arthurr napisał(a):
zioolko napisał(a):
SonY_Milk napisał(a):
Jeszcze tylko jedno pytanie OT... miernik wskazuje pół samochodu ok 80 a prawą stronę mam 140... dzwona nikt się nie dopatrzył, jednak słyszałem teorie, że jeszcze w fabryce mogła być poprawiana jedna strona i po prostu jest fabrycznie nałożone grubiej lakieru... ? Czy jest to możliwe ?
Jeżeli chodzi o korozję, to ja miałem w A6 1998r nad przednią szybą kilka ognisk, więc mogą to być "słabe punkty"
jak było w aso z głową robione to się dzwona nie dopatrzysz. Chyba ze bedziesz miernikiem cm przy cm sprawdzał to w końcu znajedziesz spawy (niewidoczne).
Np jak jest wgniecenie progu to próg wymieniająjako cały element prawie do połowy słupka środkowego.
Jak nie będziesz wiedział gdzie szukać to nie znajdziesz.
jeśli chcesz się upewnić to jedź całą "grubszą" stronę punkt po punkcie. Jeśli grubość będzie falowała (120 do 160 na przykład) to jest domniemanie robionego boku, jeśli będzie stała - to raczej fabryka. Nawet najlepszy lakiernik nie zrobi warstwy tak równomiernej jak automat w fabryce
Słuszna uwaga
Jak będzie mnie ciekawość jeszcze męczyła to pożyczę jeszcze raz czujnik i sprawdzę dokładnie autko
Jednak z tego co wiem, to jeżeli cokolwiek było robione, to na 90% w ASO Niemcy.
Tak czy inaczej, dzięki za podpowiedzi
Wracając do tematu korozji... ja również widziałem (miałem) w Audi A6 z 98r ślady korozji (utleniania się ocynku?) w zupełnie "neutralnych" miejscach... na przykład ok 20cm nad progami
Mimo wszystko trochę dziwnym jest, że pęcherze wychodzą w aucie z 2003/2004r