.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:12:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 16:49:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A ja zanim bym go wymienił to podpiął bym vaga i zobaczył jakie wartości wskazuje.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 18:07:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
rafal102 napisał(a):
Na chłodnym silniku autko kręci się do początku czerwonego pola.. czyli ma jakieś 6200 obrotów. Czyli wygląda, że jest OK. Ale jak nagrzeje się do włączenia wentylatora to powstaje problem.. kręci się tylko do max 5600-5700 i wyżej nie chce..

Co to może być..?? Co temp. może mieć wspólnego..??


Pytanko:
Czy kręci się leniwie czy też odcina przy 5600-5700rpm?
Jeżeli odcina to spotkałem już taki problem w mojej B4 AAH.
Nie pokonałem bestii ale ustaliłem przyczynę - mianowicie wraz z rozgrzewaniem auta nagrzewa się również pracujący w zestawie liczników obrotomierz ( i właśnie ta bestia zaczyna kłamać i zaniżać wskazania).
Sprawdziłem wiele razy prędkość samochodu i obroty na drugim biegu przy odcięciu dla zimnego silnika i dla rozgrzanego. Wychodziło że prędkość była zawsze taka sama - czyli również obroty - a obrotomierz pokazywał za mało i nie ostrzegał o odcięciu na czas.

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 18:09:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 11:21:04
Posty: 61
Lokalizacja: Mrągowo
Kornel napisał(a):
A ja zanim bym go wymienił to podpiął bym vaga i zobaczył jakie wartości wskazuje.


Kolego a która grupa..?? Vaga mam sprawdzić mogę..

A co do obrotomierza to właśnie kolega mówił mi o takiej opcji... mam drugi licznik przełożę i sprawdzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 18:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 11:21:04
Posty: 61
Lokalizacja: Mrągowo
Ale obrotomierz jak obrotomierz ale na hamowni też go odcięło przy 5700 Sad czyli na wykresie jest tak jak na obrotomierzu czyli liczę na tan czujnik temperatury... może to będzie to..

A autko wkręca się szybko do odcięcia ale za szybko go odcina..

A na VAGU pokaże dobre obroty czy nie..??

_________________
Passat B5 AFN 153KM 336NM
Audi B4 Cabrio AAH V6 PB98


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 22:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
rafal102 napisał(a):
Kornel napisał(a):
A ja zanim bym go wymienił to podpiął bym vaga i zobaczył jakie wartości wskazuje.


Kolego a która grupa..?? Vaga mam sprawdzić mogę..

A co do obrotomierza to właśnie kolega mówił mi o takiej opcji... mam drugi licznik przełożę i sprawdzę.


Z głowy nie pamiętam, ale na pewno jest w zerowej, nie mam teraz zainstalowanej elsy na kompie i nie mam jak sprawdzić.

Idąc dalej po grupach też będziesz miał podpisaną wartość, można do tego dojść bez problemu przeglądając bloki po kolei.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 06:39:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja tam nie jestem takim optymistą, w B4 AAH ma centralkę HITACHI i mnie osobiście udało się tylko odczytać błędy i to KTS'em a żadnych grup i logów się nie udało VAG'iem.
Życzę powodzenia i chętnie poznam sposób na taki odczyt bo jeszcze jedno B4 AAH jest w rodzince....

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 07:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja vagowałem AAH 2 różne auta i było bez problemów, na starym vag-comie 3.11 oraz inerfejcie viakena za 40 zł.

a bloki są tutaj: http://audis2.freshsite.pl/tmp/blokiaah.xls

wprawdzie w większości po niemiecku, ale cóż. taka elsa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
To_JA_! napisał(a):
Ja tam nie jestem takim optymistą, w B4 AAH ma centralkę HITACHI i mnie osobiście udało się tylko odczytać błędy i to KTS'em a żadnych grup i logów się nie udało VAG'iem.
Życzę powodzenia i chętnie poznam sposób na taki odczyt bo jeszcze jedno B4 AAH jest w rodzince....


Do AAH było 3 rodzaje sterowników:

http://www.12v.org/engine/index.php?section=hw

Ja mam ten pierwszy, i mam tylko grupę 000, ale już MMS300, miał dosyć rozbudowaną diagnostykę, można było podejrzeć naprawdę dużo parametrów. Działało bez problemowo.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 11:05:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Kornel napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Ja tam nie jestem takim optymistą, w B4 AAH ma centralkę HITACHI i mnie osobiście udało się tylko odczytać błędy i to KTS'em a żadnych grup i logów się nie udało VAG'iem.
Życzę powodzenia i chętnie poznam sposób na taki odczyt bo jeszcze jedno B4 AAH jest w rodzince....


Do AAH było 3 rodzaje sterowników:

http://www.12v.org/engine/index.php?section=hw

Ja mam ten pierwszy, i mam tylko grupę 000, ale już MMS300, miał dosyć rozbudowaną diagnostykę, można było podejrzeć naprawdę dużo parametrów. Działało bez problemowo.


To tak jak z 1Z'etami ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 17:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 11:21:04
Posty: 61
Lokalizacja: Mrągowo
Temat można uznać za zamknięty.

Zrobiłem:

Poprawę przsewodów podciśnieniowych do kolektora ssącego

Wymiana czujnika spalania stukowego

Wymiana czujnika temp.

I autko zachowuje się normalnie.

Ciągnie do końca odcina równo z czerwonym polem na liczniku.. myślę, że jest OK. W następnym tygodniu pomiar na hamowni mam nadzieję, ze wszystko potwierdzi i będę zadowolony.

Dzięki wszytskim za pomoc.

_________________
Passat B5 AFN 153KM 336NM
Audi B4 Cabrio AAH V6 PB98


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 18:03:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
rafal102 napisał(a):
Temat można uznać za zamknięty.

nie bardzo, ba nadal nie wiadomo co bylo przyczyną i ile jest koni pod maską ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 22:47:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 11:21:04
Posty: 61
Lokalizacja: Mrągowo
Przyczyną spadku mocy było nie otwarcie się krótkiego dolotu..

Jeżeli chodzi o obroty to przyczyną był czujnik temperatury. Po wymianie nie było już tego problemu.

_________________
Passat B5 AFN 153KM 336NM
Audi B4 Cabrio AAH V6 PB98


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: