.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:26:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 12:09:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Porządny AEL będzie w cenie , dopiero teraz ludzie patrzą na to auto z innej perspektywy ....

Co do ogłoszenia:

- Spasowanie tylnej klapy jakieś takie

- Przednie prawe drzwi mi nie pasują

- Przebieg jak to przebieg ...

Może to się okazać perełka albo totalny szrot za wygórowaną cenę..

Chcąc nie chcąc auto wyjdzie po wszystkim około 24kzł

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 15:09:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Jak się chce mieć ładnego AEL'a to nie ma co wybrzydzać za ładne quattro też dał bym 18-19k ale to musi być ładna sztuka.Michał tak nigdy nie kupisz samochodu.Dawaj jedziemy oglądać ta niebieską i tyle okaże się ładna to ją zabieramy i tyle w temacie.Bo nigdy nie kupisz C4.

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 15:50:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
TymoOon napisał(a):
Jak się chce mieć ładnego AEL'a to nie ma co wybrzydzać za ładne quattro też dał bym 18-19k ale to musi być ładna sztuka.Michał tak nigdy nie kupisz samochodu.Dawaj jedziemy oglądać ta niebieską i tyle okaże się ładna to ją zabieramy i tyle w temacie.Bo nigdy nie kupisz C4.


Dokładnie Specu jest tak jak Tymon pisze, chcesz cos ładnego płacisz a jak chcesz tanio to płacisz i pałaczesz potem znowu płacisz :/

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 16:52:39 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
pawlo5 napisał(a):
Dokładnie Specu jest tak jak Tymon pisze, chcesz cos ładnego płacisz a jak chcesz tanio to płacisz i pałaczesz potem znowu płacisz :/

Jakis taki niezdecydowany jestem. AEL to ostatecznosc, jak sie trafi jakies ladne. Raczej rozgladam sie za wolnymssakiem, i tak chyba poslucham sie Twojej rady i poszukam 4.2 :)

Zarobiony teraz jestem po uszy i nie mam czasu siedziec na allegro, w weekend planuje nadrobic zaleglosci w ogloszeniach.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 17:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Specu to będzie najlepszy wybór bo 2.8 ani to wariat ani nic a pali nie mało.Jeżeli masz w myślach 4.2 to zapomnij Klekocie

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 17:13:35 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
TymoOon napisał(a):
Specu to będzie najlepszy wybór bo 2.8 ani to wariat ani nic a pali nie mało.Jeżeli masz w myślach 4.2 to zapomnij Klekocie

Dla mnie nie musi byc "wariat", poprzednie 2.8 dawalo rade :)
Ogladal moze ktos te auta:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9290244 - 4.2 z Warszawy.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9394353 - 4.2 z Radomia

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 17:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
speco napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
Dokładnie Specu jest tak jak Tymon pisze, chcesz cos ładnego płacisz a jak chcesz tanio to płacisz i pałaczesz potem znowu płacisz :/

Jakis taki niezdecydowany jestem. AEL to ostatecznosc, jak sie trafi jakies ladne. Raczej rozgladam sie za wolnymssakiem, i tak chyba poslucham sie Twojej rady i poszukam 4.2 :)

Zarobiony teraz jestem po uszy i nie mam czasu siedziec na allegro, w weekend planuje nadrobic zaleglosci w ogloszeniach.


Nareszcie :peace: :peace: :peace:

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 17:44:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 16:22:49
Posty: 496
Lokalizacja: Biała Podlaska
toms001 napisał(a):
Kliku napisał(a):
z tego co kiedy opisywali to ta sobie odpusc
Ewentualnie Ska z Radomia:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9394353
,

Tego widziałem, cały w popękanej szpachli razem z dachem.



korzenny napisał(a):
ta S6 w Wawie zaniedbana trochę... Wydaje się być lekko ruino wata...


A warszawa nie daleko także żaden problem zobaczyć :peace:

_________________
Audi 100 C3 2.3 10V PB 136 PS 1990r -Sprzedane
V70 TDi - Sprzedane
Audi A6 C4 Sedan 2.8 Quattro - Sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 18:08:27 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
MichałBAJo napisał(a):
A warszawa nie daleko także żaden problem zobaczyć :peace:

Dzwonilem do goscia, auto jest nie w Warszawie, a w Jozefowie.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 18:57:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
moze ktos wie cos wiecej o tym modelu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9290244 - 4.2 z Warszawy.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 19:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Możecie się ze mnie śmiać, ale do upadłego ( ja albo AEL - zależy który z nas padnie pierwszy ) będę namawiał na te autka.
Mam swojego prawie 2 lata, przejechałem 43 tysie i wciąż jazda to przyjemność. Mówią że wołowaty, a jakoś się nie zgadzam...
Więc kolego polecam klekota, ale jednak z Quattro.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2009 21:09:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
ANGEL sprzedaje swoje S6 4.2 tylko motorownia się wys%&@a więc trzeba by kupić inny silnik.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Ostatnio edytowano 30.paź.2009 13:58:44 przez emge, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 07:58:32 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Jak to czytam, to widze że jednak 4.2 jest dla Ciebie..... buda dowolna :peace:
Pomyśl jednak tez na początkiem produkcji A8 - odpada problem rdzy :P, za to automata nie unikniesz.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 19:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
AEL i 4,2 to dwa różne światy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 21:30:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
MorgothV8 napisał(a):
Pomyśl jednak tez na początkiem produkcji A8 - odpada problem rdzy :P

A ja głupi myślałem, że generalnie w Audi odpada problem rdzy ;)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 13:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
speco napisał(a):
TymoOon napisał(a):
Specu to będzie najlepszy wybór bo 2.8 ani to wariat ani nic a pali nie mało.Jeżeli masz w myślach 4.2 to zapomnij Klekocie

Dla mnie nie musi byc "wariat", poprzednie 2.8 dawalo rade :)
Ogladal moze ktos te auta:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9290244 - 4.2 z Warszawy.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9394353 - 4.2 z Radomia


Specu o obu było chyba na AKP i obie odpadają, ostatnio mój znajmy mówił, że w Niemczech widział ładne S6, był tam 2 dni temu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 15:03:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
adiaudi napisał(a):
Możecie się ze mnie śmiać, ale do upadłego ( ja albo AEL - zależy który z nas padnie pierwszy ) będę namawiał na te autka.
Mam swojego prawie 2 lata, przejechałem 43 tysie i wciąż jazda to przyjemność. Mówią że wołowaty, a jakoś się nie zgadzam...
Więc kolego polecam klekota, ale jednak z Quattro.


Wołowaty może i jest ale to da się naprawić odpowiednim programem i jest nieźle, w sumie powyżej 2000rpm dobrze a powyżej 3000 bardzo dobrze. Nie jeździłem V8 ale myślę że troszkę często bym musiał jeździć na stację benzynową. Miałem 80B4 Q z silnikiem AAH na sekwencyjnym gazie, chodziło ładnie ale naprawdę coś się zaczynało dziać powyżej 3000rpm a b.ładnie szedł dopiero powyżej 4000, odcięcie przy 6500 więc proporcje obrotów te same co w klekocie, jedynie problem z zakresem od wolnych obrotów bo jedynka musi być krótsza w dieslu żeby w korku za szybko nie jechał. Na zbiorniku LPG do którego tankowałem 55L przejeżdżał przy fantazyjnej jeździe po mieście 200-250km. Przy b.ekonomicznej (również w mieście) ~400km więc dwa razy mniej niż AEL Q a A6 jest sporo cięższe i większe od 80. Na dobrze spasowanym programie AEL pali w mieście od 8 (PSJ + brak korków) do 12 przy jeździe z fantazją. Zdecydowanie wolę Diesla a na trasie to już na pewno bo dynamika jest porównywalna (oczywiście mówię o silniku AAH w 80Q i AEL+soft w A6Q), a zużycie 12L LPG lub 6.5L ON co przy zbiorniku ON 75L daje zajefajny zasięg, a w LPG da się osiągnąć tylko ~450km przy jeździe z prędkościami 120-150km/h.
Oczywiście nic nie zastąpi wielkiego benzyniaka ale nie każdy aż tak kocha moc.
Pozdrawiam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 15:47:18 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Mówcie co chcecie, ale i tak będę bronił benzynowej V6-tki, najeździłem się tym trochę i dalej jeżdżę, nie dam złego słowa powiedzieć. Jak chcesz to auto potrafi być ekonomiczne, jak depczesz to i diesel spali więcej. Ale nie o to chodzi w tym wątku :D Speco,aby była puenta -> bierz to, co trafi się w lepszym stanie :peace: Co do V8, obawiam się że na naszych drogach nie wykorzystasz w pełni mocy i potencjału tego silnika. Wyobraź nie sobie, że jedziesz w sznurku aut 80km/h, z przeciwka też jadą auta, masz zakaz wyprzedzania i co możesz zrobić, siedzieć na zderzaku auta przed Tobą :?: Niewiele masz dróg żeby sobie poganiać. Chyba że przekonujesz się do V8 ze względu na chciejstwo i aby móc czasami sobie popatrzeć na auto przed domem albo przejechać się raz na jakiś czas po mieście słuchając grzmotu 8 garów ;) Jakby, co ja już swoją ofertę złożyłem :):

