.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 15:03:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C6 3.0 TDI Quattro TURBO KAMERA i AKP
PostNapisane: 21.lis.2009 00:20:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Oglądał ktoś Turbo Kamere na TVN Turbo ? :)
Znany problem z hałaśliwym rozrządem w 3.0 TDI.
Przy okazji było pare screenów z AKP i innych for :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 10:04:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Dala mnie ten reportaż to porażka

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6 3.0 TDI Quattro TURBO KAMERA i AKP
PostNapisane: 21.lis.2009 14:49:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
qww napisał(a):
Oglądał ktoś Turbo Kamere na TVN Turbo ? :)
Znany problem z hałaśliwym rozrządem w 3.0 TDI.
Przy okazji było pare screenów z AKP i innych for :D

Padaj link tego programu :)

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 16:51:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Pablo200 napisał(a):
Dala mnie ten reportaż to porażka


Tez tak sadze. Nic konkretnego w zasadzie nie było powiedziane... I jeszcze porazka pod tym wzgledem ze za ta wymiane w tamtym ASO chcieli 10k PLN a ten przedstawiciel Kulczyk Tradex powiedzial ze to kosztuje 3.5k :diabel:
Czy to prawda ze po wymianie i tak predzej czy pozniej ten napinacz bedzie chrobotał? Mozna z tym tak jezdzic bezpiecznie?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 18:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Temat poruszył kolega aiken na forum Audi A6. Dotarł do gości z programu i udało się w końcu go zrealizować. W programie występował w swojej A6. Problem polega na tym, że program został zrealizowany nie do końca tak jak chcieli pozostawieni sobie użytkownicy wadliwych 3.0 TDI, choć przez przedstwiciela Audi - " jest to ich charakterystyka a nie wada". Inaczej twierdzą eksperci. Wklejam link do tego tematu założonego na forum A6:
http://www.a6klub.pl/all-30-tdi-klekocz ... t14641.htm
Kopii programu jeszcze nigdzie nie znalazłem, ale może to kwestia czasu jak sie gdzieś pojawi.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 12:47:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Żenua. Kupcie sobie benzyny i nie będzie problemów. A diesle to w maszynach rolniczych montujcie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 12:54:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
szogun0 napisał(a):
Żenua. Kupcie sobie benzyny i nie będzie problemów. A diesle to w maszynach rolniczych montujcie.

Jaka głowa taka mowa. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 13:03:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ciesz się ciesz, bo na razie jeździsz starymi kaszlakami. Jak ci przyjdzie czas na coś z Euro4 lub wyżej i zamontowanym DPF (vel FAP) to zobaczymy, czy zmienisz zdanie. :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 13:13:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
szogun0 napisał(a):
Ciesz się ciesz, bo na razie jeździsz starymi kaszlakami. Jak ci przyjdzie czas na coś z Euro4 lub wyżej i zamontowanym DPF (vel FAP) to zobaczymy, czy zmienisz zdanie. :P


Troche przesadzasz moim zdaniem... Sa sprawdzone klekoty z DPFami ktore jezdza bezproblemowo o objezdzaja benzynki do tego przy niskim spalaniu. Tylko trzeba wiedziec co sie kupuje...

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 13:32:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
No to pochwal się, co ma DPF, wysoką moc i niskie spalanie?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 13:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Wysoka moc jak i niskie spalanie to pojęcia względne :):
Ale np. taki CR 220 CDI 6-g z DPFem po lekkim cipku na 180ps objedzie nie jedną benzynkę (oczywiscie R4) i spali przy tym srednio 7-8l gdzie benzyna zeby go wyprzedzic musi pochlonąć duzo wiecej. A ten diesel wcale nie jest kosztowny w utrzymaniu jak i wiele innych jednostek również ze stajni VAG.
Wracajac do meritum - szogun sadzisz ze nie ma nowoczesnych diesli ktore nie sprawiaja problemow? Bo z twojej wypowiedzi wnioskuje ze kupujac diesla z Euro4 trzeba sie bać i nie spać po nocach i dlatego najlepiej kupić benzyne

