![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Było by dobrze gdyby to tylko kabelki - sprawdzę.
A przy okazji, czy wystarczy wymienić sam środek np.
http://www.allegro.pl/item722824620_czujnik_halla_hala_audi_vw_seat_skoda_nowy.html czy jednak szukać całego z 2,6 lub 2,8?
Co do tego w na wale (G4) to chyba trzeba cały.
Najpierw wypiąłem wtyczkę z halla położenia wałka rozrządu i zmierzyłem napięcie pomiędzy skrajnymi pinami we wtyczce. Było ponad 10V - więc napięcie dochodzi. Pomierzyłem rezystancję pomiędzy stykami w czujniku, ale albo wychodziły megaohmy, albo przerwa - chyba też ok. Włączyłem wtyczkę i silnik zapalił
Błędy (G4 i G40) skasowałem. A potem, żeby się upewnić co powodowało błędy (bo były dwa), wypiąłem wtyczkę z tego halla i nie udało się uruchomić silnika. Wyświetlił ponownie G4 i G40. Czyli przy uszkodzeniu jednego wywala dwa błędy
Silnik chodzi jak trzeba, ale i tak wymienię ten czujnik.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)