.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:00:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Logi do oceny, brak mocy [A6 2.5 TDI AFB]
PostNapisane: 10.gru.2009 22:26:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Witam poraz kolejny mam problem z swoim samochodem. Mianowicie to brakuje mu mocy oraz gdy go odpalam rano silnik odpala bez problemu ale po odpaleniu strasznie się trzęsie. Zrobiłem dzisiaj logi statyczne jutro postaram się dorzucić dynamiczne.

Logi Statyczne:

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek


Basic Settings:

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

_________________
A6 C5 2,5TDI AFB Quattro


Ostatnio edytowano 18.gru.2009 15:37:02 przez wrzaskun17, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2009 20:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Zapowiadane logi dynamiczne, niestety robione przy pomocy białogłowej więc nie wiem czy są kompletne.

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek


Niestety grupę 000 będę musiał powtórzyć, mam nadzieje że mimo zbliżających się świąt ktoś pokusi się o interpretację.

_________________
A6 C5 2,5TDI AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2009 21:33:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
logi wyglądają prawidłowo.

jeżeli możesz, to rozwiń pojęcie brakuje mocy - w jakim zakresie, czy stało się to nagle, etc.
jeżeli stało się to nagle, to przyczyna może leżeć w pompie.
nie można też wykluczyć układu rozrządu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2009 22:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Witam Meszrum!

Od zeszłego czwartku czekałem na twoją uwagę.
A więc mocy brakuje mu w całym zakresie obrotów w szczególności brakuje mi jej przy ruszaniu, jego przyspieszenie jest na poziomie fiestą (1.3) mojej mamy. Później brak mocy mi już tak nie przeszkadza ale jak na 2.5 TDi to marnie bardziej jak 1.9 TDI i to góra 110 KM. Samochód jeździ praktycznie tak cały czas odkąd go mam. Jedyne co mi przychodzi na myśl to zużyta hydraulika. Myślałem żeby wziąć się za nią ale najpierw chcę się dowiedzieć czy to ona może być przyczyną, bo ostatnio podjąłem pochopną decyzję o regeneracji turbo, co nic nie zmieniło. Może problem tkwić jeszcze w jednej rzeczy mianowicie kiedyś go przegrzałem na trasie (nie trzymał korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego i wydmuchało cały płyn) ale jeśli to jest przyczyna i pękła uszczelka pod głowicą to by mi płyn chłodzący uciekał albo twardniały węże, ewentualnie ślady oleju w płynie. Nic takiego nie zauważyłem. Stan oleju po przejechaniu 11tys. km nie spadł (aż nie chce mi się wierzyć że nie bierze oleju).
Jeśli mam pękniętą uszczelkę lub co gorsze głowicę, to sprawdzenie kompresji mi to wykaże? Ile z regóły taka usługa kosztuje, nie chcem dać się naciągnać.

_________________
A6 C5 2,5TDI AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 23:01:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Dzisiaj zdjąłem pokrywy zaworów i okazało się że spadły 3 dźwigienki, wałki zużyte od 0.17mm do 0.3mm. I teraz pytanie czy wymiana hydrauliki i wałków załatwi sprawę, czy zostawić wałki podobno granica zużycia to 0.5mm bo szczerze mówiąc już powoli zaczyna mi brakować cierpliwości i pieniędzy do tego samochodu. Przy naprawie rozrządu przydało by się sprawdzić stan głowic. I ile taka przyjemność kosztuje? A co z kwestią tłoków, pierścieni? czy po logach można sprawdzić stan VP44, bo jeśli ona też jest w marnym stanie to chyba czas rozstać się z tym samochodem. A szkoda bo go polubiłem

_________________
A6 C5 2,5TDI AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 00:10:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
wrzaskun17 napisał(a):
Dzisiaj zdjąłem pokrywy zaworów i okazało się że spadły 3 dźwigienki, wałki zużyte od 0.17mm do 0.3mm. I teraz pytanie czy wymiana hydrauliki i wałków załatwi sprawę, czy zostawić wałki podobno granica zużycia to 0.5mm bo szczerze mówiąc już powoli zaczyna mi brakować cierpliwości i pieniędzy do tego samochodu. Przy naprawie rozrządu przydało by się sprawdzić stan głowic. I ile taka przyjemność kosztuje? A co z kwestią tłoków, pierścieni? czy po logach można sprawdzić stan VP44, bo jeśli ona też jest w marnym stanie to chyba czas rozstać się z tym samochodem. A szkoda bo go polubiłem


kolego mnie ta przyjemość kosztowała 7000 zł - wszystko nowe na fakture którą moge w koszty wrzucic :) - cena za nową hydraulikę nowe wałki , kompletna regeneracja głowic (nowe gniazda zaworowe + planowanie) + jak sie pozniej okazało pompa tęz do wymiany lub regeneracji (uszkodzony sterownik) , ja wybrałem opcje regeneracji i kosztowało mnie to 1500zł - bez faktury oczywiście - teraz auto smiga jak ta lala i musze powiedzieć ze nie wiedziałem ze tak to jezdzi hehe :peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2009 00:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2008 16:46:23
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
no niestety to prywatny samochód w koszty sobie nie wrzucę. Ja myślałem nad poszukaniem hydrauliki firmy INA myślę że jak poszukam to w 1000zł się zmieszczę wałki jak większość wyślę do Świątka ok. 1400, a z głowicami to jeszcze muszę poszukać i dowiedzieć się ile to jeszcze będzie kosztowało.

_________________
A6 C5 2,5TDI AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: