W końcu ogarnąłem temat. Nikt nie umiał sobie z nim poradzić, a ja nie miałem na to czasu.
Niestety wcześniej nie dałem rady, z powodu braku czasu, auto musiało jeździć.
Zgrałem malowanie zderzaków, z lokolizowaniem oraz usunięciem usterki, korekcji na 3 cylindrze, która wychodziła poza zakres 2.99.
Wcześniej, jedna z firm tuningowych, "znająca sie" super na dieslach, doradziła mi wymianę poprowtryskiwaczy, wymieniałem u nich 4sztuki, na nowe.
Korekcja na 3 cylindrze jak była tak pozostała.
Z powodu wyjazdu za granice na urlop, zdecydowałem się sam na usuniecie tej usterki.
Nie mając zderzaków, ponieważ oddałem do lakiernika wiec miałem ułatwiony dostęp z wyjechaniem przodu.
Ściągnąłem pokrywę, rzut okiem, zacząłem z ciekawości od kontroli wałka rozrządu, ponieważ pompki nowe, wiec może z nim coś nie tak.
Gdy zobaczyłem trzecia krzywkę złapałem się za głowę.
FOTO :
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3290.jpg
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3291.jpg
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3292.jpg
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3293.jpg
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3294.jpg
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3295.jpg
Wcześniej udało mi się w DE kopic taki sam kompletny silnik, z przebiegiem 60tkm, który sam wymontowywałem z auta. Więc skorzystałem z wałka z tamtego silnika.
Przełożyłem cały wałek, razem z jego panewkami oraz dźwignie z rolkami.
Po złożeniu wyregulowałem pompowtryskiwacze.
Oto jak wyglądają korekcje, po tym zabiegu, jest to najwyższa wartość jaka się ukazywała, w wolnej chwili zrobię logi aby pokazać, ze korekcja czasem nie przekracza 0,1.
KOREKCJE :
Przebieg oryginalny 220tkm
PRZED
http://www.polerowanie-felg.pl/logi/log013a.jpg
PO
www.polerowanie-felg.pl/mtm/walek/IMG_3297.jpg