Do pompy idą 3 przewody:
1 - jednożyłowy do elektrozaworu
2 - jakistam od spodu pompy wchodzi (chyba 2 żyły - nie mam go na schemacie)
3 - gruby, siedmożyłowy
Sprawdziłem zarówno ten 1 jak 7 żyłowy miernikiem - przejscie jest. Został ten 2 żyłowy - nie wiem do czego.
Zaraz spróbuje z tym VAGiem
Kod:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
06-00 - Signal to High
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
Domyslam sie że ten "end of output" to jakies niepodłaczone przewody. Cizko je podłaczyc bez schematu.
00526 - to bład od włacznika przy pedale hamulca - 2 czujniki powinny byc, ten od ECU, oraz wpiety w ten od swiatel.
PS. Moze jakos sie zapowietrzyła pompa wtryskowa - niby we wszystkich "dziurach" w które mozna zajrzec zagladałem i jest ropa, ale wole sie zapytac. Jest to mój pierwszy TDI, wiec prosze o wyrozumiałosc. Nie wiem jak jest zbudowana pompa w srodku itp.
Jeszcze raz napisze, zeby nie bylo niedomówieni- aut normalnie działało - nikt nie dotykał samochodu i nagle zgasło. Powodem tego że zgasła (przynajmniej kumpel costam sprawdzał w filtrze paliwa na łapie) był "podobno" brak paliwa. Wydało mi sie to dziwne, bo po zdjeciu gumowych wezyków idacych od filtra do przewodów stalowych na grodzi i zaciagnieciu ryjem - było tam paliwo. Z zasilania jest troche wiekszy opór zasysu. Dmuchnałem w zbiornik kompresorem - z przewodów pociekło paliwo itp. itd. Jak pisałem teraz w pompie, w kazdym miejscu jest paliwo, tylko nie na wtryskach
PS2. Co moze byc przyczyna/a moze ten silnik tak ma ciaglego cykania N75 po właczeniu zapłonu?