.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 10:03:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 Tip Quattro] Prośba o sprawdzenie
PostNapisane: 30.lip.2009 11:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
W ogłoszeniach pojawił się taki samochód:
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-turbo-qua ... 38199.html

Z opisu wygląda w porządku, z rozmowy z właścicielem też jest nieźle. Jednak samochód ma ponoć polakierowane elementy z racji uszkodzeń typu otarcia, czy też wgniecenie na jednym błotniku. Oprócz tego sprzedający napisał Multitronic ale jak wiadomo tego typu skrzynie nie występowały w Quattro, więc warto się upewnić nad tym faktem.

Ponieważ sam mieszkam na krańcu polski 300 km od Warszawy, a wszystkie inne auta jakie oglądałem były tak fatalne, że szkoda mówić, więc mam prośbę do osób mieszkających gdzieś w tamtej okolicy o sprawdzenie tego autka i w razie pozytywnego wyniku o nie sprzątnięcie go sprzed nosa ;) Za pomoc będę wdzięczny.

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 17:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Oj autko bedzie słabiutkie.Sorki,że nie pomogłem :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:00:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
Jak bym chciał rakietę, to bym nie kupował automatu ani tym bardziej Quattro - wyrosłem już z wyścigów spod każdych świateł, a przyspieszenie rzędu 9s do 100 jest wystarczające, natomiast elastyczność silnika pozwala na wyprzedzanie w warunkach drogowych. Jednak co to kogo interesuje jak auto które sobie kupię będzie przyspieszało... .

Dla mnie ważne jest w jakim stanie jest karoseria. Można mnie uznać za wyjątkowego estetę ale naprawdę w przypadku 40 tysi i sześcioletniego pojazdu mogę oczekiwać pojazdu bezwypadkowego. Poprzednie auto kupiłem (zupełnie przypadkiem) bezwypadkowe i naprawdę komfort jaki wiąże się z brakiem dłubania przy karoserii jest niesamowity, że o ekspresowej odsprzedaży nie mówię. Natomiast większość sprzedawców zapomina, że wysoką wartość (zwłaszcza w przypadku ocynku w Audi) tworzy właśnie bezwypadkowa karoseria, którą nie ruszają nawet najcięższe warunki drogowe w Polsce (sprawdzone w praktyce na jednym z aut). Natomiast większość aut w tym zestawieniu jest najzwyczajniej po dzwonku... .

Z rozmów ze sprzedawcą wynika, że przód jest malowany z powodu otarć, rys i "życzliwych" którzy porysowali gwoździem lakier. Natomiast tył ma wymienioną klapę (sprzedawca nie wie z jakiego powodu) oraz jakąś reparaturkę w tylnym prawym błotniku. Jednak sprzedawca daje gwarancję, że punkty bazowe nie zostały naruszone, bo przed zakupem je badał. Gdyby nie ta karoseria, to już bym jechał ;) ale jakoś nie potrafię się przełamać do zakupu "przechodzonej" karoserii za taką cenę... . Mimo wszystko gdyby ktoś mógł coś więcej powiedzieć o tym aucie byłbym wdzięczny.

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:07:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Fajnie, że quattro, słabo że aftomat. To IMO za słaby silnik. Oczywiście komfort jazdy w mieście bezcenny, ale to tylko 1.8....

Aktualnie pomykam wiecej B6 niż eSą i muszę powiedzieć, że w manualu chodzi to naprawdę spoko ( a po programie to już wogóle będzie bajka :peace: ).

Musisz określić priorytet -> ma być wygodnie, albo szybko, bo niestety przy 1.8T z tipem nie będzie 2w1 :(

Na początek wziąłbym VIN do sprawdzenia - dowiesz się wszystkiego od historii do typu skrzyni i reszty wyposażenia.

Ze swojej strony mogę Ci doradzić bardzo dokładną diagnostykę silnika z T. VAG-iem na podstawowym poziomie wszystkiego nie obadasz, także najpewniej umówić się w ASO. Ale zacząłbym od VIN-u. Jak będzie wszystko git to mogę podjechać oblookać sztukę, ale od razu uprzedzam że nie posiadam miernika gr lakieru :/ Mogę go jedynie zVAGować i zobaczyć jak chodzi skrzynka i ogólnie autko, ale nie jestem też jakimś specem.....

PS To auto od handlarza czy osoby prywatnej?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:08:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie pękaj, tu na forum żadne auto poza 4.2 i to w manualu nie jedzie :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Ostatnio edytowano 30.lip.2009 21:09:13 przez emge, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Obawiam się, że jeżeli chcesz ładne całkowicie nieruszone Audi w tym roczniku i wyposażeniu to będziesz musiał dorzucić jeszcze trochę do swojego budżetu ;)

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:16:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Lakierowania po zarysowaniach bym się nie obawiał, bardziej martwi mnie wymieniona klapa i to z niewiadomego powodu? Ma na to jakiś papier? To było robione w ASO? Jak tak to powinno być w historii...

VIN do sprawdzenia moim zdaniem to podstawa. W drugiej kolejności stan motorowni i aftomatu, a na końcu blacha. No chyba że od razu będzie widać 4 ślady za nim to odpuścić resztę diagnostyki.

PS Ja też jestem estetą, ale wolę zdrowy silnik ( i tip ) niż wypicowane blachy. Kilka razy też malowałem częsci auta po zarysowaniach czy odpryskach po kamieniach, bo też nie lubię jeździć obrapanym autem, ale to IMO sprawa drugorzędna...

PS1 4.2 w aftoamcie też jedzie :peace: tyle że troszkę wolniej

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:38:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
designer napisał(a):
Fajnie, że quattro, słabo że aftomat. To IMO za słaby silnik. Oczywiście komfort jazdy w mieście bezcenny, ale to tylko 1.8....
Aktualnie pomykam wiecej B6 niż eSą i muszę powiedzieć, że w manualu chodzi to naprawdę spoko ( a po programie to już wogóle będzie bajka :peace: ).
Musisz określić priorytet -> ma być wygodnie, albo szybko, bo niestety przy 1.8T z tipem nie będzie 2w1 :(
Na początek wziąłbym VIN do sprawdzenia - dowiesz się wszystkiego od historii do typu skrzyni i reszty wyposażenia.
Ze swojej strony mogę Ci doradzić bardzo dokładną diagnostykę silnika z T. VAG-iem na podstawowym poziomie wszystkiego nie obadasz, także najpewniej umówić się w ASO. Ale zacząłbym od VIN-u. Jak będzie wszystko git to mogę podjechać oblookać sztukę, ale od razu uprzedzam że nie posiadam miernika gr lakieru :/ Mogę go jedynie zVAGować i zobaczyć jak chodzi skrzynka i ogólnie autko, ale nie jestem też jakimś specem.....
PS To auto od handlarza czy osoby prywatnej?


No właśnie auto jest od osoby prywatnej ale VAGowanie i sprawdzanie VIN raczej jest zbędne. Gość był niesamowity pedancik i regularnie odwiedzał autoryzowany serwis, a książka ma kompletne wpisy. Podobno od strony mechanicznej autko jest dopieszczone i jak z nim rozmawiałem, to mu wierzę. Gość sam mówił o podaniu VIN ale na tyle mu wierzę, że zrezygnowałem z jego spisywania. Poza tym wspominał o możliwości odwiedzenia serwisu, więc nie brałem numeru. Niestety problem z tym autem jest w tym, że trzeba lakier przejechać czujnikiem. Ja czujnik posiadam (pożyczam z zakładu pracy) ale nie mam sił (no i szkoda kasy) żeby jechać 300 km by przemierzyć auto... .

Sprawa tego auta jest typowa dla tego rodzaju - wszystkie są sprowadzane z USA i aby się wszystko opłacało muszą być tanie, a jakie inne auto jest tanie jak nie powypadkowe... . Auto z 2003 sprowadzone do Polski w 2005, w 2006 kupił go obecny właściciel, który je sprzedaje. Klapa i reparaturka z tyłu to najprawdopodobniej uszkodzenie powstałe w USA, które było naprawione w PL.

Co do samego silnika, to 1.8T jest wystarczające do dynamicznej jazdy i ta elastyczność. Te silniki to zupełnie inna bajka niż dychawiczne 2.0... . Poza tym między manualem, a tipem nie ma różnicy w przyspieszaniu, bierze się to stąd, że w manualu jest najczęściej silnik 150 KM, natomiast w aftomacie jest zazwyczaj 170 KM i w moim odczuciu wszystko się wyrównuje. Takie a nie inne zestawienie wybrałem po szerokiej selekcji i tego zestawienia się trzymam.

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:45:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2009 08:51:32
Posty: 26
Powiem tak:

Jestem jeszcze w lekkich emocjach pozakupowych (okazalo sie, ze na jutro wypadl odbior) i:
- sprawdz VIN - bardzo ciekawe rzeczy wychodza... lub nie wychodza co tez daje do myslenia;
- odwiedz warsztat - naprawa tip'a lub zajechane Q to spore i niepotrzebne koszty;
- blacharka - jezeli lakier caly - tez bym sie nie przejmowal - silnik, zawieszenie, skrzynia... reszta to tylko ozdobniki;-) poza tym atrakcyjnosc dla nocnych gosci mocno spada:-)

Powodzenia w zakupach...
LG

_________________
A4 B6 Avant Q BAU S-Line Plus... by Mobil-Tech Kraków:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:46:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ja mam 120kW ( 163PS ) w manualu :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 21:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
Janek512 napisał(a):
Obawiam się, że jeżeli chcesz ładne całkowicie nieruszone Audi w tym roczniku i wyposażeniu to będziesz musiał dorzucić jeszcze trochę do swojego budżetu ;)


Ano zdaję sobie sprawę, że takie auto może kosztować, a budżet jest skromny. Choć powiem dwie rzeczy:
1. wyjściowe było A4 ale ubzdurałem sobie automat po czym przeżyłem szok, że Audi w tych modelach waliła multitroniki... . Tak dla sprawdzenia jak działa Tiptronic wsiadłem do jednego A4 1.8T Tip Quattro i teraz na inne auta nie chcę spojrzeć ;)
2. Wbrew temu co piszesz, to akurat wyposażenie ma niewiele wspólnego z ceną auta w tej konfiguracji. Wszystkie A4 B6 Tip z Quattro w Polsce są z USA, a tam są tylko dwa wyposażenia - pełne i jeszcze pełniejsze. Tam auto w średnim stanie kosztuje 9k dolców, zadbany kosztuje 12k. W przeliczeniu na zł masz 27k do 36k. Problemem są przepisy i konieczność dużych prowizji i opłat celnych, w efekcie tego najtańsze sprowadzone auto to 46000 zł... . No ale jak typowy Polak szukam sposobu na ich obejście za pomocą dalekiej rodziny. Ciekawe co z tego wyjdzie :)

designer napisał(a):
Ja mam 120kW ( 163PS ) w manualu n

Zawsze można kupić tipa z 190 PS i wyjdzie na to samo ;)

luqaskr napisał(a):
Powiem tak:
Jestem jeszcze w lekkich emocjach pozakupowych (okazalo sie, ze na jutro wypadl odbior) i:
- sprawdz VIN - bardzo ciekawe rzeczy wychodza... lub nie wychodza co tez daje do myslenia;
- odwiedz warsztat - naprawa tip'a lub zajechane Q to spore i niepotrzebne koszty;
- blacharka - jezeli lakier caly - tez bym sie nie przejmowal - silnik, zawieszenie, skrzynia... reszta to tylko ozdobniki;-) poza tym atrakcyjnosc dla nocnych gosci mocno spada:-)
Powodzenia w zakupach...
LG


Zdaję sobie sprawę z tego co powinienem zrobić. Tylko jest kilka ale. Po pierwsze numer VIN nie daje nic w przypadku aut z USA (a wszystkie tego typu stamtąd pochodzą). Tzn nic w europejskich salonach, bo historię w USA można zawsze sprawdzić w Carfaxie ale to kosztuje. Ten samochód o który pytam to wyjątek bo był serwisowany po sprowadzeniu.

Odnośnie naprawy Tipa to zdaję sobie sprawę, że jego naprawa kosztuje około 4-6k jednak jak widzę, to te skrzynie są bardzo wytrzymałe (co oczywiście nie znaczy, że nie da się ich zarżnąć). Co do Quattro, to jak na razie jestem zdania, że tego mechanizmu nie da się zarżnąć :)

Natomiast co do lakieru, to owszem nowa warstwa położona na porysowany lakier to nic strasznego, tylko widziałem już jak odchodzi lakier po kiepskim lakierniku, więc chciałbym tego uniknąć. Osobiście uważam, że prościej, szybciej i w zasadzie bez wizualnego uszczerbku można wymienić mechanikę, natomiast ze spartoloną karoserią będzie się trzeba męczyć cały czas. Wiem o czym mówię, bo widziałem w praktyce jak sprawuje się karoseria po dachowaniu - auta po dzwonie powinny być autmatycznie wycofywane z ruchu!

Moje dotychczasowe poszukiwania opisałem częściowo w tym wątku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 9&start=40

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Ostatnio edytowano 30.lip.2009 22:57:37 przez Richard_1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 22:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
A zastanawiałeś się nad 2.4 q + tip? osiągi zbliżone, a kultura i dźwięk silnika bez porównania lepsze. Spalanie ok 13l przy spokojnej w mieście.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 23:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
2rafal7 napisał(a):
A zastanawiałeś się nad 2.4 q + tip? osiągi zbliżone, a kultura i dźwięk silnika bez porównania lepsze. Spalanie ok 13l przy spokojnej w mieście.

Ano zastanawiałem się tylko jest kilka ale:
1. akcyza na auta powyżej 2 litry jest masakryczna, więc import używki odpada.
2. Na rynku z tipem + Q występuje jedynie 1,8T i 3.0, wersji pośrednich 2,4 , 2,6 czy 2,8 raczej nie widziałem.
3. Spalanie 1.8T przy mojej jeździe to będzie z 9-10 l, jakakolwiek V-ka 12-14 l, choć akurat większe spalanie nie odgrywa tak dużej roli b wiem jak przyjemny jest dźwięk V-ek :)
4. Ubezpieczenie (z racji dosyć dużej wartości auta chcę wziąć AC, a to jest już różnica 500-800 zeta (między 1.8 a 3.0), więc odgrywa już rolę.

W efekcie wszelakich kalkulacji 1.8T wychodzi najbardziej korzystnie, a osiągi auta są dla mnie wystarczające, jak już pisałem wyrosłem z wieku ścigania, za to interesuje mnie elastyczność.

Tak nawiasem mam pytanie dla znawców. Co znajduje się pod blaszaną zabudową umieszczoną w środku miejsca na koło zapasowe? Dochodzą tam od spodu jakieś kable i występuje tylko w wersji z Tipem?

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 06:50:18 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Bierz 1.8TQTip i bez przesady, da się tym spokojnie i wygodnie jeździć.
Przy okazji automatu się nie bój - multitroniki wychodziły TYLKO z napędem na przednią oś, w quattro były porządne Tipy
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 08:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
2rafal7 napisał(a):
A zastanawiałeś się nad 2.4 q + tip? osiągi zbliżone, a kultura i dźwięk silnika bez porównania lepsze. Spalanie ok 13l przy spokojnej w mieście.


w modelu b6 a4 silniki 2.4 nie wychodziły z quattro.
modele b6 a4 1.8 t z quattro i tiptronic były tylko, jak słusznie kolega wspomniał , w USA.

_________________
Audi A4 Avant 2.4 v6 [BDV] Multitronic
www.toratore.republika.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 11:06:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lut.2007 23:34:16
Posty: 229
Lokalizacja: Gorzow Wlkp./Bracknell
Mialem C5 1.8T w osce 150KM do przemieszczania z pkt.A do B, lub wyprzedzania w zupelnosci wystarczy.Spalanie rozsadne, oplaty niewysokie, silnik stosunkowo bezawaryjny.
Jak mechanicznie i blacharsko OK to brac i cieszyc jazda. Jak bedzie za malo PS zapodac wirusa lub zmienic na 3.0 / 4.2
:diabel:

Pozdrawiam

_________________
Audi A6 (C5) 1,8T

http://img48.imageshack.us/img48/9207/auto5xp7.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 11:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
W sprawie tego modelu mam dwa pytania dla znawców, pierwsze zapodałem wyżej ale przytaczam je ponownie:
Cytuj:
Tak nawiasem mam pytanie dla znawców. Co znajduje się pod blaszaną zabudową umieszczoną w środku miejsca na koło zapasowe? Dochodzą tam od spodu jakieś kable i występuje tylko w wersji z Tipem?

Naprawdę interesuje mnie co tam się znajduje :).

Natomiast drugie dotyczy występowania skrzyń tiptronic ale w wersji FWD. Czy oprócz multi zdarzały się Tipy na zamówienie?

Mila1 napisał(a):
...Jak mechanicznie i blacharsko OK to brac i cieszyc jazda...

No właśnie problem w tym, że każde z aut ma jakąś poważną wadę - albo karoseria mocno walnięta, albo silnik zatarty albo całe zawieszenie wyeksploatowane. No i być może przełknąłbym to, gdyby sprzedający nie żyli w jakiejś krainie baśni i nie żądali fikcyjnych kwot za auta. Myślą, że Audi to od razu się sprzeda niezależnie w jakim jest stanie.

OK jestem w stanie przymknąć oko na pewne niedoskonałości i naprawić to co uszkodzone ale skoro muszę to zrobić sam, więc auto musi być odpowiednio tańsze, bo mimo wszystko ryzykuję, że naprawy będą droższe niż szacowałem... .

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 14:16:35 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ze skrzynią to szukaj koniecznie quattro
2 zalety w jednym
1. quattro - dla mnie ABSOLUTNIE niezbędne, nigdy bym juz nie kupił Audi bez quattro
2. W q nie ma multi więc spoko

Z tych 3 co napisałeś
Turbo
Quattro
Tiptronik

Oba na "T" mozna sobie darować, quattro zostaw.
Jak chcesz koniecznie z "tiptronikiem" to w połączeniu z quattro potrzeba mocnego motoru. (w sensie innych za bardzo nie ma), szkoda że to 1.8T były tylko na USA (o ile to prawda) bo byłby to moim zdaniem idealny wybór.....

A jak nie zostają ci beznyny V6 lub 2.5 TDI quattro tip - ten też się nada, ale musisz stan silnika dokładnie sprawdzić i poczytać.

Przy okazji czy 1.9 TDI PD (AWX) itp były z quattro i automatem??? chyba nie, wiem o 1.9 TDI q ale z manualem....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 16:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Jedz do wroga.Tam na pewno coś znajdziesz.Napewno zaoszczędzisz kase na wyjazdy po naszym zajebistym kraju :D .
http://www.autoscout24.pl/List.aspx?vis ... e0=quattro
A auta z USA jest łatwiej sprawdzic,anizeli z niemiec np.
http://bezwypadkowe.net/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2009 16:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2009 21:23:01
Posty: 30
rafala6 napisał(a):
Jedz do wroga.Tam na pewno coś znajdziesz.Napewno zaoszczędzisz kase na wyjazdy po naszym zajebistym kraju :D .
http://www.autoscout24.pl/List.aspx?vis ... e0=quattro
A auta z USA jest łatwiej sprawdzic,anizeli z niemiec np.
http://bezwypadkowe.net/index.php

Ta u tego wroga jak widać takie same przekręty jak u nas stoją. Przykładowo auto z Essen z szeroką rejestracją z tyłu, a światła jak byk z amerykańskiej... .

Owszem auta z USA znacznie łatwiej sprawdzić i co ważniejsze zero cofania licznika, bo za to najzwyczajniej idzie się tam siedzieć, a wszystkie dane dotyczące auta są zapisane w centralnym rejestrze Carfax. Europejskie książki serwisowe to pikuś w porównaniu z tym, bo tam oprócz obowiązkowych wpisów serwisowych są wpisywane również informacje od ubezpieczycieli jak np. uszkodzenia karoserii. Gdyby nie te drakońskie opłaty, to już dawno bym taki model ściągnął. Niestety obecnie to wydatek rzędu 46k, podczas gdy jeszcze rok teku (rekordowo niskie kursy walut) takie auto kosztowało zaledwie 33k! No a teraz osoby które je zakupiły wystawiają za 40k i jeszcze nawet nie ma łaski żeby wnętrze wyczyścić - to się interes nazywa... .

MorgothV8 napisał(a):
Jak chcesz koniecznie z "tiptronikiem" to w połączeniu z quattro potrzeba mocnego motoru. (w sensie innych za bardzo nie ma), szkoda że to 1.8T były tylko na USA (o ile to prawda) bo byłby to moim zdaniem idealny wybór..... A jak nie zostają ci...


No właśnie auto w tym zestawieniu jest naprawdę genialne jedynie szkoda, że większość aut tego typu ma jakieś przejścia lub są strasznie drogie w stosunku do ich stanu technicznego. Ale spox, ja mam jeszcze z 2 miechy czasu żeby auto kupić, a jak widzę to zainteresowanie tymi autami spadło i to drastycznie, więc sprzedający albo zejdą na ziemię i kupię za rozsądną cenę model do drobnego remontu albo porzucę myśl o tipie i kupię ten sam model ale w manualu.

_________________
Było:
1. Jetta II 1.8 GT (niedościgniony ideał)
2. Miało być Audi A4 B5 1.8T wyszła szczera pomyłka czyli Vectra B 2.0
Miało być:
Audi A4 B6 1.8T Tip Quattro
Będzie:
Nowe VW Polo V 1.4 (czasami określane jako VI)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: