Koledzy wczoraj dobrałem się do mojej niuni. Jak proponowaliście zamieniłem moduły miejscami (z tego co pamiętam to kostki w modułach mają dwa kolory - te niżej są kol. brązowego a te na górze mają kol. czarny) i bez zmian nawet zamieniłem cewki rzędami 1 - 4 w miejsce 5 - 8, ciągle jest tak samo (brak spalania cylinder od 1 - 3), sprawdziłem przewody i nie ma na nich uszkodzeń (żaden nie jest przerwany, wyrwany lub coś takiego). Czy możecie zaproponować coś nowego?
A jeżeli chodzi o to odpalanie na zimno to mógłbym jakiegoś Quiz'a stworzyć (oczywiście znajdą się nagrody np: darmowy kupon na kawę McDonald's
)
Dobra do rzeczy. Jak opisywałem miałem problemy z odpalaniem na zimno, cuda wianki, raz odpalił za 4 raz za 6 itp. nie wiedziałem co się dzieje. Wszyscy obstawiali pompę paliwa. Jeździłem na paliwie i brak objawów wykańczającej się pompy (na niskich obrotach nierówna praca i na wysokich brak mocy). Aż tu jeden z kolegów paula79, którego oczywiście serdecznie pozdrawiam podsunął mi jedno rozwiązanie: (kiedyś słyszał, że w audi jest jedna przypadłość odnośnie bezpieczników, że coś w gnieździe może nie łączyć. I jak w mordę strzelił trafił w 10-tkę a nawet w 11-tkę
wyjąłem bezpiecznik i włożyłem ponownie a autko odpaliło od ręki, wcześniej przy pierwszych objawach z tym odpalaniem zaglądałem w bezpieczniki nawet go wymieniłem i autko odpaliło później ale nie skojarzyłem faktów). Tak więc jeden problem z głowy.
pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc z tym najważniejszym problemem odnośnie cylindrów.
-V-I-R-U-S-