.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 08:36:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2009 20:31:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
shakal12 napisał(a):
korekcje na wtryskach
zimny - 0,10-13 na minusie
goracy - 0,2-0,35 na minusie
pompa dzisiaj na stole boscha - zyleta :)
jak znajde chwile to zloguje kompletnie i podam do oceny.
jak dla mnie zapieprza zdrowo i co najwazniejsze nic nie puka w zawieszeniu.
jedyne co to tak jak mowilem - ta smieszna zielen w srodku :)
pozdrawiam


akurat likwidacja "pukania " w zawieszeniu to chyba najtańsza naprawa

jak tam pneumatyka ? kompresor pompuje ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2009 20:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
wczoraj zostawilem na probe na maxa w gorze - nic nie zjechal.
dzisiaj na noc to samo wiec zobaczymy jutro.

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 11:29:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
shakal12 napisał(a):
korekcje na wtryskach
zimny - 0,10-13 na minusie
goracy - 0,2-0,35 na minusie
pompa dzisiaj na stole boscha - zyleta :)
jak znajde chwile to zloguje kompletnie i podam do oceny.
jak dla mnie zapieprza zdrowo i co najwazniejsze nic nie puka w zawieszeniu.
jedyne co to tak jak mowilem - ta smieszna zielen w srodku :)
pozdrawiam


Kompresor mozna vagiem zbadac, czy po 4ro krotnym podniesieniu i opuszczeniu nie przekracza 90*, jak sobie przypone jak to napisze. :| heh

w Allroadzie nic nie puka z natury :) a "jak dla mnie zapieprza zdrowo" dla mnie też. Czuć pod tyłkiem solidną robotę nie? :D

Jak VP44 jest zdrowa, to od razu polecam mixol, lub cos w ten deseń 200ml na full bak. Tankować tylko na BP i Shell. Chyba, że cię nie boli 14pln na markowy uszlachetniacz np. shell'a ;)

klub allroad'a rośnie :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 13:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
co do mixolu to spokojnie lej 600ml na pełny bak - jak chcesz to co 2-3 tankowanie , ja leje do kazdego tankowania , stamlej też leje do każdego, nie jezdzij tez na niskim stanie paliwa bo VP44 jest chłodzona przez paliwo i im go mniej w zbiorniku tym jest cieplejesze- koncowe modele allroada maja zamontowane dodatkowe chlodniczki na paliwo przed pompą.
Główne powody sypania sie VP 44 to właśnie przegrzanie i słabe smarowanie.

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 16:05:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
dzieki za rady panowie - jesli chodzi o silnik to nie ma problemu - bardziej mi zalezy na radach dotyczacych zawiechy - jak dbac zeby wygrac :) jak najdluzszy przebieg.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 14:54:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
szakal co do mieszków, spokojnie.

Nie szalec po dziurach na wyzszych poziomach, jak i wyzszej twardosci [po malutku] na codzien jezdzij na II comfort, na trasie powyzej <160 km/h Ci sie sam znizy do poziomu I, natomiast sam potem przywroci poziom II zwalniajac (czasem trzeba poczekac, az sie sam podniesie, poniewaz sprezarka by sie gerzala) co kilka sek. unoszac auto i opuszczajac.

Poziomy 3,4 uzywaj rzadko, jesli droga wydaje Ci sie na tyle terenowa to wowczzas [i to max predkosc 5km/h], bo bawienie sie tym nic dobrego raczej nie przynosi i trwa troszke, w bagazniku masz banke samopozomujaca jak i akumulator kompresora takze. Jest to konstrukcja "cepa" jak w jelczach ;)
na naszych "drogach" do 260/300tkm powinny trzymac.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 20:49:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2009 20:37:49
Posty: 1
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Jedno pytanko do kolegi shakal12. Czy auto zostało juz własiwie opite? jak nie to nalezy czym prędzej coś z tym zrobić bo będzie rdzewieć. Proponuję regionalny spot piwny u kolegi shakal12 w najbliższy weekend w Polanicy Zdr.Pozdrawiam.

EDIT by Baskecior: Witamy się w wątku na forum ogólnym - tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89297



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: