.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 20:09:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] Zamontowanie turbiny.
PostNapisane: 24.paź.2009 21:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 09:06:47
Posty: 8
Witam. Zastanawiam sie nad wrzuceniem turbiny do A4 B5 1.8 125KM. Tylko nie wiem czy idzie, czy lepiej kupić A4 z turbiną w serii. Jeżeli to ma sens to, gdzie na śląsku jest warsztat, który mi to zrobi. Ale myślałem też o swapie 1.8T 150 lub 180KM i czy też to ma sens i gdzie. Z góry dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2009 21:16:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Sprzedaj to co masz i kup 1.8T- to jedyne rozsądne rozwiązanie

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 07:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 14:25:43
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
Obecnie zarabiam na montażu turbin i kompresorów i w tym przypadku nie ma sensu dokładać turbo. Koszt turbiny, dolotu, IC, kolektora i strojenia będą w tej sytuacji sporo większe od kupna a4 z 1.8T. swap też nie opłaca się.

_________________
Było Audi 80 B3 1.8 1989 2001-2006
Było Audi 80 B4 2.8 V6 1994 2006-2009
Było Audi 80 B3 1.8 113KM 1988 2009-2013
Jest Skoda Octavia 1.8 1997 2009-
oraz
Matiz, Mondeo TDDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 08:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Wszystko zalezy od tego na jakiej mocy chcesz sie zatrzymac. Jak starszy Ci jakies 200-250 koni to głupota jest uturbiac Twoj silnik. Jak chcesz isc w wieksze moce, wymagajace zakucia silnika, to nie ma znaczenia czy wybierzesz 1.8 czy 1.8T - bo i tak wiekszosc czesci bedzie do wymiany.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 12:32:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Przy ośće 200-250 to jest max. pytanie zasadnicze czy masz quattro? jeśli tak to swap ma sens bo motorownie z anglika mozna mieć naprawde w dobrych pieniądzach...
Jeśli z kolei pytasz o sens jakichkolwiek modów to Ci powiem, że tuning z ekonomicznego punktu widzenia jest bezsensu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 13:01:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
bov napisał(a):
Przy ośće 200-250 to jest max.


Dla mnie totalna bzdura, spokojnie można śmigać mając 300 koni w ośce, szczególnie ze a4 do lekkich aut nie należy.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 13:11:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
marwins napisał(a):
bov napisał(a):
Przy ośće 200-250 to jest max.


Dla mnie totalna bzdura, spokojnie można śmigać mając 300 koni w ośce, szczególnie ze a4 do lekkich aut nie należy.


Jasne zwłaszcza na mokrym masz fun jak cholera a to że auto ciężkie to nie wiem w czym to daje przewagę...możesz mieć srylion koni w ośce a i tak będziesz palił laka aż miło. Myślisz, ze kolega by wrzucił szpere Quaifa za 5 tysi? jesli tak to niech ładuje te 300 kuniuff


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 13:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
marwins napisał(a):
bov napisał(a):
Przy ośće 200-250 to jest max.


Dla mnie totalna bzdura, spokojnie można śmigać mając 300 koni w ośce, szczególnie ze a4 do lekkich aut nie należy.

Mniej spokojnie robi się na wilgotnym, nie mówiąc już o mokrym asfalcie czy śniegu :peace:
Miałem okazję pojeździć chwile 200+ konnym Leonem 1.8T z napędem na przód- była to przyjemność TYLKO na suchej nawierzchni. Wystarczył lekki deszcz i zaczynała się walka z trakcją...
W 260 konnym Subaru na śliskim zdarzało się zerwać przyczepność i na 3-ce przy maksymalnym momencie, nie wyobrażam sobie co by było z napędem na jedną oś :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 13:19:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Dokładnie też jeździlem Leonem 225 koni i powiem kupa... ciągła walka z trakcją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 16:18:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
bov napisał(a):
marwins napisał(a):
bov napisał(a):
Przy ośće 200-250 to jest max.


Dla mnie totalna bzdura, spokojnie można śmigać mając 300 koni w ośce, szczególnie ze a4 do lekkich aut nie należy.


Jasne zwłaszcza na mokrym masz fun jak cholera a to że auto ciężkie to nie wiem w czym to daje przewagę...możesz mieć srylion koni w ośce a i tak będziesz palił laka aż miło. Myślisz, ze kolega by wrzucił szpere Quaifa za 5 tysi? jesli tak to niech ładuje te 300 kuniuff


A co ta szpera miała by dać na mokrym i śliskim ? Bo chyba nie przyczepność ? Tak mocne auto pali dwa lacze na raz w takich warunkach więc szpery tutaj nie pomogą.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 16:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Bobo napisał(a):

A co ta szpera miała by dać na mokrym i śliskim ? Bo chyba nie przyczepność ? Tak mocne auto pali dwa lacze na raz w takich warunkach więc szpery tutaj nie pomogą.


Mylisz się i to dwukrotnie - daje przyczepność i powoduje że oba koła "łapią" przyczepność ( oczywiście podczas uślizgu).To, że poprawia się przyśpieszenie ze startu zatrzymanego to chyba oczywiste.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 17:14:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Na suchym może i tak :) Na mokrym auta z niutonem palka oba laczki nie ważne czy ze szpera czy bez.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 12:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Na śliskim nawet posiadając quattro czasami można stracić trakcje :peace: A w ośce jasne, że jest ciężej niż z napędem na 4 koła ale nie ma takiej tragedii, żeby zaraz mówić, że nie da się jeździć... Chyba, że ktoś traktuje gaz 0-1 to wtedy tak. ;)

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 22:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
marwins napisał(a):
Na śliskim nawet posiadając quattro czasami można stracić trakcje :peace: A w ośce jasne, że jest ciężej niż z napędem na 4 koła ale nie ma takiej tragedii, żeby zaraz mówić, że nie da się jeździć... Chyba, że ktoś traktuje gaz 0-1 to wtedy tak. ;)

Eeeee tam czasem. Wystarczy lekki strzał ze sprzęgła na śliskiej nawierzchni ;)
O ośce w takich warunkach szkoda słów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 22:38:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
jezdzilem C5 2.8 30V i na mokrym to sorry.. kibel straszny

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: