.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 18:46:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AFB 25 TDI] traci moc od 2500 obr/min LOGI prosba o ocene
PostNapisane: 10.gru.2009 14:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 19:44:50
Posty: 30
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Witam.
Mam taki problem
samochod VW PASSAT 2,5 TDI skrzynia TIPTRONIC

Samochod na 1 i 2 biegu kreci sie do okolo 3000 obr/min
na 3. biegu osiaga 2500 ob/min i koniec - pedal w podlodze i nic :)

Jest jeden blad po pod pieciu VAG COM:

00575 - INTAKE MANIFOLD PRESSURE 11-00 - CONTROL LIMIT NOT REACHED

po skasowaniu bledu znika i pojawia sie ponownie w czasie jazdy.

Czy ma ktos jakis pomysl?

EDIT

Zrobilem swoje pierwsze logi.
Jednak podstawowe warunki nie byly spelnione.
Samochodu nie da sie dogrzac wiecej niz 70 stopni
Samochud nie jedzie w pelnym zakresie obrotow (na 3 biegow kreci sie do 2500) wiec czesc logow zrobilem na 2 biegu (kreci sie do ponad 3000)

Mam nadzieje ze w czyms to pomoze


Dynamiczne:


grupa 0

Obrazek

grupa 1

Obrazek

grupa 3

Obrazek

grupa 4

Obrazek

grupa 8

Obrazek

grupa 10

Obrazek

grupa 11

Obrazek



Statyczne:

grupa 0

Obrazek

grupa 3

Obrazek

grupa 4

Obrazek

grupa 11

Obrazek

grupa 13

Obrazek

grupa 14

Obrazek


Ostatnio edytowano 13.gru.2009 10:07:06 przez paolo, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 14:13:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 19:44:50
Posty: 30
Lokalizacja: Piekary Śląskie
hmm z tego co szukajka pokazala to by wychodzilo na zapieczone kierownice turbiny badz nieszczelne weze od intercoolera?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 18:10:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bez diagnostyki (logow) ciezko tak z kapelusza wywrozyc. ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 18:58:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A kopci na czarno?
Jeśli tak to dziura w dolocie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:03:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ciśnienie doładowania nie osiągnięte.
Przyczyn może być mnóstwo i najlepiej auto zlogować by się temu przyjrzeć.
Aczkolwiek jeśłi nie dymi i wszystko pozostałe jest jak wcześniej to obstawiam N75. Na próbę możesz zamienić miejscami N75 z N18 i zobaczyć czy auto jeździ lepiej. Nic nie kosztuje roboty 5 min a przynajmniej 1 element wykluczysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 19:44:50
Posty: 30
Lokalizacja: Piekary Śląskie
auto nie dymi i nie slychac nieszczelnosci w ukladzie (swistania).
na postoju kreci sie do czerwonego pola obrotomierza i nie wywala bledu tylko podczas jazdy. Skasuje blad i jade dokreci sie do 3000 zdusi do 2500 i pedal w podlodze i nie chce byc wiecej i wywala blad.

stawialem na turbine..wiec chlopaki zaczeli ja wyciagac :) i teraz nie wiem czy wyciagac czyscic czy skrecac spowrotem i dalej kombinowac robic logi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przy niesprawnej T miałbyś przeładowanie, a nie niedoładowanie.

zaczynasz od instalacji podciśnienia.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 10:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 19:44:50
Posty: 30
Lokalizacja: Piekary Śląskie
W pierwszym poscie zamiescilem logi.
Z gory dzieki za jakies wskazowki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 10:52:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
podmień N75 z N18 i sprawdź czy sztangę da się ruszyć ręką.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2009 11:53:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Praktycznie nie ma doładowania w tym aucie.
Wykonaj jeszcze 011BS.
Jak wyżej podmień na próbę zaworki. Przjedź się i zrób grupy 003, 011.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2010 21:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
wowo napisał(a):
Praktycznie nie ma doładowania w tym aucie.
Wykonaj jeszcze 011BS.
Jak wyżej podmień na próbę zaworki. Przjedź się i zrób grupy 003, 011.


zawory nei sa zamienne !!! odwrotnie działaja
sprawdz wszystkie weze ,gruszke oraz czy działa mechanicznie n75 ma otwierac i blokowac podcisnienie nei tylko elektrycznie cykac!!!

sprawdz po kolei obwód od pompy podcisnienia do gruszki . sztanga gruszki musi reagowac podczas przejscia na wysokie obroty.

mnie silnik akn sie n ie bujał w 3 przypADKACH przegryziony przewód przez mysz od czujnika w interkulerze ,przepływka , nieszczelnosci na podcisnieniu do gruszki
powodzenia ciepek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: