AAH quattro + BRC = tydzień temu 1 tys km po polsce w tym autostrada i korki w warszawie, na normalnych drogach do 130 km/h na autostradzie 150km/h spalanie gazu 12,6l, beznyzna na kompie pokazało jakieś 9,5. Wiadomo, na ten przebieg poszło tez troche benzyny, ale ile to nie umiem Ci powiedziec.
Samochód mam od lipca, trochę już doinwestowałem. Zaznaczam, że ceny miałem (tak mi się wydaje) okazyjne
- końcówki drążka kierowniczego Moog 2x 35zł
- wymiana łączników stabilizatora z wahaczami Moog 4x20zł
- przewody hamulcowe 2x30zł
- klocki hamulcowe przednie ATE 210zł
- Tuleje wahacza tylne Lemfoder L i P 112zł
- linki ręcznego L i P 68zł
- drążek reakcyjny tylny L i P 310zł
- sprzęgło kompletne LUK 875 zł
- uszczelka chłodnicy oleju 8zł
- klocki hamulcowe tylne ATE 100 zł
- tuleje wahacza przód Lemfoder L i P 60zł
- tarcze hamulcowe tylne BREMBO 130zł
- termostat WAHLER 50zł
robocizna bez znaczenia, zależy gdzie robisz. Nie ma zasady, że coś psuje się w nich bardziej a coś mniej, te samochody mają już swój wiek i wszystko zależy jak byłu użytkowane i ilu właścicieli było przed. Kupując swoje auto o większości rzeczy do zrobienia wiedziałem, a jak zawsze kilka wyszło nowych. Jak kupujesz zagazowanego patrz co jest tam założone i jak, bo większość aut ma gnuj pod maską a nie instalację gazową. Jak masz konkretne pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć.