.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 09:20:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Pytanie w tytule
(5)30d 79%  79%  [ 56 ]
2.5TDi (180KM lub inny) 21%  21%  [ 15 ]
Liczba głosów : 71
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 13:42:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Miałem się nie odzywać, ale co tam :) Oddałem głos na jedyny słuszny w tym wypadku wariant. Dzięki temu forum nie tknę silnika 2.5TDI V6 choć jest kilka ciekawych ofert w Q. Po prostu się boję.
Z drugiej strony mam teraz silnik "legendę" AFN i poza niskim spalaniem nie oferuje ni grama przyjemności z jazdy (dźwięk poloneza, prędkości przelotowe 140~150 też nie zachwycają), a tu taki V6 mógł by być świetnym uzupełnieniem. Szkoda.
Wolę poszukać starego kondona w R5 :diabel: Ten chociaż też może się popsuć jest pozbawiony ewidentnych wad fabrycznych.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 13:59:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
MorgothV8 napisał(a):
80% szuka po allegro okazji i widzi.
1.9TDI za powiedzmy 30000 PLN
szuka dalej i co????
2.5TDI i to za 25000 PLN (ten sam rocznik)


ja nie mowie o amatorach kupujacych i jezdzacych 2.5 Tdi, tylko o ludziach ktorzy swiadomie to kupuja i uzytkuja i sa zadowoleni. Myslisz ze takich nie ma? Oni wiedzą ze ten silnik wymaga specjalnej troski i moze im to nie przeszkadza. U nas w PL V6 TDI w ~80% to jest nieporozumienie - to co jezdzi i co handlarze oferują etc. Bo w Polsce wszystko ma byc jak najtaniej i w jak najlepszym stanie do tego. Bo Polak majac swiadomosc ze przeplacil nie bedzie mogl spac.
Morgoth Twoje porownywanie benzin do diesla jest tutaj wszystkim bardzo dobrze znane i szanowane jak kazde inne personalne zdanie odnosnie tego tematu innego uzytkownika tego forum. Kto mial Twoj pogląd poprzec to juz dawno to zrobil, inni poszli inną drogą :peace:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 14:21:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
ja nie mowie o amatorach kupujacych i jezdzacych 2.5 Tdi, tylko o ludziach ktorzy swiadomie to kupuja i uzytkuja i sa zadowoleni. Myslisz ze takich nie ma?

Jeśli tak to OK, spoko, ale sam wiesz że takich ludzi jest mało.
Chodziło mi o to że wielu jeździ samochodami tak jak to opisałem i dla nich to zły wybór. W sumie się zgadzamy więc nie ma sensu tego ciągnąć.
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 14:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
MorgothV8 napisał(a):
ale sam wiesz że takich ludzi jest mało.
Chodziło mi o to że wielu jeździ samochodami tak jak to opisałem i dla nich to zły wybór. W sumie się zgadzamy więc nie ma sensu tego ciągnąć.
:peace:


No własnie, jesli ktos przesiada sie z Deawoo na Audi i chce diesla z Polski to ja tez zawsze odradzam V6 TDi...bo i z R4 tez nie rzadko jest problem z dobrym egzemplarzem. Odnosnie opisanego przez Ciebie stylu jazdy to V6 TDi, AVF-y i pochodne tez nie lubia dostawac w deske od razu :diabel: Jedynie benzin to wytrzymuje i raczej wolnossak :)

Pozdrawiam!

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 17:25:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
A ja przegapiłem wymiane oleju ponad 5tyś.km :): I o to chodzi,żeby nie zaglądac pod maske :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 19:22:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
rafala6 napisał(a):
A ja przegapiłem wymiane oleju ponad 5tyś.km :): I o to chodzi,żeby nie zaglądac pod maske :peace:


Skąd przekonanie, że z tego powodu jakiś mechanik nie będzie musiał zajrzeć? :evilbat: :peace:

Ta cała dyskusja jest coraz bardziej bezcelowa :diabel:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 19:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
:diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 16:42:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Ogólnie powiem wam, że jeździłem 4,5 roku 1,9 TDI. Kupiłem 2,5 TDI, zrobiłem nim 2 tyś kilometrów i wiem, że za nic w świecie nie kupiłbym już 1,9 TDI. Może za 4 lata powiem inaczej, ale na dzień dzisiejszy trudno mi się dopatrzeć plusów na korzyść 1,9. Lepszy dźwięk, o wiele przyjemniejsza jazda jest w 2,5, a spalanie przy mojej jeździe w AFN wychodziło 6,7 litra, a w 2,5 zaledwie 1,5 litra więcej (piszę to na podstawie wskazań komputera pokładowego).

A w 1,9 tylko warkot i warkot. Fakt, jeśli chodzi o bezawaryjność to było okej.

Nie szukałem 2,5 tdi z okazji. Objeździłem wszystkie lokalne komisy i handlarzy. Za każdym razem brałem ze sobą specjalistę od VAG'a i czujnik lakieru. Nie znalazłem nic. Albo bity i robiony, albo diagnostyka masakryczna. Dlatego zacząłem szukać auta w salonie z gwarancją. Znalazłem dealera audi, odkupiłem od nich auto objęte 6 miesięczną gwarancją mechaniczną volkswagen select, jeśli gwarancja mechaniczna to pojechałem bez mechanika, podłączyłem tylko vaga i sprawdziłem czy nie ma błędów. Wziąłem tylko znajomego blacharza. Auto niebite i udokumentowane 119 tyś przebiegu. Za auto z 2004 roku musiałem zapłacić 54tyś - 2,500 tyś rabatu ze względu na zbliżającą się wymianą rozrządu. Mam nadzieje, że dzięki temu wiele bolączek 2,5 mnie ominie.

Jeśli chodzi o e39 to przejechałem się 3,0D i 2,5D 163km. Obydwa jeździły bardzo fajnie, a 3,0D dynamiką biję na głowę 2,5tdi i trzeba to przyznać. Z tym, że e39 wg mnie ma brzydsze i gorzej wykonane wnętrze. I z zewnątrz też mi się specjalnie nie podoba

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 17:14:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
Janek512 napisał(a):
Nie szukałem 2,5 tdi z okazji. Objeździłem wszystkie lokalne komisy i handlarzy. Za każdym razem brałem ze sobą specjalistę od VAG'a i czujnik lakieru. Nie znalazłem nic. Albo bity i robiony, albo diagnostyka masakryczna. Dlatego zacząłem szukać auta w salonie z gwarancją. Znalazłem dealera audi, odkupiłem od nich auto objęte 6 miesięczną gwarancją mechaniczną volkswagen select, jeśli gwarancja mechaniczna to pojechałem bez mechanika, podłączyłem tylko vaga i sprawdziłem czy nie ma błędów. Wziąłem tylko znajomego blacharza. Auto niebite i udokumentowane 119 tyś przebiegu. Za auto z 2004 roku musiałem zapłacić 54tyś - 2,500 tyś rabatu ze względu na zbliżającą się wymianą rozrządu. Mam nadzieje, że dzięki temu wiele bolączek 2,5 mnie ominie.


No to trafiłeś na rodzynka a takich chyba już nie ma psuć sie nie będzie jak nie ma 400 tys :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 10:21:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jankowi widze podeszlo 2.5 ;)


Hehe... bylem 2.5 V6 w ASO kupiłem przepływkę po 280tkm ;) Hitashi w AKE rządzi...

Lubie mojego 2.5 :sex2:

Nie ma teraz diesli bezobslugowych, jezeli ktos nie ma pojecia jak to dziala to niech sobie kupi Pb, 1,4 ktora pod gorke nie wyprzedzi, lub monster silnik chla 20L i oplaty roczne tez nie male, to jest wszystko co mozna powiedziec. Wyboru kazdy sobie sam dokonuje.

Druga sprawa to, ze kazdym silnikim sie inaczej jezdzi Merszum napisal tu chyba najwazniejsza sprawe 2.5 trzeba umiec jezdzic (jak i innymi). Nie to ze opiekowac i cyckac, tylko wyczuc Nm bez pilowania daje frajde duza z jazdy.

Moj kolega jezdzi tylko benzynkami i jechal moim jelczem, to w ogole nie umial sie odnaleźc stwierdzil ze nie wie na jakim biegu jechac, fakt manual ponad 400 Nm jedynka do ruszenia, a potem 3 ? a moze 5 od razu :| byl zagubiony, póki ja nie wsiadlem za kierownice i mu pokazalem. Najlatwiej jest krecic RPM na czerwone i zmieniac biegi. To takze sie troche tyczy charakteru kierowcy i jego jazdy. Jezeli ktos ma ADHD tzw za kółkiem to nie jest to dla niego silnik tzn duzy diesel.

Sam nie neguje 3.0d b.fajny przed 2.5 allroadem rozwazalem taki scenariusz, ale miejsca jest b.malo w bawarce, potem rozgladalem sie za 3.0 Pb lecz ciut za malo Nm, 4.2 super lecz sporo jezdzac wąz w kieszeni... i tak to wyszlo...
maj/2003 i spokój.

i nie twierdze ze rozniki 99-2000 2.5 tez sa ok, nie są cool widzialem z autopsji silnik 130tkm ori :| lekki szok.

pozdrawiam niutonometrów.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 10:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ja tez lubialem swoje 2.5 tdi v6 ja go mialem bylem wrecz zakochany w mojej c5 bylo to moje marzenie ale po 4 latach jezdzenia nim stwierdzam ze silnik to porazka wymienialem walki to grubsza awaria jaka mialem :!: i teraz po pokaonaniu okolo 15 tys moja bawarka stwierdzam czemu tyle sie meczylem sluchajac wkolko tego rozrzadu :!: :peace: zycze wszystkim bezawaryjnej jazdy v6-kami bo jak nic sie nie psuje to fajny silnik i ten dzwiek zdrowej v-alki to bajka :-)

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 11:01:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Badyl, a ile miales przelotu w AKE ? I jak slyszales rozrzad? czy hydraulike, moze na czas sie popychaczy i dzwigienek nie wymienialo... ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 11:21:11 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
potem rozgladalem sie za 3.0 Pb lecz ciut za malo Nm,

Jak tekie coś czytam to zawsze śmiać mi się chce, ale tłumaczyć n-ty raz nie będę.

Konkluzja: każdy coś lubi, każdy silnik jest dla kogoś, każdy swoje chwali itd.
Szkoda tylko że nie wszyscy wiedzą co to tak naprawdę jest Nm na silniku

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 11:46:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
MorgothV8 napisał(a):
Cytuj:
potem rozgladalem sie za 3.0 Pb lecz ciut za malo Nm,

Jak tekie coś czytam to zawsze śmiać mi się chce, ale tłumaczyć n-ty raz nie będę.

Konkluzja: każdy coś lubi, każdy silnik jest dla kogoś, każdy swoje chwali itd.
Szkoda tylko że nie wszyscy wiedzą co to tak naprawdę jest Nm na silniku


Tak na kolach jest takie samo, lecz w ON jest wczesniej tym sie rozni porownywalna moc pomiedzy ON a Pb a nie lubie krecic motoru kumasz ;)... jeden lubi to, drugi tamto...
Coraz ciezej sie dyskutuję.
Takze nie wiem co Ci tak do smiuechu.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 23.lip.2009 11:48:20 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 11:48:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
nic nie wiedzialem o jakis wymianach tam poychaczy i innych myslalem ze jest to niezawodne tdi jezdzilem przedtem 1.9 tdi 110 ps i nie bylo tam takich rzeczy jak sluchanie silnika sciaganie dekli i temu podobne waleczki mi polecialy przy okolo 200 tysiacach tzn mialem rynny na wielu krzywkach 1 popychacz wypadl popychacze byly dosc mocno zurzyte ale widzialem duzo gorsze dzwigienki tez wyslizgane w roznym stopniu jedne mniej drugie wiecej ale najgorsze bylo to ze mi w prowadnicy zapiekl sie zawor i byl podparty glowica do roboty waliki dalem do swiatka reszta oryginal tez od swiatka glowica regeneracja jezdzilem na tym przez 50 tys non stop sluchajac dekli :peace: :peace: tak juz mialem :peace: sprzedalem auto przy okolo 250 tys zdejmowalem dekle przy okolo 240 i walki wygladaly ok jezdzilem na mobilu1 0w40 wymiana max 15 tys dowiedzialem sie ze nowy wlasciciel regenerowal pompe mi nie siadla na szczescie :-) tak jak pisalem we wczesniejszych postach po pojezdzeniu troche bmw i przemysleniu wszystkich za i przeciw nie kupil bym juz tego silnika nigdy a uwierz mi bylem bardzo zauroczony moim autkiem nie widzialem swiata poza moja pszczolka mimo tych walkow i innych rzeczy bardzo je lubialem :peace: :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 11:55:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
To niezle przygody miales, rzeczywiscie. Ja nie robilem jeszcze walkow, tylko vp44 poniewaz juz rozjezdzal się kąt nie co.. od 80tkm mam ksiazkowy. Reakcja na gaz bliskawiczna, zero pocen, nie przydymia (nie wali kumulusów) prawie 300tkm. :diabel: Troche mialem uczenia sie po pompie [kaliracji vs. prog MTM] kocham to.. :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 17:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
grejf napisał(a):
Badyl, a ile miales przelotu w AKE ? I jak slyszales rozrzad? czy hydraulike, moze na czas sie popychaczy i dzwigienek nie wymienialo... ;)


Noi własnie o to nam "wszytkim" chodzi. To w ogóle nie do pomyślenia w innych silnikach żeby zadawać takie pytanie, tylko w 2.5tdi to jest możliwe :peace: - hydraulika po 200tkm - żenada :/

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 19:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
tak czytam i czytam ten watek i mam pytanie .... Rafał ty masz jakies nerwice popędowe na punkcie 2.5 V6 ? :diabel: ....... temat dotyczył czy lepszy 530 czy 2.5 V6 ... Ty uważasz że 530 i ok masz takie prawo ale takie ciągłe plucie w twoich postach na 2.5 zalatuje mi jakąs manią prześladowczą :diabel: wielu wybrało ŚWIADOMIE V6 TDI i są z niego zadowoleni ( np. ja ) ....... wielu kupiło bez świadomości zagrożeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i mocno przechodzone auta z licznikiem x2 lub x3 i sie nacieło ...... takie życie

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 19:25:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
christo_ napisał(a):
tak czytam i czytam ten watek i mam pytanie .... Rafał ty masz jakies nerwice popędowe na punkcie 2.5 V6 ? :diabel: ....... temat dotyczył czy lepszy 530 czy 2.5 V6 ... Ty uważasz że 530 i ok masz takie prawo ale takie ciągłe plucie w twoich postach na 2.5 zalatuje mi jakąs manią prześladowczą :diabel: wielu wybrało ŚWIADOMIE V6 TDI i są z niego zadowoleni ( np. ja ) ....... wielu kupiło bez świadomości zagrożeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i mocno przechodzone auta z licznikiem x2 lub x3 i sie nacieło ...... takie życie


Chce się utwierdzić w przekonaniu, że podjął słuszną decyzję wybierając V6 ale benzin?

Tu nie ma już miejsca na rozsądek, tym towarzystwem targają bardzo silne emocje :622:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Ostatnio edytowano 23.lip.2009 19:59:13 przez AndyN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 19:35:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
... w 2.7 BiT padają turbiny jak ktos nieumiejetnie sie z nimi obchodzi i nikt z tego nie robi zagadnienia ... tak po prostu ma i tyle

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: