.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 11:53:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziwne zachowanie się wspmagania w S8
PostNapisane: 21.lut.2010 02:50:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
Witam mam taki problem ze wspomaganiem że podczas powolnej jazdy bardzo powolnej np. podczas skrętu w ulicę wspomaganie działa ciężko jest mówiąc krótko takie toporne a jak się zatrzymam do zera i kręcę na miejscu to chodzi leciutko czasami słychać też jak kręcę na miejscu takie jak by tyrkotanie nie zawsze ale pojawia się a zwłaszcza jak szybciej kręcę i słychać też jak ruszę kierownicą takie lekkie puknięcie ale tylko raz puknie jak kręcę w jedną stronę zaraz na samym początku ruszenia kierownicą w obie strony się tak dzieje
płyn zmieniałem od wspomagania

I teraz moje pytanie czy ten przekaźnik co jest w skrzynce pod nogami pasażera od servotronica może miec jakiś wpływ na to że tak się dzieje czy przyczyna leży w samej maglownicy

pozdrawiam

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 10:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Puknięcie pojawia się najprawdopodobniej od zużytego elementu zawieszenia (swożeń, końcówka drążka??).

Czy problem ze wspomaganiem powstał po wymianie płynu i nie było go przedtem??
Jeśli tak, to masz zapewne zapowietrzony układ. Odkręć korek i kręć kierownicą od deski do deski kilka razy. Płyn zacznie się pienić i stopniowo wspomaganie wróci...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 12:08:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
Heveliusz napisał(a):
Puknięcie pojawia się najprawdopodobniej od zużytego elementu zawieszenia (swożeń, końcówka drążka??).

Czy problem ze wspomaganiem powstał po wymianie płynu i nie było go przedtem??
Jeśli tak, to masz zapewne zapowietrzony układ. Odkręć korek i kręć kierownicą od deski do deski kilka razy. Płyn zacznie się pienić i stopniowo wspomaganie wróci...


od zawieszenia raczej nie bo ewidentnie słychac to na kierownicy i tylko jak na postoju ruszę kierownicą to jest taki jeden puk nie zależnie w którą stronę ruszę ale tylko na samym początku ruchu kierownicą przy dalszym kręceniu nie ma już tego puknięcia przed wymianą płynu też tak się działo dlatego myślałem że może już płyn stary i wymieniłem układ był dobrze odpowietrzony
tylko dziwne na miejscu leciutko chodzi tak jak powinno a podczas powolnej jazdy jak kręcę np w ulicę to działa ciężko

dodam że pompa nie wyje chodzi cicho

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 12:30:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
A moze problem lezy w łozyskach skretnych kolumny amortyzatora o ile takowe w S8 wystepuja a powinny :peace: (brak etki pdo reka)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 12:41:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
solox011- 628 i 536 - tyle znaków zamieściłeś w obu swoich postach i ani jednego znaku interpunkcyjnego :!!:

Prawdopodobnie źle działa servotronic - prędkość 0 - maksymalna siła wspomagania, prędkość dowolna - minimalna siła wspomagania. Powodem może być padnięty sterownik servotronika, lub brak sygnału z prędkościomierza.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 12:50:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
rodzynek napisał(a):
solox011- 628 i 536 - tyle znaków zamieściłeś w obu swoich postach i ani jednego znaku interpunkcyjnego :!!:

Prawdopodobnie źle działa servotronic - prędkość 0 - maksymalna siła wspomagania, prędkość dowolna - minimalna siła wspomagania. Powodem może być padnięty sterownik servotronika, lub brak sygnału z prędkościomierza.


właśnie też obstawiałem na zle działający servotronic ten sterownik gdzie się znajduje czy chodzi o ten przekaznik pod nogami pasażera w tej skrzynce czy jest jeszcze coś innego

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 12:52:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
solox011 napisał(a):
właśnie też obstawiałem na zle działający servotronic ten sterownik gdzie się znajduje czy chodzi o ten przekaznik pod nogami pasażera w tej skrzynce czy jest jeszcze coś innego


150 znaków...

Chłopie, zrób coś z sobą :!!:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 13:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
rodzynek napisał(a):
solox011 napisał(a):
właśnie też obstawiałem na zle działający servotronic ten sterownik gdzie się znajduje czy chodzi o ten przekaznik pod nogami pasażera w tej skrzynce czy jest jeszcze coś innego


150 znaków...

Chłopie, zrób coś z sobą :!!:


Oj szybko pisałem i tak się zapędziłem :):

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: