.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 14:26:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Passat b5 fl AWX czy A6 C4 AEL?
passat b5fl awx 49%  49%  [ 34 ]
A6 c4 ael 51%  51%  [ 36 ]
Liczba głosów : 70
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 01:13:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Witam.Ja proponuje sprzedac passata,wykombinowac troszke wiecej kaski
i kupic fajne C5 z AWX.Jesli chodzi o mnie napewno nie zamienił bym passata po lifcie na A6 C4...(staruszek i tyle)
Bilu ma racje(modelem A6/C4 trzeba być zauroczonym żeby to kupić/tym jeździć)Wybór należy do ciebie...

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 01:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
AEL w ośce a Passat z poprzecznie umieszczonym motorem. NIe ma w czym wybierać.
Poproszę o nową ankietę. Tym razem proponuję 2 opcje:
- AEL q
- Passat B5 AFN q
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 06:51:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Baskecior napisał(a):
AEL w ośce a Passat z poprzecznie umieszczonym motorem. NIe ma w czym wybierać.
Poproszę o nową ankietę. Tym razem proponuję 2 opcje:
- AEL q
- Passat B5 AFN q
;)


Ale to by było za proste:
- Passat ekonomia i "dół";
- AEL q komfort na trasie szczególnie przy dużych prędkościach (mniejsze drgania i cisza + zapas mocy szczególnie po virusie), "niezniszczalność" w normalnej eksploatacji.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 08:27:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Baskecior napisał(a):
AEL w ośce a Passat z poprzecznie umieszczonym motorem.


Pasek ma wzdłużnie umieszczony motor ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:03:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Gustav napisał(a):
Baskecior napisał(a):
AEL w ośce a Passat z poprzecznie umieszczonym motorem.


Pasek ma wzdłużnie umieszczony motor ;)


Niestety już nie :/ Popsuto kolejne większe autko (oczywiście najnowszy). Ech ci księgowi zepsują wszystko co jest dobre bo za drogie o per €...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
mcx4 napisał(a):
j@cek napisał(a):
elmi_k napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....



po chipie + BRD + FMIC + pompki AL = 208KM i 416Nm. Nm powyzej 400 sa dostepne w zakresie od 2400 - 3800 obr./min (przyklad dla AVF)

czytaj ze zrozumieniem .....po czipie



kolego widzę że masz Blue :)
ja mam/miałem wszystkie moje Tdi robione przez "To JA !" , nie jeden soft testowałem . Aela nie ma co porównywach do AWX AVF , czy to będzie seria czy po chipie , chodzi mi "elastycznosć" auta .
mówisz że AWX nie jedzie powyżej 3000 ?

powiem CI jeszcze że ajm 116 ps po chipie objedzie aela po chipie sprawdzone na władku z AKP



:-)

Gdzie ja napisałem, że AEL objedzie AWX'a czy AJM'a :?: :?: . Napisałem, że tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy], to są moje subiektywne odczucia.
A tu od razu... kto jest szybszy... czy kto kogo miażdży :/
ps. Prawda jest taka, prawdziwy "power" jak dla mnie jest w audi S6/C4 bądź w Passku W8, a nie w jakimś ekonomicznym, śmierdzącym dieslu i nie ważne czy to jest: AWX/AFV/AJM czy AEL
ps2. Żeby nie było, że jestem ślepo zapatrzony w swojego "parcha" wybrałbym Passka w HL [bo lubię wypas] w 4Motion [bo lubię 4x4 z porządnym Torsenem, a nie jakiś śmieszny Hadlex] :):

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:42:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
j@cek napisał(a):
tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy


A jakie to ma znaczenie jak obydwa grzeja max do 4500 :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przemik napisał(a):
j@cek napisał(a):
tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy


A jakie to ma znaczenie jak obydwa grzeja max do 4500 :)

3900 ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 09:57:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To_JA_! napisał(a):
Gustav napisał(a):
Baskecior napisał(a):
AEL w ośce a Passat z poprzecznie umieszczonym motorem.


Pasek ma wzdłużnie umieszczony motor ;)


Niestety już nie :/ Popsuto kolejne większe autko (oczywiście najnowszy). Ech ci księgowi zepsują wszystko co jest dobre bo za drogie o per €...


Tomku ... w nowszych owszem ... ale w temacie mowa o B5 FL (3BG) a tam siedzi AWX/AVF wzdluznie ...

a wracajac do meritum .. zostaw Paska ... AEL jest zajebisty w trasy ,po dobrym sofcie to juz wogole wymiata [mialem ostatnio okazje sie o tym przekonac a do 4200 kreci sie jak dziki na 3 i 4 tym biegu ... ;) ] ale trafic godny uwagi model to jak szostka w totka ...

p.s poza tym to juz stary kibel jest ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 27.lis.2009 10:02:09 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 10:01:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
przemik napisał(a):
j@cek napisał(a):
tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy


A jakie to ma znaczenie jak obydwa grzeja max do 4500 :)

Mam rozumieć, że max moment [tzw. stół] w AJM'e jest od 1 900 tyś do 4 500 tyś :diabel: :diabel: vel. 3 900 tyś :peace:
ps. w zatłoczonym mieście AEL to kibel :): v. VTG na PD :):

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2009 10:55:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
j@cek napisał(a):
przemik napisał(a):
j@cek napisał(a):
tam gdzie AEL się budzi [powyżej 3 tyś, AJM się powoli kończy


A jakie to ma znaczenie jak obydwa grzeja max do 4500 :)

Mam rozumieć, że max moment [tzw. stół] w AJM'e jest od 1 900 tyś do 4 500 tyś :diabel: :diabel: vel. 3 900 tyś :peace:
ps. w zatłoczonym mieście AEL to kibel :): v. VTG na PD :):


Guzik prawda z tym momentem - AJM jak i AWX mają po 285Nm ale wiadomo co jest lepsze ;) , AJM 285 Nm ma tylko w peak'u a AWX troche dłużej ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 22:58:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
Sam Pasek szału nie robi, ale..

Chciałbym poinformować, że pomału zaczynam się przyzwyczajać.... do silniczka! :D :D :!!: :!!: :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 21:54:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2009 15:29:02
Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn | Gdańsk
Wolałbym A6 i tak zagłosowałem.
Większy
ładniejszy
R5, a nie R4
wygodniejszy (moim zdaniem C4 są bardziej komfortowe od Passków B5 - ale ja jechałem tylko przed liftową wersją).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 22:04:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Mogę ci tylko powiedzieć, że:
większy- pewnie tak,choć paska nie można nazwać ciasnym (chodzi o wnętrze)
ładniejszy- dla mnie tak- VW przed liftem, mało jakie auto jest bardziej bez wyrazu, po lifcie jest lepiej. Niestety niektórym C4 kojarzy się już tylko z 100-tką czyli z molami w szafie
R5- tu wiadomo
wygodniejszy- i tu bym polemizował. Miałem przed liftowego, ze zdrową zawiechą lepiej wybierał dziury niż C4, generalnie dobrze się prowadził (w stylu emeryckim). Wnętrze miałem kubełki sportowe z perforowaną skórą więc też było bdb.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 22:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2009 15:29:02
Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn | Gdańsk
emge napisał(a):
Mogę ci tylko powiedzieć, że:
większy- pewnie tak,choć paska nie można nazwać ciasnym (chodzi o wnętrze)
ładniejszy- dla mnie tak- VW przed liftem, mało jakie auto jest bardziej bez wyrazu, po lifcie jest lepiej. Niestety niektórym C4 kojarzy się już tylko z 100-tką czyli z molami w szafie
R5- tu wiadomo
wygodniejszy- i tu bym polemizował. Miałem przed liftowego, ze zdrową zawiechą lepiej wybierał dziury niż C4, generalnie dobrze się prowadził (w stylu emeryckim). Wnętrze miałem kubełki sportowe z perforowaną skórą więc też było bdb.


Mi się passek bardziej podoba przed liftem, niż po. Po przypomina mi trochę słonia morskiego. Przed wyglądał smuklej i dynamiczniej.
Co do komfortu to ja to mówię z perspektywy, że jednym jechałem w taksie i drugim :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: