.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:25:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,6 q] Możliwe jednoczesne uszkodzenie G4 i G40?
PostNapisane: 27.sie.2009 21:24:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Manewrowałem na parkingu i zgasł silnik (już się zdarzało jak za słabo naciskałem na gaz). Zawsze odpalał od razu, ale teraz kręcił i nic. Podpiąłem vaga i wyświetlił dwa błędy - G4 i G40 brak sygnału. Czy możliwe żeby oba padły równocześnie - tak bez powodu? Czy może jest jakaś wspólny element (kabel, masa itp.) który jeszcze sprawdzić :?:

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 05:42:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Miałem podobny przypadek. Mechanicy podczas serwisowania nie wiadomo po co rozpięli opaskę spinającą wiązkę biegnącą do czujników która znajdowała się w pobliżu drążka kierowniczego z lewej strony. Podczas manewrowania wiązka zawadzała o drążek aż do momentu, że wyciągnięte przewody zaczęły dotykać półosi. W końcu przetarły się i któregoś ranka gdy mi się jak zwykle spieszyło musiałem poprosić kolegę o podwiezienie :( (fordem :/ .... brrr... a fuj :513: )

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 09:28:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
:) Było by dobrze gdyby to tylko kabelki - sprawdzę.
A przy okazji, czy wystarczy wymienić sam środek np. http://www.allegro.pl/item722824620_czujnik_halla_hala_audi_vw_seat_skoda_nowy.html czy jednak szukać całego z 2,6 lub 2,8?
Co do tego w na wale (G4) to chyba trzeba cały.

:!: :!:
Najpierw wypiąłem wtyczkę z halla położenia wałka rozrządu i zmierzyłem napięcie pomiędzy skrajnymi pinami we wtyczce. Było ponad 10V - więc napięcie dochodzi. Pomierzyłem rezystancję pomiędzy stykami w czujniku, ale albo wychodziły megaohmy, albo przerwa - chyba też ok. Włączyłem wtyczkę i silnik zapalił :peace:
Błędy (G4 i G40) skasowałem. A potem, żeby się upewnić co powodowało błędy (bo były dwa), wypiąłem wtyczkę z tego halla i nie udało się uruchomić silnika. Wyświetlił ponownie G4 i G40. Czyli przy uszkodzeniu jednego wywala dwa błędy :?:
Silnik chodzi jak trzeba, ale i tak wymienię ten czujnik. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: