A wiec podpiety został VAG - błąd 1237 - zawór odcinający paliwo N109
Był tez błąd 575 ale wszystko jest szczelne i po wykasowaniu powrócił tylko 1237. Różnica wtrysków jeszcze w normie. dzisiaj wymieniam zaworek na ori z ASO. To było najprawdopodobniej powodem poszarpywania auta przy przyspieszaniu - nie dwumas jak wczesniej sadzilem.
A wiec jak sie dzisiaj dowiedzialem - standardowe objawy dla padnietego N109 - przy rozruchu obroty wskakuja na wyzsze i totalny brak mocy. Zawór wymieniony na ori Bosch 190PLN, wymiana mimo slabego dojscia zajela 10min.
Co najwazniejsze wszystko wrocilo do normy (a nawet mysle ze jest lepiej jak przed...
![n :):](./images/smilies/052.gif)
), no i przyczyna nie lezala po stronie jakosci paliwa.
Teraz, gdyz jest juz po zachodzie slonca
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
oglaszam wszem i wobec ze mam niemiłosiernie zdrowego seryjnego AFN'a
Dziekuje wszystkim za checi pomocy.