Janek512 napisał(a):
Obawiam się, że jeżeli chcesz ładne całkowicie nieruszone Audi w tym roczniku i wyposażeniu to będziesz musiał dorzucić jeszcze trochę do swojego budżetu

Ano zdaję sobie sprawę, że takie auto może kosztować, a budżet jest skromny. Choć powiem dwie rzeczy:
1. wyjściowe było A4 ale ubzdurałem sobie automat po czym przeżyłem szok, że Audi w tych modelach waliła multitroniki... . Tak dla sprawdzenia jak działa Tiptronic wsiadłem do jednego A4 1.8T Tip Quattro i teraz na inne auta nie chcę spojrzeć

2. Wbrew temu co piszesz, to akurat wyposażenie ma niewiele wspólnego z ceną auta w tej konfiguracji. Wszystkie A4 B6 Tip z Quattro w Polsce są z USA, a tam są tylko dwa wyposażenia - pełne i jeszcze pełniejsze. Tam auto w średnim stanie kosztuje 9k dolców, zadbany kosztuje 12k. W przeliczeniu na zł masz 27k do 36k. Problemem są przepisy i konieczność dużych prowizji i opłat celnych, w efekcie tego najtańsze sprowadzone auto to 46000 zł... . No ale jak typowy Polak szukam sposobu na ich obejście za pomocą dalekiej rodziny. Ciekawe co z tego wyjdzie

designer napisał(a):
Ja mam 120kW ( 163PS ) w manualu n
Zawsze można kupić tipa z 190 PS i wyjdzie na to samo
luqaskr napisał(a):
Powiem tak:
Jestem jeszcze w lekkich emocjach pozakupowych (okazalo sie, ze na jutro wypadl odbior) i:
- sprawdz VIN - bardzo ciekawe rzeczy wychodza... lub nie wychodza co tez daje do myslenia;
- odwiedz warsztat - naprawa tip'a lub zajechane Q to spore i niepotrzebne koszty;
- blacharka - jezeli lakier caly - tez bym sie nie przejmowal - silnik, zawieszenie, skrzynia... reszta to tylko ozdobniki;-) poza tym atrakcyjnosc dla nocnych gosci mocno spada:-)
Powodzenia w zakupach...
LG
Zdaję sobie sprawę z tego co powinienem zrobić. Tylko jest kilka ale. Po pierwsze numer VIN nie daje nic w przypadku aut z USA (a wszystkie tego typu stamtąd pochodzą). Tzn nic w europejskich salonach, bo historię w USA można zawsze sprawdzić w Carfaxie ale to kosztuje. Ten samochód o który pytam to wyjątek bo był serwisowany po sprowadzeniu.
Odnośnie naprawy Tipa to zdaję sobie sprawę, że jego naprawa kosztuje około 4-6k jednak jak widzę, to te skrzynie są bardzo wytrzymałe (co oczywiście nie znaczy, że nie da się ich zarżnąć). Co do Quattro, to jak na razie jestem zdania, że tego mechanizmu nie da się zarżnąć
Natomiast co do lakieru, to owszem nowa warstwa położona na porysowany lakier to nic strasznego, tylko widziałem już jak odchodzi lakier po kiepskim lakierniku, więc chciałbym tego uniknąć. Osobiście uważam, że prościej, szybciej i w zasadzie bez wizualnego uszczerbku można wymienić mechanikę, natomiast ze spartoloną karoserią będzie się trzeba męczyć cały czas. Wiem o czym mówię, bo widziałem w praktyce jak sprawuje się karoseria po dachowaniu - auta po dzwonie powinny być autmatycznie wycofywane z ruchu!
Moje dotychczasowe poszukiwania opisałem częściowo w tym wątku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 9&start=40