.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 05:35:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 12:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:06:57 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 16:54:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Seryjne cisnienie w AWX/AVF - GT17 - to 1,3 bar...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 19:43:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:07:22 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 20:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Dziwny dołek Ci się na tych wtryskach zrobił.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2009 21:27:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:07:47 przez kemper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2009 07:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
Seryjne cisnienie w AWX/AVF - GT17 - to 1,3 bar...

1.35 ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 15:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
.....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:08:01 przez kemper, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 17:47:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kemper napisał(a):
moc 152 konie bez obciążania sprzegla , turbiny oraz silnika

wzrost z wyjsciowych 90 bardzo ladny...
jakbys wykonal loga 011 dynamicznego byloby cos o tym co sie z T dzieje wiadomo...
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 18:08:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
pewnie wiecej niz 1.25 nie pompuje ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 18:15:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
przemekk74 napisał(a):
jakbys wykonal loga 011 dynamicznego byloby cos o tym co sie z T dzieje wiadomo...
Pozdrawiam,
Przemek


Nie przekracza 1.2 a przy 4000 schodzi na 1.1 i dalej w dol...czy to Ci wystarczy?

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 18:20:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
Rob spokojnie nie denewruj sie tak :) zapraszam do tematu ;
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=97101
jak juz sie zdecyduje i wybiore cos (moze podpowiesz cos) to pewnie bedziesz mi to robil i stroił :)

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 18:33:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
rob555 napisał(a):

Nie przekracza 1.2 a przy 4000 schodzi na 1.1 i dalej w dol...czy to Ci wystarczy?


no prosze ... nawet nizej ... 1.2-1.25 laduje turbo w standardowej modyfikacji AFN/AVG na seryjnych gratach ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 18:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Jesli turbo AFN ma pompowac 1.2-1.25 bar powyzej 4000obr to ja tez dorzucam sie na egzorcyzmy i modlitwe :)
To tylko meczenie suszarki. Ona ma wydajnosc nawet na 1.3 bara ale do 3000obr.... pozniej trzeba zdejmowac jesli ma jezdzic dlugo. Tutaj nawet widac ze po obrotach nie przeciagalem bo mialo byc bezpiecznie....po co krecic pod 4600obr jak ta suszarka tylko tam bedzie niepotrzebnie mielic powietrze....z kupa dymu z tyl....
160KM pokazowe ten egzemplarz tez by wyplul....napewno moje notowania by wzrosly ale....hmm wlasciciel jedzie do holandii za kilka dni....musialbym mu druga szuszarke dac na zapas :D

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 21:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Rob555 napisał(a):
Nie przekracza 1.2 a przy 4000 schodzi na 1.1 i dalej w dol...czy to Ci wystarczy?

modlitwe zalecalem w kontekscie celu 160
napisales
Rob555 napisał(a):
160KM pokazowe ten egzemplarz tez by wyplul.......musialbym mu druga szuszarke dac na zapas

Wiec w sumie sie zgadzasz ale cisnienie Ci troche podskoczylo?

Nie bylo moja intencja sugerowanie, ze jakas fuszere odwaliles (dla jasnosci) a jedynie, ze wlasciciel auta ma wyidealizowane wyobrazenie o konsekwencjach tej operacji
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2009 22:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Przemek cisnienie mi nie skacze tak mocno po prostu lubie prostowac pewne rzeczy.
Dziwi mnie fakt negowania przez Ciebie pewnych wynikow. W kontescie tego auta akurat 160KM bylo by meczace na dluzsza mete ok. Ale sa egzemplarze ktore spokojnie pyknal na bezpiecznym doladowaniu taka ilosc.
W zalozeniu wlasciciel wspomnial o 150-160KM i tyle statystyczny AHH jest w stanie uzyskac bez dymienia czy przeciazania sprezarki.
Wez pod uwage pompe 11 ktora robi tutaj wspaniala robote....
Powiem wiecej....gdybym mial sie spuszczac i np zastowal bym kolektor z AWX oraz dopiescil ustawienie walka rozrzadu to te 8 KM w tym egzemplarzu zrobilbym bez zmiany doladowania tylko na wiekszym dymieniu (ale nadal akceptowalnym) pociagajac dawke paliwa o 300obr wyzej i automatycznie by sie KM u gory znalazly....
tylko pytanie po co....dla zabawy w magiczne cyferki? Hmm kazda hamownia jest obarczona bledem wiec czy by bylo juz 160 czy 158? Ktoz to wie....

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 13:21:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
VNT15 jest akurat turbiną dość odporną na doładowanie... ale jak napisał Rob555 z dołu moze dmuchac i 1,5 Bara ale na górze juz nie ma sensu pałować jej..
na górze wynik o 155 czy 160KM juz nie ma wielkiego wpływu na osiągi, za to bezpieczeństwo jak najbardziej..

ja bym tu widział kolektor z AWX-a, bo widziałem nawet po 80-90 PLN wiec tanio mozna poprawić napełnianie cylindrów

co tam na początku była taka fala ? pewnie za dużo kosu było i N75 walczył żeby zbić doładowanie ?
216 w AHH to trzeba ostroznie bo tam jest stosunkowo mocny program seryjny do małych wtrysków, zresztą ~40KM samymi wtryskami jakie zwykle w AHH wychodzą o czymś świadczy

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 14:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
....

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:08:29 przez kemper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 15:59:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
kemper napisał(a):
ok - zapytam wiec - co mi da zmiana tego kolektora ssacego i czy nie wymaga to kolejnych zmian konstrukcyjnych ? czy dzieki temu bedzie sie zbieral lepiej na niskich biegach ? czy wymiana jest prosta - znaczy ten sam ma rozmiar ten kolektor z 130 konnego audi/passata ? czy lepiej jest zaślepić EGR,czy zostawić, podobno lepiej zaślepić, fakt ? orza zeby mi komp nie jęczał że cośnie tak czy można wyłączyć komunikacje z tym EGR tez w nim ?



wymaga zastosowania przejściówki (koszt około 75 PLN), oprócz tego kolektor pasuje PnP - EGRa trzeba zaslepic

myslę że lepiej bedzie sie zbierał na wysokich biegach ;)

komp nie bedzie sie burzył, wężyk od N18 do EGRa zaslepiasz na koncu srubklą i tyle :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 00:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2009 12:27:56
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
...

_________________
...


Ostatnio edytowano 26.lis.2013 16:09:04 przez kemper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 11:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
kemper napisał(a):
ok - więc jest już wmontowany kolektor ssący AWX , EGR został zaślepiony - oraz wywaliłem katalizator .... shamuje gada wkrótce i zobaczę co generalnie się zmieniło po tych dodatkowych zabiegach - powiem szczerze, że nie widzę zbytnio różnicy żadnej - poza świstem turbiny - co sam nie wiem czy mnie nie zacznie irytować wkrótce - ale może się mylę ....


na hamowni inercyjnej moze nie byc duzej róznicy w zimie

ale kolektor AWX duzo lepiej napełnia cylindry, choć tez nierównomiernie..

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: