.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 04:48:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2.7 AGB] podłączenie wskaźnika doładowania
PostNapisane: 30.paź.2009 21:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Witam - prośba o pomoc, gdzie najlepiej wpiąć się z trójnikiem do wskaźnika doładowania? I jeszcze jedni pytanko czy DV jest sterowana podciśnieniem i czy jak się w nią "dmuchnie" to powinna puścić ciśnienie w cienki sterujący wężyk? - gorąca prośba do znawców silników 2.7BT

Pozdrawiam RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 21:57:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sty.2007 22:18:04
Posty: 739
Lokalizacja: k/Garwolina
zagadaj z Norbim ;)

_________________
Krzyniek :o) A4 1XXKM 3XXNM ;)


sprzedam koła 15"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 23:03:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Temat wskaźnik boost był poruszany wielokrotnie, również całkiem niedawno pisałem na ten temat.

DV jest sterowany nad/podciśnieniem, w ten sam wężyk po zastosowaniu trójnika możesz wpiąść się z zegarem.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 02:19:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Dzięki z odpowiedź - ja niestety mam na tym wężyku tylko podciśnienie i zapewne jakiś problem z doładowaniem. Może ktoś wie dlaczego - może nieszczelność w układzie dolotowym? i jak jązlokalizować? - czy są jakieś typowe super miejsca gdzie na 99% pojawia się nieszczelność? Dodam tylko, że jest odczuwalny spadek mocy i zbiera się dopiero po przekroczeniu 2500 - 2700 obrotów i to mi dało do myślenia.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
RAFIIIS4


Ostatnio edytowano 31.paź.2009 10:50:57 przez RAFIIIS4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 10:47:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak to sprawdziłeś?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 10:55:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Podłączyłem na krótko w komorze przy trójniku wsaźnik a potem przytykając paluchem na trójniku było odczuwalne podciśnienie a ciśnienie po dodaniu obrotów na 4000 nie było.
RAFIIIS4


Ostatnio edytowano 31.paź.2009 11:19:45 przez RAFIIIS4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:02:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Na wolnych obrotach to sprawdziłeś czy jadąc samochodem?? :diabel: :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Na wolnych obrotach w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:25:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
RAFIIIS4 napisał(a):
Na wolnych obrotach w garażu


Za dużo naoglądałeś się F&F... musisz obciążyć silnik, żeby pojawiło się doładowanie.. jakbyś nie miał wcale doładowaniwa to Twoj samochód generował by pewnie ze 150 kucyków ;)

Załóż zegar boost na wąż od DV używajac trójnika i na długim przewodzie wprowadać go sobie oknem do auta sprawdź podczas jazdy czy coś się pokazuje ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:28:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
2.2T pociśnięte zdrowo na postoju generowało lekkie nadciśnienie
fał szyść nie da rady?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:40:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Mam cichą nadzieję, że masz rację i skończy się tylko na strachu - podłącze jeszcze raz, zobaczę co się dzieje i przy jakich obrotach.
Dziwi mnie tylko fakt, że tutrbiny dają znać o sobie (odczuwalnie podczas jazdy) po przekroczeniu około 2700 obrotów :?: .
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 11:49:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Za nisko?? :D Aha.. sam odpowiedziałeś sobie na pytanie :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 12:17:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
RAFIIIS4 napisał(a):
Mam cichą nadzieję, że masz rację i skończy się tylko na strachu - podłącze jeszcze raz, zobaczę co się dzieje i przy jakich obrotach.
Dziwi mnie tylko fakt, że tutrbiny dają znać o sobie (odczuwalnie podczas jazdy) po przekroczeniu około 2700 obrotów :?: .
RAFIIIS4


U mnie też wyraźnie idzie od 2500-2700, niby książkowo jest od 1800, ale to benzyna i nie oddaje tego momentu z kopem jak diesel, tutaj raczej to się dzieje stopniowo.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 18:17:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Dzięki z pomoc - wskaźnik działa :D tylko jak wcisnę gwałtownie to nawet 0,9 bar wyskoczy i zaraz jak się prędkość wyrówna to schodzi do 0,2 a nawet 0. Natomiast przy spokojniejszym "depnięciu" około 0,5 bara i potem spada do 0 a nawet przy uspokojeniu (nie zamknięciu) na delikatne podciśnienie w granicach 0. Pytanko czy tak to u was wygląda?

_________________
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 20:01:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Cisnienie mierzy się na wysokim biegu, w Twoim przypadku IV przy obrotach około 2000... wciskasz pedał do końca i lecisz na tym samym biegu do 7000obr. Sprawdzasz ile pompuje maxymalne i ile pod koniec czyli przy tych 7000 właśnie.

Aha... 1800obrótów z prospektu to zapomnijcie... takie pomiary da się osiągnąć tylko w laboratoryjnych warunkach hamowni silnikowej w fabryce :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 20:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
OK - jutro sprawdzę - dzisiaj niestety z radości przechyliłem kilka browców i już nie dotykam steru.

_________________
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 19:06:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
TEST - IV bieg 2000 obr/min minimalne podciśnienie, pedał w podłogę i przy 3000 obr/min 0,7 bar, dalej około 3500 - 4000 spadek do 0,5 bar i od 4000 aż do odcięcia około 7500 - 0,4 bar. Moim zdaniem mogło by być lepiej :peace: ale narazie proszę o waszą ocenę?

_________________
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 20:15:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wygląda, że jest OK. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: