.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 00:31:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 16:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jeśli masz możliwość zgraj wykres parametrów - ciśnienie, podciśnienie, czasy wtrysków, obroty itd w trakcie występowania objawów.
Podejżewam cutt-off.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 09:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2009 16:31:49
Posty: 24
Lokalizacja: Praszka
To jama taki oto problemik. Audi A8 4.2 (AQF) , stag 300, dwa reduktory (alaski bodajże), wtryski Rail niebieskie - po założeniu pojawił się następujący problem: przy ciepłym silniku muszę "chechłać" żeby zapalił. Po przełączeniu na bęzynę problem znika i pali od pierwszego. Żadnych innych problemów nie stwierdzono.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 15:31:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Opisz dokładniej po przełączeniu na benzynę muszę "chechłąć". Kiedy przełączasz, jak długo jedziesz na PB, jak odpala rano, trochę więcej info. Nawet dwie alaski nie dadzą rady w tym silniku, chyba że jeździsz jak emeryt i wykorzystujesz 180KM.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 00:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Leśny Władek napisał(a):
Pytanie trochę "z czapy" ale powiedzcie mi proszę czy można bezpiecznie dla trwałości silnika i podzespołów zagazować V8 biturbo jaki np. jest w Cayenne Turbo rok 2005. Da radę zagazować ten silnik?
pozdr

Właśnie takie gazujemy :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 19:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
Leśny Władek napisał(a):
Pytanie trochę "z czapy" ale powiedzcie mi proszę czy można bezpiecznie dla trwałości silnika i podzespołów zagazować V8 biturbo jaki np. jest w Cayenne Turbo rok 2005. Da radę zagazować ten silnik?
pozdr

Właśnie takie gazujemy :-D

na czym - dla porównania :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 00:10:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Na pojedynczych magic jetach, dóch Scorpionach GT i Stagu Premium.

Jesteśmy właśnie po pierwszej sesji strojenia - jak dla mnie, to Premium jest (jak zresztą często mówiłem) niepotrzebny, dokładne strojenie pozwala utrzymać się w granicach kilkuprocentowej odchyłki.
Jutro drobne poprawki, które okazały się konieczne, dla perfekcyjnego zachowania się auta na gazie - i będzie gotów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 17:03:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Mauzer napisał(a):
Jeśli masz możliwość zgraj wykres parametrów - ciśnienie, podciśnienie, czasy wtrysków, obroty itd w trakcie występowania objawów.
Podejżewam cutt-off.


prawdopodobnie przyczyna znaleziona, reduktor puszcza gaz przez podcisnienie.

ktos tu wspominal o s8 v8 na zwyklym gazie, chialbym dowiedziec sie wiecej na ten temat - jaki reduktor (reduktory) mikser czy blos itd :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 19:29:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kkarol napisał(a):
ktos tu wspominal o s8 v8 na zwyklym gazie, chialbym dowiedziec sie wiecej na ten temat - jaki reduktor (reduktory) mikser czy blos itd :)


eee chyba ci się coś przesłyszało do v8 zwykły gaz to jak strzał głową w mur - będzie działać ale nie tak jak trzeba ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 13:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
To jak to jest z tym spalaniem w końcu S6 4,2 z dobrze dobraną instalką jest szansa, żeby przy oszczędnej jeździe powiedzmy do 3 tyś. obrotów zamknąć się w 25 l gazu w mieście???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 16:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Z palcem w d.... Jak będziesz jeździł spokojnie po mieście to uzyskasz wynik 20l.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 17:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Ostatnio eSunią uzyskałem wynik 14l LPG na trasie...ale to było dosłownie głaskanie gazu...jak zasuwam to spali nawet 24
przy delikatnej jeździe możliwe jest uzyskanie 20l LPG w mieście...ale potrafi też 35l chlapnąć

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 19:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
coś sporo tego gazu kotłuje... średnio po mieście można liczyć 27-28?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 20:09:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
To jeszcze raz :
24l LPG na trasie to przy wciskaniu i z prędkościami do 270...normalnie 18-20 na trasie...jak chcemy oszczędzić to 14-16(jazda ze ślepiami na kompie)
35l LPG to w zimie krótkie odcinki i kręcenie kółeczek pod marketem...normalnie 20-25.
Średnie spalanie S6 340 KM w moim przypadku szacuję na 20L LPG.
Mam ciężką nogę i mało kiedy oszczędzam paliwko :)
Ale jak dobrze liczę to na 100 km 20 złotówek zostaje w kieszeni ;)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2009 09:26:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2009 16:31:49
Posty: 24
Lokalizacja: Praszka
Kornel napisał(a):
Opisz dokładniej po przełączeniu na benzynę muszę "chechłąć". Kiedy przełączasz, jak długo jedziesz na PB, jak odpala rano, trochę więcej info. Nawet dwie alaski nie dadzą rady w tym silniku, chyba że jeździsz jak emeryt i wykorzystujesz 180KM.


...sprawa się rozwiązała. "Przełożyliśmy plus z cewki na stacyjkę" i teraz jest gitara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 20:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
witam koledzy tak sobie czytam ten wątek wszystko jest git każdy poleca coś innego ale jakie są koszty całego zestawu od a do z do silnika v8 4.2 butla w kole i ewentualnie do zamontowania samodzielnie . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 21:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
v8quattro napisał(a):
witam koledzy tak sobie czytam ten wątek wszystko jest git każdy poleca coś innego ale jakie są koszty całego zestawu od a do z do silnika v8 4.2 butla w kole i ewentualnie do zamontowania samodzielnie . pozdrawiam


3- 4 tysie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 21:46:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
v8quattro napisał(a):
witam koledzy tak sobie czytam ten wątek wszystko jest git każdy poleca coś innego ale jakie są koszty całego zestawu od a do z do silnika v8 4.2 butla w kole i ewentualnie do zamontowania samodzielnie . pozdrawiam


ja za komplet czesci zaplacilem okolo 2,7 tys.
stag 300 , magic jet, 2xscorpion st, butla 72litry, rurka i reszta.

tych reduktorow jednak nie polecam
jak chcesz zaoszczedzic to wez walteki i golda , jednak lepiej to zrobic np na 2x zavoli zeta s + magicjet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaz v8
PostNapisane: 17.lis.2009 22:42:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
a jak sie ma założenie gazu samemu a przegląd techniczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 22:58:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
z tego co kojarzę musisz miec papier na instalkę i na montaż

albo... :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 23:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
albo :?: :d


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: