.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 22:41:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 17:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Ja mam u siebie max 65mg :D
bez dymu :)
no z malym dymkiem przez chwile jezeli zamulam auto po miescie :peace:

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 18:41:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
arekr napisał(a):
Ja mam u siebie max 65mg :D
bez dymu :)
no z malym dymkiem przez chwile jezeli zamulam auto po miescie :peace:


Ciekawe jest to co piszesz :diabel: , bo AEL i tak nie wykona takiej dawki bo mapa dawkowania pompy kończy się poniżej 64mm^3 i większe dawki da się osiągnąć jedynie nieformalnie.
Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 19:26:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Wiem ze to jeszcze nie max tej pompy
zresta nie bede ztrzelal w ciemno :|
zrobie jeszcze raz logi
i wrzuce :peace:

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 20:06:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
arekr napisał(a):
Wiem ze to jeszcze nie max tej pompy
zresta nie bede ztrzelal w ciemno :|
zrobie jeszcze raz logi
i wrzuce :peace:

Bardzo mnie interesuje grupa 01 - rzeczywista wykonana dawka. :):

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 08:30:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
To_JA_! napisał(a):
Bardzo mnie interesuje grupa 01 - rzeczywista wykonana dawka. :):

to nie musi byc rzeczywista dawka... majtajac w "pump voltage" (co powszechnie robia czipmacherzy) mozna to podbic (albo obnizyc) rzeczywiste dawki wzgledem "tych z logow". Jest pewnie jeszcze szereg innych trikow na to bo jakis mapek czy wspolczynnikow korygujacych ilosci/odczyty wzgledem temperatury jest pewnie kilka
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 16:08:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Masz całkowitą rację dlatego napisałem "metodami nieformalnymi" ale log nie powinien wykazać czegoś gdzie mapa nie sięga, więc ciężko zobaczyć dawkę 65mm^3.
Skali na mapie też nie sposób zmienić bo binarnie jest max czyli 255.
Tak więc można uzyskać dawkę ponad 64mm^3 ale nie da się tego zobaczyć w logu grupy 01 a kolega pisał że ma dawkowanie 65mm^3.
Swoją drogą chciałbym zobaczyć 65mg na cykl to by było prawie 76mm^3.
Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 22:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
To_JA_! napisał(a):
Skali na mapie też nie sposób zmienić bo binarnie jest max czyli 255.
Tak więc można uzyskać dawkę ponad 64mm^3 ale nie da się tego zobaczyć w logu grupy 01 a kolega pisał że ma dawkowanie 65mm^3.

nie zagladalem do tego softu ale wierze na slowo, ze wartosc 255 to 65 w logu :) ... tyle, ze sposob w jaki ECU ecu interpretuje wartosc z mapy jest pewnie zparamtetryzowny (powiedzmy seryjnie dawka to wartosc z mapy * 0.25 - zmienisz ten wspolczynnik i ECU inaczej to interpretowac te wartosci bedzie)
nie zapominajmy takze o namotaniu na poziomie samej komunikacji (protokol kwp 1281 czy jakos tak - tam tez dane loga pakowane sa chyba do przedzialo 00-ff + informacja o offsecie i "mnozniku").
Nie ciagnac niepotrzebnie tematu nie mozesz miec pewnosci, ze to co widzisz w 008 czy 001 jest prawdziwe
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 15:39:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Oto logi blok 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27fbc759b4423c25.html

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 20:31:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Jeżeli to prawdziwa dawka (a nie przeskalowany pic) to powinieneś mieć około 215PS - skoro piszesz że nie ma dymu a w AEL orginał lekko przykopca przy 4000 i ma tam dawkę ~42 obciętą dymem. Ty masz 65 do 4400 to już przy 4000 masz 215PS + 10% obrotów to będzie 236PS - normalnie jestem w szoku. Oczywiście sprawniość troszkę spada ale nie tyle, skoro nie masz dymu to znaczy że spalasz b. sprawnie i tylko mechaniczna sprawność troszkę siada. Gratuluję osiągnięć!!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 21:11:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
arekr napisał(a):


Ej kolego.. Jedź na hamownie :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2009 07:23:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To_JA_! napisał(a):
Jeżeli to prawdziwa dawka (a nie przeskalowany pic) to powinieneś mieć około 215PS - skoro piszesz że nie ma dymu a w AEL orginał lekko przykopca przy 4000 i ma tam dawkę ~42 obciętą dymem. Ty masz 65 do 4400 to już przy 4000 masz 215PS + 10% obrotów to będzie 236PS - normalnie jestem w szoku. Oczywiście sprawniość troszkę spada ale nie tyle, skoro nie masz dymu to znaczy że spalasz b. sprawnie i tylko mechaniczna sprawność troszkę siada. Gratuluję osiągnięć!!


w podpisie ma 190 PS ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2009 10:37:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Zmienialem turbine na K24 niedlugo wybieram sie do Witka
na korekte softu
190hp mialem przy poprzedniej hybrydzie
K16
No i seryjne sterowanie turbo poszlo do kosza
bo orginalny soft nie pozwalal przekroczyc 2,05 bara pow 4000rpm
teraz turbo sterowane jest liniowo przez EBC

Silnik tak sie kreci dlatego ze limiter
dawki
jest ustawiony na 4500rpm :D
w oginale obcina pow 4000rpm :/
boost jest 2.2 do 2.3 bara
w zalenosci od biegu
na 6 pompuje najlepiej
powietrze cos ok 1100mg/h-1200mg/h

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: