designer napisał(a):
Nie no mierzyłem z 5 razy, napewno poniżej 6sek i bliżej 5,5 sek. A to że z obrotów to co z tego
manualem też możesz strzelić z obrotów....
Fakt faktem że sporo poniżej katalogu
EDIT Sprawdziłem jeszcze 3 razy i jest napewno max 5,5 sek - chyba że któryś ze stoperów przekłamuje
Jestem b. ciekaw do jakich 100km/h sprawdzacie, w sumie błąd zazwyczaj wynosi około 5% ale jak ktoś założy niskie walce to może uzyskać większy błąd i lepsze przyspieszenie ale wtedy będzie licznikowo mierzył np. do 93km.h . Przydałoby się zmierzyć 100km/h wg. GPS i naznaczyć jakąś naklejką na szybce ile to jest na prawdę.
Spotkałem już takie auta (co prawda nie były to Audi) które miały prędkościomierz dokładnie na górnej granicy błędu czyli +10% i do tego +6km/h czyli przy 100km/h pokazywały 116 a a po zakupie GPS na trasie zaczęły palić o 2L więcej ze względu na wzrost prędkości z którymi legalnie jechał świadomy kierowca.
A co do samego pomiaru to najlepiej zrobić film 30kl/s i obejżeć go w jakims edytorze do filmów sprawdzając dokładny czas od "szarpnięcia" spowodowanego ruszaniem do klatki w której osiągamy daną prędkość.
Otrzymujemy stoper z dokładnością do 1/30s bez przekłamania na start/stop pomiaru.
Albo jak ktoś posiada to można jakimś urządzeniem typu Correvit-datron ale raczej mało dostępny sprzęt.
Pozdrawiam!