szczygiel napisał(a):
Fajnie jakby mial 1880ps, ale znalezc to co sie chce nie jest tak prosto.
podobno tutaj tuning mozna jakis zrobic. Nie chodzi zeby to byla rakieta ale zeby byl w miare zwawy.
Nie wiem do czego porównujecie i jak oceniacie przydatnosc konkretnego silnika w danym samochodzie, ale skoro w nowych Allroad A4 montuja silniki nawet 2,0 ?
Odnosnie innych rzevczy o ktorych wspomnialem, jakies uwagi ?
jestem ciekaw wypowiedzi piotrusia i Grejfa nt. tegoz zakupu.
dzieki tym ktorzy juz udzielili mi rad
oczywiscie czekam na jak najwiecej info
dzieki
Hej szczygiel, akurat jest to podstawowa wersia allroad'a, a one z natury sa bogato wyposazone, mi osobiscie autko sie podoba jak za ta kwote, takze bym go doglebnie ogladal i byl nim zainteresowany.
Auto Viva zazwyczaj dobrze oglada autka. Co do sprzegla mozesz smialo zamawiac komplet w IC- Inter carsie.
Co do mocy, nie powala na kolana, ale plaski dosyc wysoki moment obrotowy, nie powinien zaniknac z V6 nawet w 4 rosle osoby. Pojezdzij jesli zachce Ci sie chipa na 180ps to pisz na PW. A zalecal bym ze wzgledu na sam fakt posiadania manuala, jesli jezdziles dieslami i wiesz do czego sluzy to spalanie nawet spadnie, a Nm'try beda wieksze podczas wyprzedzania.
pamietaj, ze pierwsze 3 biegi sluza do ruszenia autem [krotkie biegi] i nie przekraczaj 4 T/min. Zmien na olej motul specyfikacji 505.00 pelen syntetyk.
Dzwiek pomiedzy 163ps a 180ps, w Twoim motorze moze sie tylko obiawic lepszym pomrukiem silnika 6 cylindrow.
Jezeli chcesz ASO w Wawa, polece Cie tylko skontaktuj sie ze mna na PW i wyjasnie
pozdrawiam.