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 14:06:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Niech ktoś porówna merytorycznie nowoczesnego diesla CR DPF i nowoczesną benzynę (T)FSI. Chętnie poznam rezultaty. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 14:54:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
szogun0 napisał(a):
Ciesz się ciesz, bo na razie jeździsz starymi kaszlakami. Jak ci przyjdzie czas na coś z Euro4 lub wyżej i zamontowanym DPF (vel FAP) to zobaczymy, czy zmienisz zdanie. :P


Jak benzyny by miały takie spalanie jak klekoty to czemu nie. No chyba, że ktoś lubi mieć kuchenkę w bagażniku. Ja do takich nie należę.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 12:08:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Program jak zwykle tendencyjny - o wszystkim i o niczym. 3/4 programu nie wiadomo o co chodzi. W taki sposób jak robiony jest ten program można każdego o wszystko oskarżyć.
Nie mógł sobie tego napinacza wymienić w ASO lub poza, zamiast robić kołomyje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 14:14:44 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Bo teraz są programy w stylu "amerykańskim"
Coś tam powiedzą po głupiemu, potem pokażą jakiegoś gościa który się wypowiada (pod spodem XXX YYY mechanik, lat ZZ)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 16:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
"Audi" ma całą sprawe tak samo głęboko w du... jak problem z wałkami i hydrauliką w 2.5tdi, poprostu rżną głupa, ze niby wszystko ok i o niczym nie wiedzą...Program jak program, co mogą poradzić więcej skoro Kulczyk Tradex uważa, ze wszystko jest w porzadku i nie ma co się przejmować, z takimi nic nie załatwisz, najlepiej powiedzieć "ten typ tak ma..."

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 20:04:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
DeS napisał(a):
Niech ktoś porówna merytorycznie nowoczesnego diesla CR DPF i nowoczesną benzynę (T)FSI. Chętnie poznam rezultaty. :peace:


W liczbach porównasz tylko liczby. Faktycznie TFSI ma ekonomię porównywalną z TDI i znacznie szerszy zakres obrotów.
Jak dla mnie cały pomysł z DPF jest poroniony i przypomina sprzątanie poprzez zamiatanie śmieci pod dywan. Jak jest ich już za dużo (i zaczynamy się potykać) to robimy z nich ognisko podlewając ON. Ekologię to ognisko ma głęboko w poważaniu bo tego normy nie obejmują.
Dodatkowo w ramach oszczędności w konstrukcji ON jest dostarczany do katalizatora (który ma ogrzać spaliny do temperatury ponad 550st C - początek spalania sadzy) wtryskiwaczami do cylindra w fazie wylotu spalin. Duża część tego paliwa spływa po ściankach cylindra degradując olej który przy codziennych dojazdach do pracy (~5km) wymaga wymiany co około 3000km. Zanim uda się ogrzać katalizator do temperatury reakcji katalitycznego utleniania musimy jechać na mocno opóźnionym początku wtrysku żeby spadła sprawność i wzrosła temperatura spalin. Ogólnie często w ruchu miejskim się to nie udaje i auto żąda jazdy zamiejskiej (nie mamy wyboru bo inaczej nawet wymuszona serwisowo regeneracja DPF może już być niemożliwa do wykonania).
Jedyne systemy DPF które można by zaakceptować to te które maja specjalny wtrysk utleniacza sadzy prosto do wydechu ale to za drogie rozwiązanie dla samochodów osobowych. Dodatkowo w czasie dopalania też toksyczność jest mocno nieokreślona więc pewnie straszna!
Jeżeli nie powiedzie się wprowadzenie na skalę masową systemu redukcji NOx bazujące na dodawaniu mocznika do spalin i specjalnym katalizatorze to siłą rzeczy Diesel umrze bo ekonomia zniknie a nikt nie będzie chciał wymieniać oleju co 3000km (gdzie logika i ekonomia?).
System z mocznikiem ma jeszcze jedną zaletę - pozwala na przywrócenie pierwotnej ekonomii diesla na małych obciążeniach poprzez zwiększenie kąta wyprzedzenia wtrysku (aktualnie niemożliwe gdyż rosną lokalne temperatury spalania co daje wielką emisję NOx). Dodatkowo usuwamy również EGR - który nie dość że zanieczyszcza ładunek wpadający do cylindra sadzą to jeszcze zwiększa jej produkcję ograniczając nadmiar tlenu a służy jedynie zmniejszeniu emisji NOx.
System DPF jest nie akceptowalny w aktualnej formie i na krótkich odcinkach miejskich nie ma nic wspólnego z ekologią gdyż ciągłe regeneracje (lub ich nieudane próby) spowodują dwukrotny wzrost zużycia paliwa i ogromną niekontrolowana emisję trujących związków w miastach.
Jeżeli nie uda się pokonać tych barier to pomimo sentymentu zostanie tylko benzyniak z wtryskiem bezpośrednim, niestety ten też potrafi dymić więc jego parametry albo spadną albo będzie też miał DPF - tyle że w Benzyniaku temperaturę spalin łatwiej podnieść do poziomu wypalania sadzy.
Pozdrawiam!

PS. przykładowe dane ze strony VW polska

Osiągi Golf 2,0 TDI 140PS 6 biegów DSG
Prędkość maksymalna, km/h 207
Przyspieszenie (sek.), 0-80 / 0-100 km/h 6,4 / 9,3
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa w l/100 km cykl miejski 7,1
Zużycie paliwa w l/100 km poza miastem 4,5
Średni poziom emisji CO2, g/km 142

Osiągi Golf 2,0 TDI 170PS GTD 6 biegów DSG
Prędkość maksymalna, km/h 220
Przyspieszenie (sek.), 0-80 / 0-100 km/h 5,7 / 8,1
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa w l/100 km cykl miejski 7,2
Zużycie paliwa w l/100 km poza miastem 4,7
Średni poziom emisji CO2, g/km 147

Osiągi Golf 1,4 TSI 160PS 7 biegów DSG
Prędkość maksymalna, km/h 220
Przyspieszenie (sek.), 0-80 / 0-100 km/h 5,8 / 8,0
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa w l/100 km cykl miejski 7,5
Zużycie paliwa w l/100 km poza miastem 5,2
Średni poziom emisji CO2, g/km 139

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 21:51:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Sam bym, lepiej tego nie ujął. :D
Tylko raczej takich spalań to nikt normalny nie osiąga, jak są oficjalnie podane.
A teraz mogę np. dodać. Koszt DPF plasuje się między jakieś 4000 zł a 12 000 zł w popularnych samochodach osobowych. Dalej chcecie tym jeździć w mieście?
Ewentualnie niepoprawne wypalanie może spowodować dziurę w DPF lub nawet pożar samochodu.
To już nawet LPG jest bezpieczniejsze. :peace:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 07:12:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Niestety Cykl jezdny pomiarowy emisji/zużycia powstał w Europie zachodniej około 30 lat temu. Aktualnie rzadko się zdarza tak płynny ruch i przejazd przez skrzyżowanie ze światłami w jednym cyklu. Problem narasta lawinowo.
Pracując nad optymalizacją oprogramowania do ECU zauważyłem że każda kolejna wersja pali mniej przy stałych prędkościach jazdy (różnice są nieznaczne ale postęp jest). Natomiast w mieście ciągle pali więcej i więcej. Rożnica polega tylko na zmianie ruchu miejskiego na miejski "bezruch". Dojazd z pracy do domu zmienił się w ciągu dwóch lat z 10-15 min. na 30-45min. a odległość została ta sama :( .
Tak więc mamy na ~5km zużycie paliwa z jazdy + zużycie ~0.5L/h na postoju czyli ~0.25L na dodatkowe 30min spędzone w korkach. jeżeli jedziemy z klimą w lecie to zużycie wzrasta do ~1L/h czyli dodatkowo mamy 0.5L na te 30min. postoju w korkach. tak więc staje się nierealne zmniejszenie zużycia paliwa bez systemu Start/Stop ale to obniża komfort podczas używania klimatyzacji, ale znacząco zmniejsza zużycie we współczesnym "bezruchu" miejskim :peace:
Powodzenia!
PS. Życzę wszystkim pięknych estakad wielopasmowych i skutecznych obwodnic wokoło każdego miasteczka w Europie!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 07:25:51 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Takie rzeczy tylko w Erze :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: