.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:16:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Allroad AKE ]Nie chce odpalić
PostNapisane: 07.lip.2009 20:36:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 18:03:40
Posty: 18
Lokalizacja: Różyny woj pomorskie
Witam i proszę o pomoc. Moje autko to Allroad 2.5 tdi z 2001 silnik AKE. Po dwóch dniach stania w garażu autko nie chce odpalić . Zdarzyło się to pierwszy raz . Najpierw myślałem że to coś elektroniką ale kolega co się na tym zna to wykluczył.Zasugerował że to pompa paliwa lub pompa wtryskowa . Pompę paliwa sprawdziłem i wydaje mi się że pracuje dobrze. Pompy wtryskowej nie umiem sprawdzić.Po dzisiejszym dniu i po przeczytaniu wielu postów na forum już nie wiem co mam zrobić . Najgorsze jest to że autko stoi w garażu i nie mogę nim jechać żeby cokolwiek sprawdzić u mechanika.

_________________
Sylwek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 21:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W podwieszonym wątku o dieslach na tym forum znajduje się kilka wątków , które powinny Cię zainteresować.
Zacznij od diagnostyki opisanej przez padre Meszruma, później zaś później poczytaj wątki założone przez Piotrusia nt problemów z pompami VP44 w AKE i nie tylko. To bezcenne kompendia wiedzy.

Niemniej osobiście wydaje mi się że mosfet w nastawniku twojej VP44 spalił się ...
Miłej lektury o ile zaraz nie zajrzy tutaj grupa trzymająca VP44 za jaja ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 22:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
a moze sie po prostu zapowietrzyla pompa :| sprawdz to.
pozdrawiam :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 00:23:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Jak twój kolega "wykluczył" ze z elektroniką jest OK. Podpinał Vag'a?
Może być tylko zapowietrzenie, albo czujnik poziomu paliwa w baku, albo......Vp44 :/ , albo kilka innych problemów...
Potrzeba więcej informacji...
Chociażby błedy z Vag'a...
Pozdrawiam :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 07:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 18:03:40
Posty: 18
Lokalizacja: Różyny woj pomorskie
Dzięki za odzew . Panowie kolega vagiem sprawdzał i nie było żadnych błędów . Czujnik poziomu paliwa w baku też jest ok , został również sprawdzony. Wydaje mi się że ważniejsze wątki Meszruma i inne dotyczące diagnostyki i pomp VP44 przeczytałem. Jest tam tak dużo informacji jak dla mnie nie obeznanego w mechanice że nie wiem co robić.

_________________
Sylwek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 07:43:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wiesz, nie zrobimy tego za Ciebie niestety, jeśli nie dasz rady przetrawić tych informacji i ich zastosować, pozostaje Ci tylko zaciągnięcie ( o ile to nie automat) auta do speca od pomp. Tylko nie pokazuj mu tych wszystkich wątków, bo się obrazi ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 08:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 18:03:40
Posty: 18
Lokalizacja: Różyny woj pomorskie
Wiem że nie zrobicie tego za mnie .Wcześniej nie dodałem że pompeVP44 również próbowałem odpowietrzać jak to opisał Piotruś w jednym ze swoich postów. Niestety to automat . Ja sobie chyba nie poradzę ,więc może znacie jakiegoś dobrego mechanika z okolic Pruszcza Gdańskiego który zna się na V6 Tdi. Wiecie najgorsze jest to że nie chciałbym żeby za moje autko zabierał się jakiś pseudo fachowiec .

_________________
Sylwek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 12:09:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
poprawne [i jedyne skuteczne] odpowietrzanie VP44: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013 .

jeżeli zrobiłeś to inaczej, to zrób raz jeszcze wg opisu Carl'a.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 13:46:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
kolego miałem podobny przypadek w swoim AKE tez nie odpalił zero błedów na vag-u ,skonczylo sie na tym ze zapakowałem go na lawete i do ASO ,po dwoch dniach walki w ASO mechanik stwierdził na 99% VP44 do regeneracji i trafił w dziesiatke .po regeneracji wszystko było ok.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 21:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 18:03:40
Posty: 18
Lokalizacja: Różyny woj pomorskie
Panowie wielkie dzięki za pomoc . Dzisiaj przyszedł do mnie mechanik i razem z nim zaczeliśmy od odpowietrzania pompy wtryskowej według waszych sugesti i opisów na forum , przypomnę tylko że wczoraj tez odpowietrzałem i nic a dzisiaj silnik odżył na całe szczęście. Teraz muszę tylko zdiagnozować skąd się wzieło powietrze w pompie. Jak tylko się dowiem to dam znać . Dzięki bardzo dla kolegi Mariusz888 za okazaną pomoc telefoniczną. Pozdrawiam

_________________
Sylwek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 18:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2007 18:03:40
Posty: 18
Lokalizacja: Różyny woj pomorskie
Wracam do starego tematu . Po dwóch tygodniach użytkowania samochodu i codziennego sprawdzania nic złego się nie dzieje,z czego bardzo sie cieszę.

_________________
Sylwek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2009 12:25:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Ważne jest, aby odpowietrzać układ paliwowy w sposób odpowiedni właściwy, w przeciwnym razie nic się nie zmieni, auto nie odpali.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: