Czas zająć się silnikiem i jego podzespołami. Ja bym obstawiał układ podciśnienia EGR lub turbosprężarkę. Skrzynia domaga się dla siebie założonego momentu obrotowego, a nie otrzymuje go więc może występować podobne zjawisko. Jeśli będziesz już pewny na 100% że masz sprawny EGR, T i resztę klamotów wtedy szukaj innych przyczyn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Przerabiałem to u siebie. Niestety auta z ASB wymagają 100% sprawnego silnika w przeciwieństwie do aut z manualną skrzynią, gdzie sam decydujesz kiedy zmienić bieg i możesz nigdy nie zauważyć zmian w sprawności silnika. To tak ode mnie, gdyż miałem podobny problem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(zresztą można by znaleźć kilka podobnych aut na forum, których problem ze skrzynią pochodził właśnie od silnika).