A wiec podpiety został VAG - błąd 1237 - zawór odcinający paliwo N109
Był tez błąd 575 ale wszystko jest szczelne i po wykasowaniu powrócił tylko 1237. Różnica wtrysków jeszcze w normie. dzisiaj wymieniam zaworek na ori z ASO. To było najprawdopodobniej powodem poszarpywania auta przy przyspieszaniu - nie dwumas jak wczesniej sadzilem.
A wiec jak sie dzisiaj dowiedzialem - standardowe objawy dla padnietego N109 - przy rozruchu obroty wskakuja na wyzsze i totalny brak mocy. Zawór wymieniony na ori Bosch 190PLN, wymiana mimo slabego dojscia zajela 10min.
Co najwazniejsze wszystko wrocilo do normy (a nawet mysle ze jest lepiej jak przed...
), no i przyczyna nie lezala po stronie jakosci paliwa.
Teraz, gdyz jest juz po zachodzie slonca
oglaszam wszem i wobec ze mam niemiłosiernie zdrowego seryjnego AFN'a
Dziekuje wszystkim za checi pomocy.