.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 15:24:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dawka gazu
PostNapisane: 10.sie.2009 13:48:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2009 09:35:55
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin - Choszczno
Witam. Chciałbym się dowiedzieć w którą stronę mam kręcić pokrętłem regulacji ilości gazu dostarczanego do cylindrów żeby zmniejszyć dawkę?? Wydaje mi się że zgodnie z ruchem wskazówek zegara ale zawsze lepiej się upewnić :))

_________________
Łada Samara 2109 1,5 '91 - był
Audi 80 B3 1,8 SF 1987r Pb+LPG -drugie życie z nowym motorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2009 15:49:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jakim pokrętłem chcesz kręcic, gdzie, po co i jaki to typ instalacji ?

Nie obraż się ale skoro nie potrafisz tego nazwać, to lepiej tego nie ruszaj.
Zubozenie mieszanki LPG prowadzi do odwrotnych skutkow od zamierzonych. Konsekwencją jest wypalenie gniazd i zaworów w głowicy.
Jesli Ci auto za duzo gazu pali, to trzeba odwiedzić gazownika i przejrzeć instalacje, bo to ze sobie pokręcisz na niewiele się teraz zda - auto z niedomaganiem instalacji mniej nie spali.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2009 20:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Widziałem w tv jak w Gaspromie zakręcali kurek to kręcili w prawo...a cóż Ci takiego setunia uczyniła że jej embargo na gaz wprowadzasz...za mała dawka będzie to i tak więcej spali i jak przedmówca napisał szkód może tylko narobić.Ja osobiści lubię jak moje konie mają porządną dawkę owsa.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 07:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2009 09:35:55
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin - Choszczno
Zawsze paliła nie więcej niż 7 na 100 w trasie przy prędkości 110 km/h. Po wizycie u gazownika w celu regulacji 2 l więcej. No ale co prawda bucik jest :))

_________________
Łada Samara 2109 1,5 '91 - był
Audi 80 B3 1,8 SF 1987r Pb+LPG -drugie życie z nowym motorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 08:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
a po co ci gazownik do regulacji instalki II generacji. Jak pamiętam to było tak : odkręcałeś gaz czyli w lewo(tą śrubkę o której piszesz), podnosiłeś obroty silnika gdzieś na około 2000 tys. i zakręcałeś powoli w prawo do momentu aż zaczął spadać z obrotów...po czym trzeba było cofnąć z 1/3-1/4 obrotu...zresztą było tutaj opisane.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 11:27:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
J@rek napisał(a):
a po co ci gazownik do regulacji instalki II generacji. Jak pamiętam to było tak : odkręcałeś gaz czyli w lewo(tą śrubkę o której piszesz), podnosiłeś obroty silnika gdzieś na około 2000 tys. i zakręcałeś powoli w prawo do momentu aż zaczął spadać z obrotów...po czym trzeba było cofnąć z 1/3-1/4 obrotu...zresztą było tutaj opisane.


II generacja jest ze sterownikiem i silnikiem krokowym do regulacji dawki - tu nic nie kręcisz, wszystko za pomocą komputera z fejsem. I generacja jest na śrubę...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 11:35:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
ArtHurO napisał(a):
J@rek napisał(a):
a po co ci gazownik do regulacji instalki II generacji. Jak pamiętam to było tak : odkręcałeś gaz czyli w lewo(tą śrubkę o której piszesz), podnosiłeś obroty silnika gdzieś na około 2000 tys. i zakręcałeś powoli w prawo do momentu aż zaczął spadać z obrotów...po czym trzeba było cofnąć z 1/3-1/4 obrotu...zresztą było tutaj opisane.


II generacja jest ze sterownikiem i silnikiem krokowym do regulacji dawki - tu nic nie kręcisz, wszystko za pomocą komputera z fejsem. I generacja jest na śrubę...


No racja...ale skoro pisał o jakiejś śrubie to pewnie ma

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 13:20:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2009 09:35:55
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin - Choszczno
śruba znajduje się na przewodzie dolotowym gazu blisko gaźnika.

_________________
Łada Samara 2109 1,5 '91 - był
Audi 80 B3 1,8 SF 1987r Pb+LPG -drugie życie z nowym motorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 20:46:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
7 litrow gazu,jak na B-3, to za mało. Miałeś ubogą mieszankę. Teraz jest dobrze i nic tam nie kręć.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 21:19:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
O pewnie...nie doczytałem 7 litów ?...tak głodzić niunię...hmm... czyli w lewo odkręć trochę niech idzie ta maszyna...konie muszą jesć

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: