od czasu e46 miałem jeszcze dwa inne auta min. TT, jednak nie ukrywam ze zaluje sprzedaży bmw, ale teraz już nic nie poradzę
Cytuj:
Kolejna rzezcz to odpalania, jak na cieplym silniku odpala inaczej niz "na dotyk" , czy np. musisz krecic rozrusznikiem ok 1.sec. to juz tez klopot.
a co to może oznaczać, pompo wtryski?
jeśli chodzi o głowice, pękające bloki itp to możecie mi uwierzyć że wiem trochę o tym, bo prowadzę firmę która zajmuje się regenerowaniem głowic i bloków. Dzięki temu widzę z czym ludzie przyjeżdżają do remontu i rzadko spotyka się nowe Golfy i A3...
Uciekający płyn chłodniczy może być objawem wielu rzeczy(padnięta uszczelka pod głowicą, pęknięcie głowicy, pęknięcie bloku, rozszczelnienie układu), nie zmienia to jednak faktu, że z każdą z tych usterek jestem w stanie sobie poradzić nie generując przy tym specjalnych kosztów.
zaczynam się zastanawiać ile różnych silników wychodziło do A3, i czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej nt AZV 100kW, bo na forum nie ma o nim słowa...
I odnośnie prawy wyglądu, A3 bardzo mi się podoba, nie porównuje jej do golfa ponieważ jest to zupełnie coś innego, i na szczęście to czy auto mi się podoba czy nie jest moją indywidualną sprawą...
BTW. Ostatnio znajomy sprowadził Passata z 1999r. w Dieslu, z 376k km na liczniku, od pierwszego właściciela, z pełną historią serwisową. Dodam tylko że auto nie brało oleju, nie dymiło, i odpalało na dotyk. Wiec wszystko jak już wypomniano zależy od tego jak koś używał auta i czy serwisował je w należyty sposób.