.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 10:44:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B5 AHH 90 KM - tuning czipem - Protector , Wejherowo - ?
PostNapisane: 10.paź.2009 13:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:03:50 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 09:57:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
AHH to taki zamulony AFN. Ale ma za to cos o co ludzie się zabijają. Pompe 11 mm w serii.
Zmien koncówki na 216 i dopiero jedz do tunera na korekte programu.
Zobaczysz jak to auto moze smigac.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 11:36:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
...

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:04:19 przez kemper, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 13:47:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a nie mozesz jechac do Roberta [tune-up] ... ?
[bo chyba nie krzyczy 1800 za zrobienie EDC15] ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 14:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
...

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:04:42 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 17:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
poczekaj z miesiac odloz wiecej kapusty i napewno dogadasz sie z Robertem ....

co do Protector'a ... ja nic nie wiem ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 18:19:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 19:57:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bobo napisał(a):
Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ?


Na 99% - typ skrzyni nie mial znaczenia...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2009 07:22:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bobo napisał(a):
Przemik AHH bez względu czy w automacie czy w manualu miały pompę 11 ?



nie malo to znaczenia ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2009 17:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
.....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:05:05 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2009 22:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2007 14:55:03
Posty: 91
Lokalizacja: Wejherowo
Dodatkowej regulacji może i nie będą wymagały, natomiast na pewno nie wykorzystasz w 100% ich potencjału. Co do Protectora, to ja raczej nie robiłbym tam samochodu - słyszałem kilka negatywnych opinii na ich temat i ogólnie podziękowałbym za taką imprezę. Zrób u sprawdzonych ludzi :) Pogadaj z Robem i na pewno coś ugrasz przy jednoczesnym ogarnięciu wtrysków i korekty softu.

_________________
B4 1Z+ - ujeżdżam aktualnie
Honda Civic ED6 - w garażu składam do zapier**lania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2009 01:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
.....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:05:21 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 16:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
Ze 115 chcesz 160 zrobić... marnie to widze przy tym starym silniku.. jakies 140 jak ci zorbi to powinieneś byc zadowolony..

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 16:44:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Blady99 napisał(a):
Ze 115 chcesz 160 zrobić... marnie to widze przy tym starym silniku.. jakies 140 jak ci zorbi to powinieneś byc zadowolony..


Spokojnie powinno sie dać 1.9 to nie 2.5 v6 gdzie z biegiem czasu w większości aut zaczyna brakować mocy i potencjału. Dobrze utrzymany 1.9 przy wtryskach 216 powinien wydusić z siebie te 160 km. Jak kolega pomyślał by jeszcze o większym turbo lub jakiejś hybrydzie by nie mnożyć kosztów to efekt byłby na prawdę fajowy.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 12:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kemper napisał(a):
....mam nadzieję na 150-160 koni

160ps?
a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 :)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 13:35:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemekk74 napisał(a):
kemper napisał(a):
....mam nadzieję na 150-160 koni

160ps?
a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 :)
Pozdrawiam,
Przemek


Przemku .. co tak sceptycznie .. jest to jak najbardziej wykonalne ... ;)

jak znajde to wieczorkiem wkleje wykresik ... auto jezdzilo i podobno mialo sie dobrze...

co do konkretów : turbo seria na 1,25 bara, wtryski 0.205 i fmic +VP37 11 mm

wynik w granicach 150-160 PS i 320Nm ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 14:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Wtryski osadzone...soft zostal seryjny. 140KM na zdjetym nastawniku przy akceptowalnym dymieniu. Licze na >150KM bez wiekszego kopcenia i meczenia suszarki :)

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 18:58:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
przemekk74 napisał(a):
kemper napisał(a):
....mam nadzieję na 150-160 koni

160ps?
a jest jakas kapliczka u tunera? bo moze przydalaby sie jakas krotka zolnierska modlitwa w intencji seryjnej (i zajechanej juz zapewne) gt15 :)
Pozdrawiam,
Przemek


W AHH jest turbina ze zmienną geometria..
Czyli to nie jest takie zwykłe GT15 :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 22:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
.....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:05:51 przez kemper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 09:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kemper napisał(a):
no cóż - jak to Rob napisał 140 koni już jest - powiedziałbym nawet ,że z bardzo akceptowalnym dymieniem .....więc myślę że sceptycy powinni zreasumować swoje poglądy , bo się da :)


Czesc,
W kwestii formalnej
1) 140 a 160 to roznica
2) dymienie po czipie jest wieksze tylko przy bucie wiec "w miescie" nie powinno byc problemu
3) nie pisalem, ze sie nie da a jedynie zasugerowalem krotka modlitwe w intencji T

Dlaczego?
krotki wstep teoretyczny
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch103.html
Cytuj:
Surge Line
Surge is the left hand boundary of the compressor map. Operation to the left of this line represents a region of flow instability. This region is characterized by mild flutter to wildly fluctuating boost and “barking” from the compressor. Continued operation within this region can lead to premature turbo failure due to heavy thrust loading.#

inne polskie zrodla
http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm#Dobór_turbosprężarki
http://www.racingforum.pl/index.php?s=7 ... 43494&st=0


Z tego watku na racingforum wykorzystalem excelka, i zlozylem wykres ladowanie vs AFR z mapa kompresora GT15
Obrazek
Oczywiscie jest masa zalozen przyjetych (jak np Volumetric Efficiency), moze mapa GT15 z Twojego silnika jest inna niz ta ktora ja wynalazlem (jest pewnie n odmian gt15) itp
Jadnak widac, ze nie mozna powiedziec, ze jest tak super bezpiecznie...
Tematy do przemyslenia:
1) jezeli Twoje 15letnie GT15 nadaje sie do 160 koni to dlaczego producent w nowe 1.9PD 130konne wsadzal GT17? (tak w konteksie bezpieczenstwa)
2) jezeli przy chyba odrobine wiekszym ladowaniu w seryjnym AWX niz te 1,25 (latwo sprawdzic - trzeba wynalezc jakies 011D) uzyskano seryjne 130 koni to sprawa oczywista jest, ze u Ciebie trzeba do mniejsze ilosci tlenu trzeba wtrynic wiecej koksu (chce tylko powiedziec, ze prog akceptowalnego dymienia u kazdego moze byc inny)

Pamietaj, ze tuner to nie cudotworca ... chodz uszczesliwia ludzi:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: