.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 17:17:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 13:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kolego Bart-S ja tez mam AVF wyprodukowany maj 2004 i u mnie jest 7 lametek ,powiedzial mi to mechanik w ASB po wymianie oleju gdy diagnozował skrzynie komputerem a nic według ksiazki nie było robione w skrzyni takze mysle ze twój tez bedzie na 7 lametkach gdyz jest pare miesiecy młodszy .

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 15:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
No byłaby to świetna informacja - niestety nie mam jak tego sprawdzić. Może przy następnej wymianie oleju, ale to dopiero za 20tyś. Hmm spróbuję dziś podpiąć się VAGiem i zerknę co pokazuje sterownik (jaki nr skrzyni, softu itd.). Nie wiem co z tego wyjdzie bo coś ostatnio program zawiesza mi się w trakcie ładowania parametrów tego modułu... (reszta wchodzi poprawnie).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2009 18:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2008 13:03:11
Posty: 16
Lokalizacja: Płock/Warszawa
W związku z moimi problemami z multi w Audi A4 kombi rok 2003, które opisałem w oddzielnym temacie mam jednak dla mnie ważne pytanie w tym temacie. Czy aby dostac się do skrzyni multi w szczególności aby wymienic w niej komputer/sterownik trzeba odkręcic wachacze, konkretnie lewy. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Dla wtajemniczonych nie trudno domyślic sie o co mi chodzi. Prosze o odpowiedź na forum lub P.W.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2009 00:51:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
pawi napisał(a):
W związku z moimi problemami z multi w Audi A4 kombi rok 2003, które opisałem w oddzielnym temacie mam jednak dla mnie ważne pytanie w tym temacie. Czy aby dostac się do skrzyni multi w szczególności aby wymienic w niej komputer/sterownik trzeba odkręcic wachacze, konkretnie lewy. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Dla wtajemniczonych nie trudno domyślic sie o co mi chodzi. Prosze o odpowiedź na forum lub P.W.

PW poszło ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 16:04:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Sprawa z modułem sterującym Tiptronikiem - dostałem informację, że modułu nie trzeba już wymieniać, ponieważ P. Sopa zaprogramuje go. Na przełomie lipiec/sierpień pojawię się ponownie w Sserwis i ma być to wykonane na miejscu.
Podczas Zlotu Polskich Klubów Audi w UK udało mi się spotkać z Etronicem. Daniel zajął się sprawdzeniem co zostało pozmieniane i dołożone do silnika. Informacje są takie, że dołożono sporo koksu (nie wiem jakiej jakości) i miejscami moment obrotowy podniesiony jest o 40 % !!! ( ponad 430 Nm ?). Z tego co mówił etronic mocy i momentu jest dołożone nie mało stąd wyraźnie odczuwalne lepsze osiągi, a szczególnie w wyższym zakresie obrotów (wtedy idzie dosyć mocno). To co muszę dodać od siebie - spadło zużycie paliwa (około 1 litra/100 km), sporadyczny i mały stefan z wydechu (sprawdzane podczas Zlotu) oraz co najbardziej zauważalne - silnik pracuje dużo ciszej - nie tylko trochę ciszej, ale znacznie ciszej, coś jak 2.5 TDI z ostatnich wypustów 2004 seria B...
Będę o tym rozmawiał z p. Sopą i poznam sens i założenie w/w. To tyle z mojej strony.
Jeżeli Daniel możesz wypowiedzieć się fachowo to bardzo proszę i z góry dziękuję.
pozdrawiam
paweł

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 14:26:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lip.2009 19:31:13
Posty: 17
Lokalizacja: Police
witam !
na wstępie wyrazy wielkiego szacunku dla Paw1972. podziwiam twoją cierpliwość do Pana mistrza Sopy. Tak się składa, że w mojej A6 od rokutakże mam kłopoty z multitronem i postanowiłem w końcu go naprawić. z tego co wyczytałem na forum sprawa nie wygląda zbyt optymistycznie ale jestem pełen wiary,że naprawa pójdzie pomyślnie. w poniedziałek prawdopodobnie auto będzie do odbioru.

A tak poza tym ,czy ktoś słyszał o Auto Walkowiak w Poznaniu? jestem ciekaw waszych opini.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 17:43:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
pavlo.no napisał(a):
witam !
na wstępie wyrazy wielkiego szacunku dla Paw1972. podziwiam twoją cierpliwość do Pana mistrza Sopy. Tak się składa, że w mojej A6 od rokutakże mam kłopoty z multitronem i postanowiłem w końcu go naprawić. z tego co wyczytałem na forum sprawa nie wygląda zbyt optymistycznie ale jestem pełen wiary,że naprawa pójdzie pomyślnie. w poniedziałek prawdopodobnie auto będzie do odbioru.

A tak poza tym ,czy ktoś słyszał o Auto Walkowiak w Poznaniu? jestem ciekaw waszych opini.
Pozdrawiam.

Pavlo link do forum VW w temacie p. W z Poznania.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139579

pozdr.
ps. Dzięki za uznanie. Pavlo pomyśl może lepiej o sprzedaży bo to chyba najrozsądniejsze wyjście (mniej siwych włosów) ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 18:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
Co do Auto Walkowiak to byłem i rozmawiałem z p. Walkowiakiem, bo miałem zamiar zmienić olej w tiptroniku. W rozmowie dosyć rzeczowy człowiek ale nie doszlismy do porozumienia. Z 2 powodów : po pierwsze nie miało być jakoś super atrakcyjnie cenowo (650 zł olej, filtr,uszczelka i robota) a główny powód to to, że leją Castrola Transmaxa a ja chciałem Esso.
I to było dla p. Walkowiaka nie do przejścia.
W rezultacie wymieniłem w innym warsztacie za 400 zł z fakturą.

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 21:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lip.2009 19:31:13
Posty: 17
Lokalizacja: Police
ojojoj! po twoim lnku Paw1972 jestem zdeczka załamany. nie wiem czy w ogóle dzisiaj zasnę!! Z rozmowy z nim jest ciężko cokolwiek wywnioskować. byliśmy umówieni na tydzień naprawy auto tymczasem stoi już dwa tygodnie z różnych przyczyn jak pan Walkowiak tłumaczy!!! Ok sam byłem mechanikiem i naprawy się czasem przedłużały- ale!!! no cóż pozostaje mi tylko czekać. Moja wiara w to,że auto będzie tip-top gaśnie :/
Wniosek jest prosty- nie wolno ufać nikomu!
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2009 23:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Paw1972 napisał(a):
Witam.
Sprawa z modułem sterującym Tiptronikiem - dostałem informację, że modułu nie trzeba już wymieniać, ponieważ P. Sopa zaprogramuje go. Na przełomie lipiec/sierpień pojawię się ponownie w Sserwis i ma być to wykonane na miejscu.
Podczas Zlotu Polskich Klubów Audi w UK udało mi się spotkać z Etronicem. Daniel zajął się sprawdzeniem co zostało pozmieniane i dołożone do silnika. Informacje są takie, że dołożono sporo koksu (nie wiem jakiej jakości) i miejscami moment obrotowy podniesiony jest o 40 % !!! ( ponad 430 Nm ?). Z tego co mówił etronic mocy i momentu jest dołożone nie mało stąd wyraźnie odczuwalne lepsze osiągi, a szczególnie w wyższym zakresie obrotów (wtedy idzie dosyć mocno). To co muszę dodać od siebie - spadło zużycie paliwa (około 1 litra/100 km), sporadyczny i mały stefan z wydechu (sprawdzane podczas Zlotu) oraz co najbardziej zauważalne - silnik pracuje dużo ciszej - nie tylko trochę ciszej, ale znacznie ciszej, coś jak 2.5 TDI z ostatnich wypustów 2004 seria B...
Będę o tym rozmawiał z p. Sopą i poznam sens i założenie w/w. To tyle z mojej strony.
Jeżeli Daniel możesz wypowiedzieć się fachowo to bardzo proszę i z góry dziękuję.
pozdrawiam
paweł

A więc jestem po wizycie u p. Sopy. Auto podpięliśmy pod VAS-a 5051 i został odczytane pełen soft. Przypomnę, że głównym powodem wizyty był nie działający Tiptronik, który został "popsuty" przez Sserwis podczas ostatniej modyfikacji skrzyni. W poprzednim sofcie na wyświetlaczu pojawiła się funkcja S. Wersja oprogramowania ponownie została wysłana do Niemiec i po około 30 minutach otrzymałem nowy soft zgrany na płycie. Pojemność dosyć spora - 2.5 MB. Była to 5-ta wersja - ostatnia - opracowana dla tych multitroników. Skrzynia otrzymała cztery nowe funkcje. Co do programu na którym pracuje silnik. Nie jest to - ani nie był - skoksowany AYM, tak jak opisał to kolega Etronik, tylko soft z BDH, który został wgrany zaraz po wymianie na multitroniki z wersji z 2004 (z S). Ponieważ skrzynia grała z silnikiem BDH, a nie zamierzała współpracować z AYM taki program po odpowiednim opracowaniu dla konkretnie mojego auta został przysłany. p. Sopa potwierdził, że cichsza prac silnika oraz znaczny wzrost osiągów to zasługa nowego softu. Wgrana została inna wersja programu i teraz na wyświetlaczu mam biegi po staremu czyli bez S. Silnik i skrzynia pracują teraz trochę inaczej, tzn. "łagodniej". Nie ma tak dużych skoków wzrostu mocy, a szczególnie w wyższym przedziale obrotów. Idzie równo, natomiast wyraźnie mocniej niż za czasów ori softu do AYM.
Ale wracając do konkretów - funkcja Tiptronik nie została naprawiona. Po wgraniu programu do sterownika bez zmian. Sugestia była, że elektromagnesy są w zbyt dużej odległości i nie załączają i .... otrzymałem instrukcję jak to zrobić samemu. Niestety, ale p. Sopa nie miał już czasu ani nie wysłał nikogo z pracowników aby tym się zająć. Przecież po to właśnie przyjechałem (całą Polskę). Za to wgranie softu nie płaciłem nic. Natomiast po powrocie dobrałem się do płytki znajdującej się pod osłoną wybieraka - elektromagnesy i wszystko sprawne i na miejscu, ale Tip nie załącza. A więc skrzynia działa znakomicie, ale funkcja Tip nadal nie działa.
Myślę, że powoli zbliża się czas na podsumowanie mojego całokształtu serwisowania A6-ki oraz napraw i modyfikacji skrzyni w Sserwis. Ta ostatnia wizyta była 5-tą w przeciągu dwóch lat. Jak znajdę trochę więcej wolnego czasu to podsumuję koszta i efekty pracy. W tym czasie, tzn. w 27 miesięcy przejechałem około 100 tys. km, zaliczyłem 4 naprawy/serwisy/modyfikacje skrzyni, które łącznie kosztowały mnie około 10 tys. zł (mowa tylko i wyłącznie o samej skrzyni) oraz prawie drugie tyle sprawy typowo serisowe/rozrząd/zawieszenie itp.
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 00:42:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Paw1972,

Etronic miał rację w dużej mierze - program 180 konnej wersji 2.5TDI V6 to nic innego, aniżeli podkoksiony program 150/155. różni się głównie dawkami i ciśnieniem doładowania.

AYM jest silnikiem, który od AKE z 2002 roku różni się jedynie pompą paliwową i oprogramowaniem. zatem silnik powinien znieść sporo mocniejszy [BDH] program bez problemu.
program pasuje, gdyż BDH/BAU/BDG/BCZ to tak samo stare i prymitywne silniki jak reszta 2.5TDI [poza kilkoma kosmetycznymi zmianami].

choć poza dyskusją jest, że zaopatrzenie AYM multi w program od BDH trąci okrutnym drutem - przecież BDH nigdy nie miał montowanej multi. dlaczego zatem nie zaimplementowano programu od BDG, który miał w multi ograniczony moment do 310Nm [względem 350Nm w manualu]?

ciekawe jak skrzynia poradzi sobie z 370Nm momentem...


nie przeczę, że wielu z nas oddałoby nerkę za to, żeby zobaczyć logi Twojego silnika.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 10:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
generalnie plynie moral taki:
wybor auta z multi moze sie okazac najwieksza motoryzacyjna zyciowa wtopa wlasciciela. Klient co zostawia 10 kola w 2 lata i przyjezdza z drugiego konca Polski na naprawe powinien miec zlota karte stalego klienta i sytuacja gdy trzeba samemu sprawdzic (bo w serwisie nikt czasu nie znalazl) czy jakies magnesiki sa na swoim miejscu jest dziwna (wlasciciel tego auta wykazal sie wyjatkowa cierpliwoscia wzgledem serwisu)
Sytuacja gdy serwis (pewnie mimo wszystko najbardziej doswiadczony z pacjentem 2.5tdi&multi on board) nie umie naprawic skrzyni (tryb tip nie dziala) swiadczy tylko o tym, ze kupujac auto z multi cene nalezy kalkulowac jako "wartosc auta z manualem minus koszt swapa na manuala" (na zasadzie pierwsze problemy z multim to rozgladamy sie za skrzynia manualna)

Kolejna rzecz, ktora mnie zadziwia: Pawel zglebil problemy multi pewnie lepiej niz nie jeden serwis automatow (podziw), nie doszedl jednak do poziomu podstaw diagnostyki zrozumienia logow (pewnie troche $$$ moglby zaoszczedzic) i pisze troche blondynkowato o tym, ze ma inny a moze nie inny soft bo mu tak kolega powiedzial (w sumie wgranie mocniejszego softu do silnika przy naprawie skrzyni bez wiedzy wlasciciela to cos z gatunku "a.. nie umiemy w pelni naprawic ale podkoksujemy.. bedzie sie cieszyl jak dziecko ze mu lepiej zap...")
mam wrazenie, ze "zachlysnales sie" na poczatku histori wiedza Pana S., rozpoczales watek troche jako relacja z nutka reklamy (od serca - nie komercha) ala na koniec nie do konca wiem czy Twoje zdanie to "oni sa mimo wszystko swietni tylko skrzynia do d..." czy "troche" zmieniles zdanie o serwisie.
Jest taki zart o wynikach polskich pilkarzy na mistrostwach (chyba pasujacy do sytuacji): grali jak nigdy... z wynikiem jak zawsze
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 11:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Meszrum ja może nie oddał bym nerki, ale w ogóle softując jedynie multi, w serwisie jakiejś renomy uważam, za kompletne druciarstwo. Nie zaleznie gdzie bylo to robione :) Jak przemekk napisal jest radość dla klienta na początku, ale jakim kosztem :):
Lecz szkoda mi kolegi Paw, naprawdę ja bym chyba nie miał tyle cierpliwości.
takze pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 12:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 13:39:05
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Do tej pory myślałem, że znam tylko 2 przypadki takiego miłosierdzia:
1. Matka Teresa z Kalkuty.
2. Moja Żona Dorota z Rzeszowa.

Po przeczytaniu tego wątku poznałem trzecią:

Święty Paweł z Kołobrzegu. :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 13:35:46 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8328
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
ja po akcji Sopy w stylu - nie mam czasu - po wcześniejszym umówieniu się i jechaniu przez pół Polski bym sobie tego Pana delikatnie mówiąc darował....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 13:40:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Następny papudrak od skrzyń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 14:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Argi napisał(a):
Do tej pory myślałem, że znam tylko 2 przypadki takiego miłosierdzia:
1. Matka Teresa z Kalkuty.
2. Moja Żona Dorota z Rzeszowa.

Po przeczytaniu tego wątku poznałem trzecią:

Święty Paweł z Kołobrzegu. :peace:



uważam, że gdyby Matkę Teresę sopa puścił z infem, że ma sobie sama sprawdzić elektromagnesy w multi, to puściłaby mu budę z dymem czyniąc konkwistę w całej okolicy...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 14:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
meszrum napisał(a):
Argi napisał(a):
Do tej pory myślałem, że znam tylko 2 przypadki takiego miłosierdzia:
1. Matka Teresa z Kalkuty.
2. Moja Żona Dorota z Rzeszowa.

Po przeczytaniu tego wątku poznałem trzecią:

Święty Paweł z Kołobrzegu. :peace:



uważam, że gdyby Matkę Teresę sopa puścił z infem, że ma sobie sama sprawdzić elektromagnesy w multi, to puściłaby mu budę z dymem czyniąc konkwistę w całej okolicy...


Święta Niewiasta? Nieee

Poprosiłaby Syna o interwencję u Boga Ojca. To by się działo ... :peace:

Plagi, Jeźdźcy Apokalipsy i inne klimaty :diabel: Bomba neutronowa to byłaby mała miki. Byłoby mocno starotestamentowo :evilbat:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 16:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2007 10:37:31
Posty: 95
Lokalizacja: Pieniny
rafala6 napisał(a):
Następny papudrak od skrzyń.


Od silników też, po diagnozie stwierdził że silnik do wymiany.
Pojechałem do ASO gdzie znaleźli i usunęli usterkę za 50zł .
Silnik zrobił od tego czasu 150tyś i nic mu nie dolega.

_________________
A6 V6 3.0 quattro
A8 4.2 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 20:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dolaczam sie do tematu, robilem logi wspolnie z Pawlem. Zamieszczam je tutaj:

Dynamiczne:

001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ace21bbcbaad97a9.html
003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/698a1353789769a4.html
004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c52c21fbff735f1.html
008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28b1737315d16737.html
011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d02dcce444b9496a.html

Basic settings:

000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18ed6dcf3ac3ec1c.html
003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/298fd73125a4f142.html
004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a21ec803ec438d3.html
011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4842367b3ab9a6a4.html

Statyczne:

000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/660f6a7313dd6620.html
001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79a49a343ae03116.html
003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22aa26fa8d66a8a.html
004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7087ee41ac990a19.html
007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9061e591eae44b98.html
013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47ad26396780eff2.html
014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09be29c5ad9c221b.html
018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20d48af1d956822c.html

Grupa 10 skrzyni:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/888f7bd77d335e7c.html

Milej lektury!

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: