suchyy3 napisał(a):
Witam, pomijając moje inne domysły chciałbym się zapytać co może powodować dźwięk załączony na filmie wideo. Występuje on tylko gdy odpalam rano przez parę minut do czasu kiedy nie przejadę jakiegoś kilometra. Po wyjściu z pracy po długim 8 godzinnym postoju czasami też się zdarza taka sytuacja. Lecz gdy silnik jest wciąż ciepły przy zapalaniu ten dźwięk nie występuje. Trochę mnie to wkurza bo jak jest otwarte okno to słychać.
Dobiega z okolic lub spod zbiornika płynu chłodniczego, w każdym razie z lewej strony.
http://www.youtube.com/watch?v=yXvUKQkLtMcPozdrawiam. Aha przy okazji czy nadmierny klekot może powodować źle ustawiony wtrysk (za wcześnie lub późno).
Dziękuję za pomoc.
Wydaje mi się, że częstotliwość tego dźwięku jest większa aniżeli ruchu obracającego się paska rozrządu.
W moim autku identyczny dźwięk generował skoszony napinacz paska wielorowkowego.
Niemniej - mogę się mylić , bo nie widze kręcącego się paska rozrządu i nie mogę zgrać go z dźwiękiem z filmu.
Najpierw sprawdź rozrząd i rolki a później pasek wielorowkowy i napędu kompresora klimatyzacji.
Ja jednak obstawiam skoszony napinacz paska wielorowkowego na skutek rzucenia roboty przez sprzęgiełko alternatora.
Do analizy statyczny kąt wtrysku. Procedurę znajdziesz na forum.