Cytuj:
Zamontowany licznik od angola.
Dodatkowo trzeba przepiąć z zielonej wtyczki kabelek sygnału ciśnienia oleju (pin 14) na pin 12 wtyczki czarnej nr 14 .
Piny 1 i 2 czarnej 14ki idą do wspomnianego modułu kontroli świateł - trzebaby go zamontować, ale roboty z tym wielka kupa
3,4 i 8 do Gammy - gamma dawno w garażu leży więc ciach wywalam piny,
5 to "sygnał kontroli świec żarowych" - należy podłączyć do
in 2 (braun/blau; 0,5mm) am grünen 6-fach Stecker (KS2) tylko gdzie to?
11 do czujnika poziomu płynu spryskiwaczy nie wiem który to kabelek wtyczki 26 lub 26a, ale na pewno mam taki czujnik u siebie, więc ZNAJDĘ!
Na schemacie mam jeszcze w AC "electronic voice check button" cóż to jest do diaska (oczywiście słowa angolskie rozumiem, a nie wiem co ten button załącza
1. Kabelek cisn. oleju tak jak napisałeś.
2. Kontrolę świateł sobie odpuść - jest inna instalacja.
3. Piny do radia lepiej zostawić wolne.
4.Kontrolka świec żarowych to pin17 w zielonej wtyczce T26a "Kontroll-Lampe Vorglühzeit**
Brązowy z niebieskim" , ale chyba także pin 5 we wtyczce do AC - T14 pinowej "Vorglühkontrolle**"- jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Wiem tylko ,że po przełączeniu pinu 17/T26a na pin 5/T14 stracisz kontrolkę świec żarowych.
skąd to masz :
Cytuj:
5 to "sygnał kontroli świec żarowych" - należy podłączyć do
in 2 (braun/blau; 0,5mm) am grünen 6-fach Stecker (KS2) tylko gdzie to?
może ...26-fach stecker a nie 6-fach?
wg moich danych to pin 2 w czerwonej wtyczce T26 mozna :"ewentualnie" połaczyć równolegle z pinem 17 w T26a (zielonej wtyczce).
mam taki opis pinu 2 we wtyczce T26 czerwonej:
"2 nicht belegt (evtl. parallel mit T26a/17)"
,czyli nie używany ale "ewentualnie równolegle z...."
5. Poziom płynu spryskiwacza działa odwrotnie do reszty - po podłączeniu do niego masy świeci się kontrolka.(pin 11 we wtyczce do AC -T14 - czarnej), czyli należy zostawić niepodłączony - chyba ,że zrezasz także ori zbiornik spryskiwacza z czujnikiem.
6. "electronic voice check button" - takiego cuda u mnie nie ma na żadnym schemacie - chyba nie chodzi tu o głośniczek w zegarach ?
Jak widać instalacja w TDI różni się od tej w benzynie - mój problem to brak schematu do TDI - znalazłem tylko do benzyny.
Przeszukałem chyba całe forum AKP , ale nikt jeszcze nie napisał jak podłączyc kontrolkę świec żarowych do zegarów z AC. Jest coś na niemieckich forach, ale średnio znam niemiecki.
edit.
Czy ktoś mógłby przetłumaczyć te wątki z niemieckiego?
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... d1c7952038
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... d1c7952038