Byłem, widziałem, jeździłem, jest nieźle
Ale nie idealnie, po kolei drobne sprawy:
- fabrycznie nie było xenonu i spryskiwaczy, sam zamontował lampy oryginalne z xenonami i zderzak ze spryskami, który został pomalowany pod kolor auta (stare elementy ma w domu).
- fabrycznie nie było dekorów drewnianych tylko jakieś czarne ozdoby, założył drewniane dekory (ma stare), jednak od wersji AT i coś tam przerabiał, niby nie widać na pierwszy rzut oka, jednak przy mieszku estetycznie nie jest
- czujniki cofania nie są fabryczne, montowane były jeszcze w DE, jest dosyć estetyczny wyświetlacz do nich.
sprawy mechaniczne:
- sprzęgło chodzi ciężko i bierze raczej pod koniec (może jestem przewrażliwiony bo w C4 dwa miesiące wstecz wymieniałem sprzęgło i mam maline

)
- na pierwszym biegu przy rozpędzaniu się słychać huczenie... Ciężko wyczuć skąd dokładnie wychodzi, kolega siedzący za kierowcą twierdził, że dźwięk ten jest z tyłu auta, ja prowadziłem i zdawało mi się, że z przodu. Warunki wiadomo jakie na drodze, opony zimowe i coś cały czas huczy. Jednak ten charakterystyczny dźwięk był tylko na pierwszym biegu, na kolejnych i przy różnych prędkościach nic nie dochodziło niepokojącego.
- świeci się kontrolka od klocków hamulcowych, które niedawno były wymieniane, niby coś z przewodem nie tak, bo zapala się czasem
- nie wiem dokładnie co to za instlka gazowa, chociaż chodzi ładnie. Z papierów wyczytałem tylko, że reduktor KME. komputer sterujący gdzieś schowany i jest tyłem ustawiony więc teraz nie wiem co to takiego.
- tylna roleta otwiera się ładnie, jednak jak się składa nie dochodzi do końca i brzęczy pod koniec aby po chwili zamilknąć, niby jakieś rolki
jutro będę miał rozkodowany VIN, jak wszystko będzie w porządku to pojadę do ASO na sprawdzenie samochodu.