Powiem Ci tak
do ośki trzeba belkę z numerem 305-170 a do quattro 305-174
i z tego co wiem to nie przeskoczysz tego tematu
apropo, z tego co się orientuje to oprócz różnic ośka<>quattro jest też różnica między tylnym zawieszeniem standardowym a regulowanym, ale tu chyba chodzi głównie o kształt demontowanego haka
Dorzucam tekst dotyczący montażu znaleziony gdzieś w głębokim internecie, może się przyda
"Trzeba rozebrać praktycznie cały bagażnik z wnętrzności. Cały.
Jak już to zrobisz - po lewej i po prawej stronie wewnątrz są śruby mocujące go do karoserii.
Bodaj po trzy sztuki. Z zewnątrz musisz odkręcić śruby trzymajace nadkola.
Następnie wysuwasz go ( uważaj czy nie ma przymocowanej do niego anteny z zegara samochodowego ) - najlepiej we dwójke
- samemu nie i czeka Cie niespodzianka.
Pod nim jest alu wzmocnienie , które trzyma sie na na kilku śrubach po bokach zapasu - bodaj cztery w sumie - nie pamietam już.
Demontujesz to. W to miejsce wchodzi hak. I teraz zaczyna sie jazda.
Jeżeli to WF to życże powodzenia. zanim cokolwiek zniszczysz przkręc go na sucho tak jak będzie miał byc docelowo zamontowany.
I spróbuj zalożyc zderzak. Oczywiście alu wzmocnienie Ci już nie wejdzie z racji tej , ze masz hak.
A właśnie na tym alu trzyma sie górna czesc zderzaka pod postacią poduchy gąbczasto gumowej.
W ASO Audi pytalem , co i jak bo zgłupiałem kompletnie. Okazało sie , ze trzeba pod westfalie dokupić inną alu
bo ta razem z hakiem sie nie nadaje razem w komplecie. Wrrrr.
Potem nastąpiła kolejna niespodzianka. Dolna częsc haka , ta w która wchodzi kula zawadzała o część zderzaka ta która ma PDF i
....to si etez zmienia jeśli jest wersja z hakiem. Z zewnątrz wygląda identycznie - wewnątrz jest tylko inaczej ukształtowana.
Ja opisuje Ci avanta - może limuzyna ma inaczej.
Generalnie poradziłem sobie z tym wszystkim. Hak został podocinany kątówką - może inaczej
- pozbawiony został szeregu mocowań , które haczyły mi o elementy zderzaka. Samego haka nie ruszyłem.
Dól ten z PDF od wewnątrz tez troszke podocinałem i zderzak wszedł bez problemu. Ale niestety bez wzocnienia alu.
Jeżeli ktoś mi wjedzie w kufer lub opre sie nim o mur - pęknie plastik.
Tak..o module nie pisałem. Musisz. Niestety. Koszt to około 300 zł.
Kostki Ci niepotrzebne. Z lewej strony ciagniesz instalacje przez specjalną gumową jakby wentylacje .
Tam tez umieśc sobie moduł do którego podepniesz gniazdo. Musisz także pociągnąc zasilanie do tego modułu spod desko
- czyli czeka Cie ściąganie listew wzdłuż auta. podobie możesz zrobić z prawym kierunkiem - pociągnij sobie kabelek od prawej lampy
- najwygodniej.
Poz
[ Dodano: 2008-07-07, 12:11 ]
Darek - jedna ważna sprawa. Będziesz z haka przeciagał kabel tak jak Ci to opisałem powyżej.
Po lewej stronie jest taka gumowa jakby wentylacja.
Przed założeniem zderzaka i po przeciągnięciu kabla uszczelnij to bardzo dokładnie silikonem.
Następnie poczekaj aż wyschnie i popraw ponownie.
Ja tego nie zrobiłem i jak otwarłem schowek załamałem sie - zmieniarki pozmieniały kolor na szary....
przez tą nieszczelność dostawał sie powoli lecz stanowczo pył o osiadał mi w schowku. Pól dnia roboty na czyszczeniu ,
demontowaniu i uszczelnianiu tego od wewnątrz mi zleciało.
Ale to tak na marginesie.
Poz"