MariuszD napisał(a):
Da rade. Musisz zrobic sobie uklad przetwornika napiecie-czestotliwosc, a nastepnie go wykalibrowac. Nie ma w tym nic trudnego. Jak chcesz schematy to daj mi znac. Zanim wezmiesz sie do roboty wez sobie podlacz multimetr do pradniczki w starej skrzyni, i sprawdz jakie jest napiecie tzn. stale czy zmienne. Nastepnie jezeli masz stara skrzynie na samochodzie to rozpedz go do np. 40 km/g i zmierz dokladnie napiecie, pozniej to samo przy przy 60 km/h i jescze kilaka innych pomiarow na innych predkosciach. Na tej podstawie bedzie ci latwiej wykalibrowac przetwornik. A dokladna kalibracje zrobic, to chyba jechac z kims leb w leb i kalibrowac do jego predkosci, albo pogadac z Leo i na hamownie - chyba predkosc podaje dobrze.
Koszt przetwornika jakies 10-20 zl.
I jak tam schemacik?
Już skrzynia się przygotowuje do założenia...