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 16:26:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
zaworoowa napisał(a):
Mówcie co chcecie, ale i tak będę bronił benzynowej V6-tki, najeździłem się tym trochę i dalej jeżdżę, nie dam złego słowa powiedzieć. Jak chcesz to auto potrafi być ekonomiczne, jak depczesz to i diesel spali więcej. Ale nie o to chodzi w tym wątku :D Speco,aby była puenta -> bierz to, co trafi się w lepszym stanie :peace: Co do V8, obawiam się że na naszych drogach nie wykorzystasz w pełni mocy i potencjału tego silnika. Wyobraź nie sobie, że jedziesz w sznurku aut 80km/h, z przeciwka też jadą auta, masz zakaz wyprzedzania i co możesz zrobić, siedzieć na zderzaku auta przed Tobą :?: Niewiele masz dróg żeby sobie poganiać. Chyba że przekonujesz się do V8 ze względu na chciejstwo i aby móc czasami sobie popatrzeć na auto przed domem albo przejechać się raz na jakiś czas po mieście słuchając grzmotu 8 garów ;) Jakby, co ja już swoją ofertę złożyłem :):


Zawoorwka takich pierduł w twoim wykonaniu to jeszcze nie czytałem. Ty masz chyba bardzo głebokie kompleksy ze nie masz i nie miałes do tej pory V8 . Stary, gadasz bzdury jak mało który. Z twojej wypowiedzi wynika ze majac V8 trzeba non stop napierdzielac na 110% a ja Cie zapewniem ze wcale nie trzeba hehe Wrecz przeciwnie sztuka jest jezdzic tym powoli i delektowac sie pieknym dzwiekiem V8 . Piszesz ze jadac sznurkiem na zakazie 80km/h co robisz , nic nie robisz jedziesz jak człowiek a ty sobie kup TICKO 0,8 41 ps i tez bedziesz jechał tak samo jak rs6 V10 bi turbo po MTM-e 730 ps. Chwalisz V6 heh wiadomo kazdy swoje chwali a ja chwale V8 tak samo jak ty w głebi ducha marzysz o tym ale nie miałes i nie masz wiec nic innego napisac nie mogłes. Na drugi raz co do V8 naspisz" Nie wiem nie znam sie nie wypowiadam sie bo palne głupote"

"Chciejstwo" jak bym tego nie próbował zrozumiec to wychodzi mi na zazdrosc

Jestem na 1.000.000 % pewien ze jak kupisz kiedys V8 to zmienisz całkowicie gadke i v8 bedzie "the best" ale wiesz co , powiem Ci cos , one jest "The best" ale ty jeszcze o tym nie wiesz :hahaha:

Specu ,V8 z lpg bedzie duzo ekonomiczniejsze od V6 w pb a skoro duzo nie jezdzisz kup to co najlepsze i niech cie cieszy taxóweczka z v8 pod maska kazdego dnia, bedziesz wstawał z usmiechem i kładł sie spac z usmiechem, gwarantuje

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 16:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
zaworoowa napisał(a):
Mówcie co chcecie, ale i tak będę bronił benzynowej V6-tki, Jak chcesz to auto potrafi być ekonomiczne, jak depczesz to i diesel spali więcej.

Zaworoowa, wierzysz w to co piszesz...? :):
Wnioskuję, że Twoja teza to: ekonomicznejsze od TDI i szybsze od V8 jest pancerne wielozaworowe ACK :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: