Cytuj:
Niestety często jakaś uszczelka przy filtrze jest szczelna jak podasz ciśnienie a jak zasysasz (podciśnienie) to traci szczelność i pojawia się dodane tą drogą powietrze. Ja bym sugerował odłączenie fabrycznego filtra i założenie takiego starego typu z silników w komorą wirową jeszcze. Taki filtr ma tylko dwie końcówki na wężyki i nie bardzo ma się gdzie zapowietrzyć a koszt też jest niewielki. Ja na takim rozwiązaniu jeżdżę już jakiś czas bo nie udało mi się znaleźć gdzie ten cholerny wspornik/filtr ma nieszczelność.
Powodzenia!
Tez jezdze na takim filtrze - w seryjnej podstawce ułamał sie jeden króciec przy wyjmowaniu silnika z dawcy (pociagnałem za waz paliwowy, zeby go zdjac i zamiast zejsc z krocca to zszedł z króccem). Filtr kupiłem od jakiegos vw. T4 czy cos. U góry 2 fajki na wezyki + sruba M6
...:::EDIT:::...
No juz mnie krew zalewa. Jeden dzien jest kozak - auto jezdzi, pali, chce przyspieszac (jak na ~120 koni w budzie S4), a drugie kaplica - strzela ją foch i tyle.
Dzisiaj z rana normalnie odpaliła, pojechałem do roboty, w czasie pracy musiałem wyskoczyc - tez normalnie odpalila, po pracy znowu normalnie odpalila, pod domem postala chwile, chciałem znowu odpalic - dupa. Okazało sie ze spadly fajki ze swiec zarowych Gdzie takie cos kupic wogole?
No ni, załozyłem, odpalia, ale tak jakos dziwnie chodzila, jakby w benzyniaku zaplony wypadały. Pod obciazeniem/po dodaniu gazu tak samo. Potem jeszcze zaczeła gasnac.
No to co - wjechałem na podwórko, macha w góre. Pomyslałem sobie, ze moze faktycznie ten zawór od regulacji kata wtrysku sie zapierdzielil. Wykreciłem go - na sitku bylo troche opiłków. Przeczysciłem sitko, załozyłem zawór spowrotem.
Zapalam auto - na VAGu błąd:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference - Intermittent
Wchodze w bloki mierzone - kat wtrysku 000. Ruszyłem pompa - da sie teraz ustawic kat wtrysku - wachania sa 2-3 jednostki, wiec git.
Ale dlaczego do cholery jest ten pieprzony bład?
Gdy przejechałem sie autem, to bardzo dziwnie sie zachowuje. Czasami ciagnie w miare normalnie, czasami ma tak ze zaczyna jechac, turbo zaczyna dmuchac i nagle lapie dola - niby turbo dalej slychac, ale samochod przestaje przyspieszac jak powinien.
Juz kurva nie mam sily...