.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 12:20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2009 19:45:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Nie wiem czy zostaną rozesłane zaproszenia ale chętnie bym również przypatrzył się ogólnemu ogromowi prac jakie zostały/będą wykonany przy tej machnie :)

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2009 20:29:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.cze.2007 00:24:23
Posty: 474
Lokalizacja: Lubelszczyzna / Warszawa
Auto: Renault Clio IV 0.9 Turbo
cygaro-avant napisał(a):
Trzy osoby z Łodzi gotowe są - jak z resztą co roku - w sierpniu przybyć na huczne oblewanie machiny. Może za sterami usiądzie też osobiście Jasio? :562:


Dopisuję się do tego pomysłu ;)

_________________
Bylo:1990' Audi 100 [200 look] C3 User - 2.5 TDi (1T) - 120HP limo' style, duzo V8 czesci :)
Było: 2002' Toyota Avensis 2.0 D4D 110HP - limuzynka :)
Jest: 2013' Renault Clio IV Turbo 90 HP - mini-rajdowka :)

Jeszcze wróce do Audi... :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2009 17:18:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Wszystko idzie w dobrym kierunku - dziś nowe postępy. Nieduże, bo mycie grobów też musiało się w grafiku zmieścić.

Co zrobiłem:
26. założyłem nowy filtr paliwa
27. zalałem ok. 10 ltr benzyny (jeszcze helmutowska - kupiona z V8 :peace: )
28. podpiąłem sterownik silnika
29. podłaczyłem akumulator
30. przekręciłem kluczyk w stacyjce do oporu


i silnik zagadał :diabel: :diabel:

Potrzebował raptem ok. 1 minuty kręcenia w kilku rzutach i startnął w zasadzie od razu równo. Złapał te 800 obr, po chwili dźwignęły się o jakąś setkę, może więcej. Przegazówka też działa - do 2500 wchodzi bez problemu ;)


Czyli jutro (jak pogoda pozwoli) składam przód, mocuję chłodnice, zalewam płynem, odpowietrzam ;). I nie jadę, bo muszę zrobić przegub na prawym przednim kole, a pożyczony klucz jest za duży...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2009 17:21:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mówiłem zrobić film... teraz już po ptokach... :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2009 17:38:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Filmik nakręcony, ale ciemno było i chyba tylko dźwięk będzie jako taki...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2009 18:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 153
Lokalizacja: Dębica
No to dobrze :D Przynajmniej uszy się zrelaksują xd

Ps. Jakbyś nie miał co zrobić z przodem od v-ki :D
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3107247

Ps.2 A jakbyś nie miał co zrobić z tyłem od V-ki to wywalając klapę możesz zrobić bardzo ciekawą kanapę/sofę do warsztatu czy coś. Kiedy indziej podeśle fotki jak to wygląda, bo w tej chwili nie mogę znaleźć fot tego. Ale swego czasu sprzedawali na allegro takie tyły od bm-ki, warszawy i czegoś tam :D

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 21:31:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Co zrobiłem:
31. wymieniłem osłonę przegubu (starą rozerwało przy wkładaniu/wyjmowaniu kolumn, skrzyni itp., pewnie dlatego, że przegub zeskoczył z półośki).
32. przy okazji podmieniłem wahacz na taki bez wybitego sworznia;
33. ukł. chłodzenia zalany koncentratem i destylatem ( :peace: ), chyba odpowietrzony...

Jazda próbna zaliczona - 10m w tył, 10m w przód, skrzynia ciągnie, auto przyspiesza, hamuje, servotronic działa. Światła świecą, nawiewy dmuchają, fotele się suwają, dach się otwiera.

Mam jedynie pytanie odnośnie czujnika w katalizatorze - czy musi być podpięty do instalacji? Bo jak go podpiąłem, to świeciła się kontrolka CAT, z wypiętą wtyczką - auto na postoju chodzi normalnie. Czy z czasem w trakcie użytkowania coś się zadzieje niedobrego bez tego czujnika?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 23:06:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Na moje oko to kontrolka CAT nie ma nic wspólnego z katalizatorem ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 23:46:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
rodzynek napisał(a):

Mam jedynie pytanie odnośnie czujnika w katalizatorze - czy musi być podpięty do instalacji? Bo jak go podpiąłem, to świeciła się kontrolka CAT, z wypiętą wtyczką - auto na postoju chodzi normalnie. Czy z czasem w trakcie użytkowania coś się zadzieje niedobrego bez tego czujnika?

Looknij: http://www.a8team.pl/topics12/644.htm

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 00:43:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
DeS napisał(a):
Na moje oko to kontrolka CAT nie ma nic wspólnego z katalizatorem ;)


Kontrolka CAT ostrzega przed możliwością uszkodzenia katalizatora przez wysoką zawartość niedopalonego paliwa w spalinach.
Zawartość tą wykrywa sonda znajdująca się przed katalizatorem.

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 17:38:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
18 km jazdy zaliczone. W ruchu miejskim - śr. ok. 16,5 ltr, na ekspresówce (z prędkościami dopuszczalnymi i niedopuszczalnymi) - 11,5 ltr. Oczywiście wskazania BC.

Teraz do ustawienia całe zawieszenie (bo przód się rozjeżdża jak nogi blachary, a tylne koła w ogóle nie są symetrycznie...).

Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to.

Pytanie do użytkowników V8, którzy wycieli katalizatory - jakieś dziwne objawy po odłączeniu tegoż czujnika?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 20:19:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
rodzynek napisał(a):
Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to.

jezuu Wojtek :| nie wiem czy tłumaczyłem Ci po chińsku cy cuś ja już nie wiem...
Może napisze jaśniej:
Zapchane katy, rozwalone itd = wysoka ich temperatura = [CAT]
katy zalane paliwem (dopalanie w katach) = wysoka ich temperatura = [CAT]
Brak katów = brak wysokiej temperatury = brak [CAT]
nie ma niczego = nie ma [CAT]

jak juz ci pisałem [CAT] to tylko kontrolka podłączona poprzez przekażnik do termistora w katalizatorze nie ma żadnego połączenia z kompem z silnikiem, air-bagiem czy abs'em :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 05.lis.2009 20:27:34 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 20:22:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mauzer napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Nadal nie wiem, czy mam podłączać czujnik kata, te 18 km było z odpiętym. Jeżeli on tylko informuje za pośrednictwem kontrolki, to leję na to.

Jak nie przemawia do ciebie to co juz ci pisałem ja i inni to sobie podłącz jezuu Wojtek :|


Żeby podłączyć muszę zrobić dziurę w podłodze fi 30 mm. Szkoda dziurawić, jeżeli faktycznie niepotrzebna :D


Userzy V8 4.2 - ile macie obrotów silnika przy ok. 130 km/h?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 20:30:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
rodzynek napisał(a):
Żeby podłączyć muszę zrobić dziurę w podłodze fi 30 mm. Szkoda dziurawić, jeżeli faktycznie niepotrzebna :D


hahah wyciął cały tunel a boi sie 30mm dziurki :zaklopotanie:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 21:02:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mauzer napisał(a):
hahah wyciął cały tunel a boi sie 30mm dziurki :zaklopotanie:


Bo tunel miał zostać jako część przydatna, ta 30mm może się taka nie okazać ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 07:35:26 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
przy 135 km/h mam 3000 RPM tak mniej więcej

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 19:08:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Sądząc po kolorze, wróciłeś Wojtek do pięciu cylindrów i sprzedajesz padlinę na germańskim ebayu :)
http://cgi.ebay.de/Audi-200-Avant-Quatt ... 33573682e9

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2009 22:44:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
cygaro-avant napisał(a):
Sądząc po kolorze, wróciłeś Wojtek do pięciu cylindrów i sprzedajesz padlinę na germańskim ebayu :)
http://cgi.ebay.de/Audi-200-Avant-Quatt ... 33573682e9


Dla potwierdzenia, że tak nie jest - jutro nowe zdjęcia ;)


Morgoth, przy ok. 130 km/h mam ok. 3000 RPM. Czyli w zasadzie gra. Temperatura silnika: wskazówka leży na "1" z liczby 100 na trasie, w mieście lekko przekracza pionową kreskę (od 100 st) i wiatrak el. schładza silnik. Wisko chyba nie działa.

Auto jak na razie zrobiło ok 80 km i chciałoby więcej, ale opony znikają w oczach...
Do chwili obecnej nie ujawniły się żadne wady (pomijając wisko) - kontrolka poduszek zgasła po podłączeniu sterownika, ABS też jest, wychodzi na to, że jest to, co miało być. Tempomat tak nieco nierówno trzyma prędkość (pozwala zwolnić o 2-5 km/h a potem daje czadu ;) ).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 13:47:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Poodpowietrzaj no i sprawdź wisko. W miescie przy takiej pogodzie jak jest teraz powineneś mieć conajmniej wskazówkę 2,3 mm przed 100. W czasie jazdy trasa/autostrada powinieneś mieć między 80 a 90 stopni (musisz sam sobie podziałkę wyobrazić :)).
Odpowietrzaj i jeszcze raz odpowietrzaj, układ może być nawet kilka dni zapowietrzony jak robisz małe przebiegi.
Termostat wymieniłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 23:19:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
zioolko napisał(a):
W miescie przy takiej pogodzie jak jest teraz powineneś mieć conajmniej wskazówkę 2,3 mm przed 100.


rodzynek napisał(a):
Temperatura silnika: w mieście lekko przekracza pionową kreskę (od 100 st) i wiatrak el. schładza silnik do poziomu poniżej 100 st.


zioolko napisał(a):
W czasie jazdy trasa/autostrada powinieneś mieć między 80 a 90 stopni (musisz sam sobie podziałkę wyobrazić :)).


rodzynek napisał(a):
Temperatura silnika: wskazówka leży na "1" z liczby 100 na trasie


zioolko napisał(a):
Odpowietrzaj i jeszcze raz odpowietrzaj, układ może być nawet kilka dni zapowietrzony jak robisz małe przebiegi.


Układ jest odpowietrzony.

zioolko napisał(a):
Termostat wymieniłeś?


Termostat jest nowy.




Obiecane aktualne zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Chyba muszę na tył wrzucić standardowe sprężyny - tył siedzi za nisko w stosunku do przodu (co dziwne, V8 na tym zestawie stała idealnie). Ponadto haczę podwoziem przy przejeżdżaniu przez bramę i później przez garba na wyjeździe z uliczki...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: