.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:37:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 02:33:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Slawko 08 napisał(a):
jej, to jest piękne?


Nie wiem czym ty sie zachwycasz,jak dla mnie A3 to taki lepszy golf i wcale nie ładniejszy,popieram przedmówce wolal bym zostac przy
E46...

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 03:17:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
vwmartin napisał(a):
Slawko 08 napisał(a):
jej, to jest piękne?


Nie wiem czym ty sie zachwycasz,jak dla mnie A3 to taki lepszy golf i wcale nie ładniejszy,popieram przedmówce wolal bym zostac przy
E46...


A może mu się po prostu bardzo podoba ? Możliwe nie ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 07:58:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
vwmartin napisał(a):
Slawko 08 napisał(a):
jej, to jest piękne?


Nie wiem czym ty sie zachwycasz,jak dla mnie A3 to taki lepszy golf i wcale nie ładniejszy,popieram przedmówce wolal bym zostac przy
E46...

Czytaj ze zrozumieniem.
A o gustach sie nie dyskutuje.
Szkoda ze nie quattro :/ inna bajka w prowadzeniu.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 09:46:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Autko fajne i bardzo przyjazne, do tego swietnie sie prowadzi, uwazaj tylko na tendecje tylu do wyprzedzania przodu - maly rozstaw osi powoduje, ze auto robi sie niestabilne jak zaczynasz zbyt agresywnie szarpac kierownica, na szczescie ESP dzielnie sie broni. Sam silnik okresle tragedia technologiczna, no ale z tym musisz juz zyc, a w najgorszym wypadku zakup "nowego" silnika nie jest jakims mega wydatkiem :)
Przeczytaj 10 przykazan dla diesla, sprawdzaj poziom plynu w chodnicy, powinien zawsze rano byc taki sam, jezeli zacznie sie wachac w widoczny sposob, czy spadac w znacznym tempie, albo pojawia sie w nim zabrudzenia to juz oznacza klopot. Kolejna rzezcz to odpalania, jak na cieplym silniku odpala inaczej niz "na dotyk" , czy np. musisz krecic rozrusznikiem ok 1.sec. to juz tez klopot. Co najwazniejsze w tym silniku, jezeli np. jezdzisz w dlugie trasy, to nie cisnij tego silnika za bardzo, bo go przegrzejesz, a te silniki glownie od obciazenia sie psuja, jak bedziesz jezdzil glownie po miescie, to masz auto na dlugi czas. Moj egzemplarz nie przetrwal traktowania na trasie, czyli ciezkiej nogi. Jezdzij delikatnie, ale jednoczesnie kozystaj z mocy, bo sie zamuli. Sam te silnik montowany byl uz w 2004r. w passatach b5fl, potem wyszlo kolejne dwie awaryjne 140KM jednostki. Jak sam o ten silnik nie bedziesz dbal, to niczego dobrego sie nie spodziewaj!

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 10:43:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
dandifr napisał(a):
Autko fajne i bardzo przyjazne, do tego swietnie sie prowadzi, uwazaj tylko na tendecje tylu do wyprzedzania przodu - maly rozstaw osi powoduje, ze auto robi sie niestabilne jak zaczynasz zbyt agresywnie szarpac kierownica, na szczescie ESP dzielnie sie broni. Sam silnik okresle tragedia technologiczna, no ale z tym musisz juz zyc, a w najgorszym wypadku zakup "nowego" silnika nie jest jakims mega wydatkiem :)
Przeczytaj 10 przykazan dla diesla, sprawdzaj poziom plynu w chodnicy, powinien zawsze rano byc taki sam, jezeli zacznie sie wachac w widoczny sposob, czy spadac w znacznym tempie, albo pojawia sie w nim zabrudzenia to juz oznacza klopot. Kolejna rzezcz to odpalania, jak na cieplym silniku odpala inaczej niz "na dotyk" , czy np. musisz krecic rozrusznikiem ok 1.sec. to juz tez klopot. Co najwazniejsze w tym silniku, jezeli np. jezdzisz w dlugie trasy, to nie cisnij tego silnika za bardzo, bo go przegrzejesz, a te silniki glownie od obciazenia sie psuja, jak bedziesz jezdzil glownie po miescie, to masz auto na dlugi czas. Moj egzemplarz nie przetrwal traktowania na trasie, czyli ciezkiej nogi. Jezdzij delikatnie, ale jednoczesnie kozystaj z mocy, bo sie zamuli. Sam te silnik montowany byl uz w 2004r. w passatach b5fl, potem wyszlo kolejne dwie awaryjne 140KM jednostki. Jak sam o ten silnik nie bedziesz dbal, to niczego dobrego sie nie spodziewaj!



ja bym tak nie dramatyzował, płyn chłodniczy moze uciekac z róznych powodów :): i nie ma sensu sprawdzac go codziennnie ale raz na tydzień to juz wskazane(ja tak robie w kazdzym aucie jakie mam i miałem) oraz złe odpalanie na ciepłym tez nie przekreśla często motoru :) , co do dbania to sprawa normalna - jak dbasz tak masz :peace: jeszcze raz gratki i niech służy dobrze :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 10:56:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 06:33:41
Posty: 33
od czasu e46 miałem jeszcze dwa inne auta min. TT, jednak nie ukrywam ze zaluje sprzedaży bmw, ale teraz już nic nie poradzę ;)

Cytuj:
Kolejna rzezcz to odpalania, jak na cieplym silniku odpala inaczej niz "na dotyk" , czy np. musisz krecic rozrusznikiem ok 1.sec. to juz tez klopot.


a co to może oznaczać, pompo wtryski?

jeśli chodzi o głowice, pękające bloki itp to możecie mi uwierzyć że wiem trochę o tym, bo prowadzę firmę która zajmuje się regenerowaniem głowic i bloków. Dzięki temu widzę z czym ludzie przyjeżdżają do remontu i rzadko spotyka się nowe Golfy i A3...

Uciekający płyn chłodniczy może być objawem wielu rzeczy(padnięta uszczelka pod głowicą, pęknięcie głowicy, pęknięcie bloku, rozszczelnienie układu), nie zmienia to jednak faktu, że z każdą z tych usterek jestem w stanie sobie poradzić nie generując przy tym specjalnych kosztów.

zaczynam się zastanawiać ile różnych silników wychodziło do A3, i czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej nt AZV 100kW, bo na forum nie ma o nim słowa...


I odnośnie prawy wyglądu, A3 bardzo mi się podoba, nie porównuje jej do golfa ponieważ jest to zupełnie coś innego, i na szczęście to czy auto mi się podoba czy nie jest moją indywidualną sprawą...

BTW. Ostatnio znajomy sprowadził Passata z 1999r. w Dieslu, z 376k km na liczniku, od pierwszego właściciela, z pełną historią serwisową. Dodam tylko że auto nie brało oleju, nie dymiło, i odpalało na dotyk. Wiec wszystko jak już wypomniano zależy od tego jak koś używał auta i czy serwisował je w należyty sposób.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 11:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Sparkson Jak CI się znudzi Wygląd A3 to zawsze możesz popracować o poskładać coś takiego http://img138.imageshack.us/img138/8079/img0798w.jpg . Dla mnie już taka A3 wygląda kozak :D

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 11:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 06:33:41
Posty: 33
Paw1972 napisał(a):
A więc jak masz AZV - te silniki pakowane były do milionów Passatów i spisywały się świetnie. Czytałem na forum VW o akcji serwisowej w 2004 - dotyczyła wymiany wadliwego koła dwumasowego - oczywiście możesz sprawdzić czy twoje auto to obejmowało. W opinii użytkowników VW spisują się świetnie i właściciele robią duże przebiegi (wiele z VW z AZV to auta służbowe i katowane). Napęd rozrządu na pasku a więc pilnuj przebiegu, do rozrządu szukaj kogoś kto sie na tym zna i używa blokad. Zresztą znajdź do serwisowania dobry serwis lub fachowca od Audi/VW a będziesz śmigał długo i zdrowo. To jeden z głównych warunków przedłużenia radości z nowego nabytku ;)

sparkson napisał(a):
giganteusz napisał(a):
ja bym wydał na początek na dobra diagnozę tego 2.0TDI :diabel:


Cos sugerujesz? :) sprawdzałem go przed zakupem w ASO, i mam pełną historię serwisową, czego chcieć więcej?

Historia z ASO nie ma nic wspólnego z aktualnym stanem technicznym. Jak go sprawdziłeś ? Czy ktoś przeprowadził diagnostykę ?


Miał zrobioną kompletną diagnostykę, do tego potwierdzenie tego co mówił sprzedawca odnośnie napraw w tym aucie, i potwierdzenie książki serwisowej. Plus badanie czujnikiem grubości lakieru. Tak juak już dodawałem na początku auto było w leasingu, czyli musiało mieć wszystkie przeglądy robione w ASO. Co więcej chyba w Belgii nie da się zrobić takiego przeglądu na lewo w jakimś warsztaciku, bo zwyczajnie nie zostanie się przyjętym. Tak przynajmniej słyszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 11:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Bobo napisał(a):
Sparkson Jak CI się znudzi Wygląd A3 to zawsze możesz popracować o poskładać coś takiego http://img138.imageshack.us/img138/8079/img0798w.jpg . Dla mnie już taka A3 wygląda kozak :D


no niezła koza :D

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: