mcx4 napisał(a):
j@cek napisał(a):
elmi_k napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a

możesz rozwinąć myśl....
po chipie + BRD + FMIC + pompki AL = 208KM i 416Nm. Nm powyzej 400 sa dostepne w zakresie od 2400 - 3800 obr./min (przyklad dla AVF)
czytaj ze zrozumieniem .....po czipiekolego widzę że masz Blue
ja mam/miałem wszystkie moje Tdi robione przez "To JA !" , nie jeden soft testowałem . Aela nie ma co porównywach do AWX AVF , czy to będzie seria czy po chipie , chodzi mi "elastycznosć" auta .
mówisz że AWX nie jedzie powyżej 3000 ?
powiem CI jeszcze że ajm 116 ps po chipie objedzie aela po chipie sprawdzone na władku z AKP

Gdzie ja napisałem, że AEL objedzie AWX'a czy AJM'a

. Napisałem, że tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy], to są moje subiektywne odczucia.
A tu od razu... kto jest szybszy... czy kto kogo miażdży
ps. Prawda jest taka, prawdziwy "power" jak dla mnie jest w audi S6/C4 bądź w Passku W8, a nie w jakimś ekonomicznym, śmierdzącym dieslu i nie ważne czy to jest: AWX/AFV/AJM czy AEL
ps2. Żeby nie było, że jestem ślepo zapatrzony w swojego "parcha" wybrałbym Passka w HL [bo lubię wypas] w 4Motion [bo lubię 4x4 z porządnym Torsenem, a nie jakiś śmieszny Hadlex]
