Witam
dziekuje za podpowiedzi
Podczas 011BS jak i 003BS swiszczy przy przelaczaniu sie (przy EGR off w 003BS )
swiszczenie na egr on znika jak sciagne wezyk z T!!!!, na 003BS podcisnienie w wezu od T jest (czy to poprawne?)
sciagniety wezyk z T (zatkany palcem lub nie) - nie ma swiszczenia
sama sztanga raczej wizualnie rusza sie poprawnie
Czy przypadkiem w gruszce na T nie ma jakiejs gumowej membrany ktora "czasem peka"?
Przy 011BS podcisnienie pojawia sie i znika zgodnie z cyklem
Wezyki podcisnienia sa w stanie raczej kiepskim (za krotkie juz na skracanie)
Co obstawiacie?
zimny silnik jeszcze, wlaczam 011BS i przez chwile nawet on/off przeplyw sie nie zmienial (niestety nie zdazylem przyuwazyc czy sztanga sie rusza)... po chwili cisnienie zaczelo reagowac
,6.88,1407,OFF,1030.2,99.6,,,,,,,,,,
,7.28,1407,OFF,1020.0,99.6,,,,,,,,,,
,9.66,1407,OFF,1020.0,99.6,,,,,,,,,,
,10.06,1407,OFF,1020.0,99.6,,,,,,,,,,
,10.44,1407,OFF,1020.0,99.6,,,,,,,,,,
,10.84,1407,ON,1020.0,99.6,,,,,,,,,,
,11.24,1365,ON,1030.2,0.0,,,,,,,,,,
,11.64,1386,ON,1101.6,0.0,,,,,,,,,,
,12.04,1407,ON,1162.8,0.0,,,,,,,,,,
,12.43,1407,ON,1203.6,0.0,,,,,,,,,,
,12.83,1407,ON,1224.0,0.0,,,,,,,,,,
,13.23,1407,ON,1244.4,0.0,,,,,,,,,,
,13.63,1407,ON,1264.8,0.0,,,,,,,,,,
,14.03,1407,ON,1254.6,0.0,,,,,,,,,,
,14.43,1407,ON,1264.8,0.0,,,,,,,,,,
,16.41,1407,ON,1275.0,0.0,,,,,,,,,,
,20.78,1407,ON,1275.0,0.0,,,,,,,,,,
,21.16,1407,OFF,1275.0,0.0,,,,,,,,,,
,21.56,1449,OFF,1224.0,99.6,,,,,,,,,,
,21.94,1428,OFF,1142.4,99.6,,,,,,,,,,
,22.34,1407,OFF,1101.6,99.6,,,,,,,,,,
,22.74,1407,OFF,1071.0,99.6,,,,,,,,,,
,23.13,1386,OFF,1060.8,99.6,,,,,,,,,,
,23.53,1407,OFF,1060.8,99.6,,,,,,,,,,
,23.91,1407,OFF,1050.6,99.6,,,,,,,,,,
,24.31,1407,OFF,1050.6,99.6,,,,,,,,,,
,24.71,1407,OFF,1040.4,99.6,,,,,,,,,,
,30.25,1407,OFF,1030.2,99.6,,,,,,,,,,
,30.63,1407,OFF,1030.2,99.6,,,,,,,,,,
,31.03,1407,OFF,1030.2,99.6,,,,,,,,,,
,31.43,1407,ON,1030.2,99.6,,,,,,,,,,
,31.83,1365,ON,1050.6,0.0,,,,,,,,,,
,32.23,1386,ON,1111.8,0.0,,,,,,,,,,
,32.61,1407,ON,1162.8,0.0,,,,,,,,,,
,33.01,1407,ON,1203.6,0.0,,,,,,,,,,
,33.41,1407,ON,1224.0,0.0,,,,,,,,,,
,33.81,1407,ON,1244.4,0.0,,,,,,,,,,
,34.21,1407,ON,1254.6,0.0,,,,,,,,,,
,34.60,1407,ON,1264.8,0.0,,,,,,,,,,
,35.00,1407,ON,1264.8,0.0,,,,,,,,,,
,35.40,1407,ON,1264.8,0.0,,,,,,,,,,
,35.80,1407,ON,1275.0,0.0,,,,,,,,,,
teraz 003BS
,6.72,1407,EGR On,171.5,64.5,,,,,,,,,,
,7.12,1407,EGR On,176.4,64.5,,,,,,,,,,
,7.52,1407,EGR On,171.5,64.5,,,,,,,,,,
,7.92,1407,EGR On,166.6,64.5,,,,,,,,,,
,8.30,1407,EGR Off,171.5,64.5,,,,,,,,,,
,8.70,1365,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,9.09,1386,EGR Off,524.3,19.9,,,,,,,,,,
,9.49,1407,EGR Off,553.7,19.9,,,,,,,,,,
,9.89,1407,EGR Off,558.6,19.9,,,,,,,,,,
,10.27,1407,EGR Off,578.2,19.9,,,,,,,,,,
,10.67,1407,EGR Off,583.1,19.9,,,,,,,,,,
,11.05,1407,EGR Off,588.0,19.9,,,,,,,,,,
,11.45,1407,EGR Off,578.2,19.9,,,,,,,,,,
,11.85,1407,EGR Off,597.8,19.9,,,,,,,,,,
,13.44,1407,EGR Off,592.9,19.9,,,,,,,,,,
,13.84,1407,EGR Off,592.9,19.9,,,,,,,,,,
,14.24,1407,EGR Off,602.7,19.9,,,,,,,,,,
,14.64,1407,EGR Off,597.8,19.9,,,,,,,,,,
,15.02,1407,EGR Off,602.7,19.9,,,,,,,,,,
,17.40,1407,EGR Off,602.7,19.9,,,,,,,,,,
,17.79,1407,EGR Off,597.8,19.9,,,,,,,,,,
,18.20,1407,EGR Off,597.8,19.9,,,,,,,,,,
,18.59,1407,EGR On,592.9,19.9,,,,,,,,,,
,18.99,1428,EGR On,396.9,64.5,,,,,,,,,,
,19.39,1449,EGR On,235.2,64.5,,,,,,,,,,
,19.77,1407,EGR On,205.8,64.5,,,,,,,,,,
,20.17,1407,EGR On,191.1,64.5,,,,,,,,,,
,20.57,1407,EGR On,191.1,64.5,,,,,,,,,,
,20.97,1407,EGR On,176.4,64.5,,,,,,,,,,
,21.37,1407,EGR On,191.1,64.5,,,,,,,,,,
,21.76,1407,EGR On,176.4,64.5,,,,,,,,,,
,28.49,1407,EGR On,176.4,64.5,,,,,,,,,,
,28.89,1407,EGR Off,181.3,64.5,,,,,,,,,,
,29.29,1365,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,29.69,1386,EGR Off,519.4,19.9,,,,,,,,,,
,30.09,1407,EGR Off,548.8,19.9,,,,,,,,,,
,30.47,1407,EGR Off,568.4,19.9,,,,,,,,,,
egr ze sciagnietym wezykiem z T (wezyk od T niezatkany daje podcisnienie takze na 003BS!!!)
,7.93,1407,EGR On,338.1,64.5,,,,,,,,,,
,8.32,1407,EGR On,323.4,64.5,,,,,,,,,,
,8.72,1386,EGR On,318.5,64.5,,,,,,,,,,
,9.10,1407,EGR Off,323.4,64.5,,,,,,,,,,
,9.50,1407,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,9.90,1407,EGR Off,465.5,19.9,,,,,,,,,,
,10.29,1407,EGR Off,470.4,19.9,,,,,,,,,,
,10.69,1407,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,11.07,1386,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,11.47,1407,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,11.87,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,12.27,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,12.67,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,13.05,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,13.45,1407,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,17.02,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,17.42,1407,EGR Off,490.0,19.9,,,,,,,,,,
,17.80,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,18.20,1407,EGR Off,480.2,19.9,,,,,,,,,,
,18.60,1407,EGR Off,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,19.01,1407,EGR Off,485.1,19.9,,,,,,,,,,
,19.41,1407,EGR On,475.3,19.9,,,,,,,,,,
,19.79,1407,EGR On,465.5,64.5,,,,,,,,,,
,20.19,1407,EGR On,382.2,64.5,,,,,,,,,,
widac ze na EGR on pdczyty wzrosly ze 190 na 380!!!
Przygazowki (czyli taki postojowy 011D)
,2.37,2268,1203.6,1213.8,46.2,,,,,,,,,,
,2.77,2667,1193.4,1224.0,49.4,,,,,,,,,,
,3.17,2919,1193.4,1234.2,51.4,,,,,,,,,,
,3.57,2982,1203.6,1234.2,51.8,,,,,,,,,,
,3.97,2982,1203.6,1244.4,52.2,,,,,,,,,,
,4.35,3003,1254.6,1244.4,52.2,,,,,,,,,,
,4.75,3675,2091.0,1438.2,41.8,,,,,,,,,,
,5.15,4977,1825.8,2325.6,94.4,,,,,,,,,,
,5.55,4977,1795.2,2346.0,88.9,,,,,,,,,,
,5.95,4977,1591.2,2315.4,94.4,,,,,,,,,,
,6.34,4977,1519.8,2305.2,94.4,,,,,,,,,,
,6.74,4662,1152.6,2295.0,50.2,,,,,,,,,,
,7.12,3612,1050.6,2050.2,41.8,,,,,,,,,,
,7.52,2520,1305.6,1683.0,42.6,,,,,,,,,,
,7.92,3948,1693.2,1774.8,93.2,,,,,,,,,,
,8.32,4032,1060.8,2193.0,47.0,,,,,,,,,,
,8.72,3255,1458.6,1917.6,94.4,,,,,,,,,,
,9.10,4473,1754.4,2101.2,94.4,,,,,,,,,,
,9.50,4704,1428.0,2335.8,87.3,,,,,,,,,,
,9.90,4683,1397.4,2305.2,92.0,,,,,,,,,,
,10.30,4578,1356.6,2284.8,94.0,,,,,,,,,,
bledy ktore byly
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
po skasowaniu nie wrocily
to 1.9PD i dostep do T jest do d...(w porownaniu do 2.5v6tdi) i nie sciagnalem weza z dolotu by sprawdzic luz na wirniku
Pozdrawiam,
Przemek
_________________ TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku
|