tomow napisał(a):
polecam Jetronik we Wrocku
robiłem tam moje byłe A8 2.5 TDI, wyszło 180KM i 420Nm, polecam!!
Czesc,
osobiscie obstawiam, ze mozesz miec wieksza moc i mnejszy moment. Dlaczego tak sadze? Masz tiptornica (jak po Twoich postach sadze) wiec hamowanie tego odbywac sie powinni sie w okreslony przez audi i mahe sposob
http://www.maha.de/de/files/PruefanleitungLPS_AUDI.PDFczyli jest to instrukcja Audi zamieszczona na stronie producenta hamowni, ktora maja w JettronicuW wielkim skrocie wg tego dokumentu moc uzyskana na hamowni powinna byc podbita "ryczaltowo" o 3.5% (czyli 180->186)
O hamowaniu automatu (posrednio) byl watek
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 2738&st=20i w nim Bobik wyraznie napisal, ze hamuje inaczej i wspomnial o problemie pomiaru momentu (ze tip podbija moment)
Teraz pytanie czy olanie instrukcji hamowania Audi&maha wynika z tego, ze w jettronicu wiedza tyle o hamowaniu, ze maja lepszy patent na to czy po prostu robia to zle
wydaje mi sie, ze wskazanie podbicia o 3.5% wynikow wynika z tego, ze nie ma mozliwosci zmierzyc pewnych wewn. strat tipa ale nie sadze, ze tyle samo procentowo mocy zginie w 100konnym jak i 300 konnym aucie (to okrzyk rozpaczy "nie wiemy wiec dodajcie sobie 3,5%")Na koniec jeszcze wypowiedz jakiegos tunera w tym watku
Bartek 1ZZ napisał(a):
Ja nie hamuje automatów i nigdy nie będę, ponieważ to naciąganie klienta na kasę
Generalnie wydaje mi sie, ze na wyniki hamowania tipa mozna patrzec z przymruzeniem oka:)
Pozdrawiam,
Przemek