Mauzer napisał(a):
1. rozepnij wtyczke abs'u weź miernik w ręke i sprawdzaj na niej rezystancje 4 czujników ma być od ok. 900 do 1200ohm. Piny musisz sobie poszukać sam nie mam rozpiski.
2. Opcja z pękniętą, krzywą, skorodowaną koronką bardzo prawdopodobna.
Popieram kolegę !
Dodatkowo sugerowałbym sprawdzenie amortyzatorów - u kolegi tak było że wcale nie trzymały i wtedy ABS wariował bo zawsze jakieś koło mu blokowało właśnie głównie przy prędkościach około 30km/h (objaw zbyt czułej reakcji ABS) - a wystarczy jeden padnięty amorek żeby ABS działał dziwnie na tym właśnie kole. Jednakże nie powodowało by to zapalenia się kontrolki po przejechaniu odcinka - to raczej któryś czujnik przy kole lub... Spotkałem też przypadek założenia centralki ABS z innego auta i błąd wynikał tylko wyłącznie z błędnego kodowania sterownika (nie wiem jak w C4).
Powodzenia!