.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:33:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 18:58:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
KorNoLio napisał(a):
Zadałem pytanie właścicielowi, jak ten samochód w ogóle jeździł. I dostałem odpowiedź: "on nie jeździł on zapier..." :)


jak by wywalił gaz to by chyba się zlał w gacie ze strachu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 19:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
maciu napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Zadałem pytanie właścicielowi, jak ten samochód w ogóle jeździł. I dostałem odpowiedź: "on nie jeździł on zapier..." :)


jak by wywalił gaz to by chyba się zlał w gacie ze strachu

Może sie jeszcze doczekasz zapierniczającego na LPG 2.2T 20v. Trzeba być optymistą! :peace:
Ale co wtedy? Cały Twój światopogląd legnie w gruzach :lol: :diabel:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 20:07:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Simpson napisał(a):
Może sie jeszcze doczekasz zapierniczającego na LPG 2.2T 20v. Trzeba być optymistą! :peace:
Ale co wtedy? Cały Twój światopogląd legnie w gruzach :lol: :diabel:


jak zobaczę zapierniczającego z taką instalacją jak na zdjęciach to tak
chyba bym poszedł do klasztoru :):

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 20:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
maciu napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Zadałem pytanie właścicielowi, jak ten samochód w ogóle jeździł. I dostałem odpowiedź: "on nie jeździł on zapier..." :)


jak by wywalił gaz to by chyba się zlał w gacie ze strachu


Nie będę pisał publicznie na temat tego samochodu wszystkiego itd. bo nie powinienem :)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2009 20:17:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
troche mały OT ale co tam :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7957782

też prosty układ bez zbędnej elektroniki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2009 20:48:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
hubos21 napisał(a):
troche mały OT ale co tam :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7957782

też prosty układ bez zbędnej elektroniki :P


Moja poprzednia A200 2.2t śmigała na takim parowniku, tylko miała założony mikser o zmiennym przelocie (taka dodatkowa przepustnica, która się otwierała podczas zwiększonego deptania). Kupujący nie chciał gazu, więc wywaliłem i został mi mikser na pamiątkę, parownik sprzedałem :peace: Przyznam, że ładnie to latało :D :diabel:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2009 22:24:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
hubos21 napisał(a):
troche mały OT ale co tam :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7957782

też prosty układ bez zbędnej elektroniki :P


Gość ma talent do robienia zdjęć... A ta kablo - i wężologia pod maską jest fascynująca :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2009 22:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rodzynek napisał(a):
hubos21 napisał(a):
troche mały OT ale co tam :)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7957782

też prosty układ bez zbędnej elektroniki :P


Gość ma talent do robienia zdjęć... A ta kablo - i wężologia pod maską jest fascynująca :D


zawsze jak laik spojrzy pod maske będzie wygladać na wysoce zawansowaną technologie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 15:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2008 18:42:03
Posty: 42
Lokalizacja: Łódź
no to juz jezdzi po lodzi 2.2t z lpg od Sebastiana.:P
Zobaczymy jak się bedzie sprawowała instlacja narazie jest roznica jest w tankowaniu lpg niz 98pb jezeli chodzi o kase,moze się tez namowie kiedys zeby zalozyc lpg kto wie zobaczymy:P

_________________
Audi spoty w Łodzi;-)
spotyaudi.vgh.pl
Było Audi 100 S4 2.2 Turbo 20v 300km
Jest BMW x3 3.0i 240km
http://www.youtube.com/watch?v=5w9sW2VC0P0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 18:53:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Czekam na przyjazd tej S4 na dostrojenie po 1000 km - jak wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, wrzucę fotki i opiszemy co i jak. Zwłaszcza, że - jak wiem - temat nie skończy się na seryjnej mocy :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 17:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.gru.2006 23:36:15
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
SebastianS napisał(a):
Czekam na przyjazd tej S4 na dostrojenie po 1000 km - jak wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik, wrzucę fotki i opiszemy co i jak. Zwłaszcza, że - jak wiem - temat nie skończy się na seryjnej mocy :peace:
Sebastian już niebawem mozesz sie mnie spodziewac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 13:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Zapraszam, zapraszam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 19:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
podbijam temat:

co prawda nie 2.2T 220 czy 230ps ale 2.3T 250ps w volvo S-60:
optymalna konfiguracja:

- wtryski magic-jet pojedyncze (świetnie pasją na krotkich przewodach ok. 40mm)
- dysze 2.9mm (takie wstawiłem)
- redaktor - magic (stabilny ciśnieniowo/temperaturowo)
- stag (raczej nie ma tutaj co szukać (kombinować) lepszego na rynku)
- 8mm zbiornik/red (rozwiercony w/zawór), choć imo zbędny zabieg, wystarczy 6mm przewód. (przerabiane podobne moce wcześniej, manipulacja czasami i odczyt sond stabilne).
- filtr fl (Czaja) 6+1
+ jako że filtr jest 2in1 cz.temp i wyjcie na map'a jest zaraz przy wtryskach - rozwiązanie optymalne.

mapa myśle że zbędna ale jesli ktoś się uprze to zadzwonie do klienta i zciągne dla wglądu no problemo. Polecam taką konfiguracje do seryjnego 2.2T 20v

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 20:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Powiedz mauzer jak ten reduktor wyrabia się jeżeli chodzi o ciśnienie, duże ma spadki, słyszałem podkreślam słyszałem, że jego zaletą jest mały spadek ciśnienia, lecz nie obsługuje takiej mocy jaką deklaruje producent. Przy wolnossących jednostkach 250KM powinien obskoczyć. Z ilu na ile spada ciśnienie na tym reduktorze, i jakie ma przerosty :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2009 21:43:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Na razie traktuję go jako doświadczenie - 250ps obrabia bez spadków (0.2bar max na mapie), cut ok. +0.3 ale widać że ostro podcina wierzchołek :) czyli sprawnie sobie z tym radzi (volvo 100% sprawny dolot - na to trzeba zwracać uwage).
Co do mocy w/g producenta ziężko mi powiedzieć zarazem przekonać się do wrzucenia tego malucha do np. a8 310ps ale przy najbliżej okazji wrzuce i zmolestuje gada.

Za to uważam że to najodpowiedniejszy reduktorex do 1.8T 150-180ps by vw audi skoda.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 07:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Wrzucisz do A8, zobaczysz że mało to dodasz drugi i styknie wtedy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 16:50:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Kornel napisał(a):
Wrzucisz do A8, zobaczysz że mało to dodasz drugi i styknie wtedy.


chyba żartujesz - nie wpakuje 2x tego do a8 nigdy, jeśli jeden maluch nie wydoli - wole dwa sprawdzone reduktory ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 18:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Czemu nie chcesz dwóch magicznych reduktorów, 2 wydolą na pewno.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 00:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Ja przetestowałem reduktor magic 3 na dwóch autach - skodzie octavii 1.8T 4x4 (150 KM) i na BMW 323i E36 (170 KM)

W obu się sprawdził, ale, choć stosujemy wiele zabiegów udrażniających drogę gazu od zbiornika aż po wtryskiwacze, spadki ciśnienia nie były zachwycające. To znaczy - przy tych mocach - poprawne, bo w granicach 0,2 bara. Tym niemniej - jeśli spadki miałyby być większe przy większych mocach - byłoby już niefajowo. Wielkości przerostów też rozczarowały, bo ponoć miał magic być niemal bez przerostów, tymczasem w 1.8T z roboczego 1,2 bara, skakał na ponad 2, w wolnossaku 323i z 1,28 na 1,8-1,9, co stawia go bardzo blisko Scorpiona ST, który jak dotąd króluje w naszych instalacjach do takich mocy.

Ogólnie - w zestawienu z gabarytami - jest calkiem fajny, choć szkoda że wymaga zewnętrznego elektrozaworu i że wejście ma na miedź 6.

Do silników R5 volvo stosujemy:
-do 220 KM - scorpion ST + miedź 6
- powyżej: scorpion GT + miedź 8
- pojedyncze magiki

Miedź 6 można zastosować nawet do 250 koni, ale warunkiem jest wielka staranność, żeby jej nigdzie nie zagiąć zbyt ostro - ogólnie bardzo stykowy układ. Stosujemy miedź 6 do 230 koni przy N/A i do 220 koni przy doładowanych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 19:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
taa 0,6 + przerostów ciśnienia niedowyeliminowania - co za tym idzie małe skoki obrotów >> po redukcji lub zmianie zauważone w ASB >250ps :/ - niedoobejścia :|

ST zajebiście sprawdza się w n/a dużych pojemnościach do 220ps - z tego co widze zadeklarowane 350ps z magica ma się całkiem podobnie :|

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: