.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:10:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 07:14:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2009 18:24:12
Posty: 54
Lokalizacja: Sieradz
lol - to masz kolego problem. Zastanow sie czy jest sens inwestowania w to auto. Podejzewam ze sierodek tez nie pachnie najlepiej. No nic ale jak masz ochote to smigaj na kanaly i rob. Zacznij moze od ustawienia gazu i paliwka (owe strzaly - dobrze ze ci auta nie rozsadzilo :P) efekt totalnego zamulenia moze byc spowodowany roznymi przyczynami takze proponuje wymienic filtry Osobiscie stwierdzam ze gaz pasuje tylko do zapalniczek - moje zdanie znasz, sam borykalem sie z utrapieniem jakim jest gaz a mialem w swojej pierwszej furze omedze. Jesli chcesz kosmetycznie poprawic wizerunek posprawdzaj czy silnik suchy zapewne jest jakies miejsce gdzie sie poci.

Swoja droga pole do popisu masz takze uaktualniaj temat i pisz co zrobiles - mile widziane foty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 12:36:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
W 90 quattro zawsze jest sens inwestować - najlepiej wywalić LPG, doprowadzić do fabrycznego stanu, bo wartośc takiego auta z roku na rok rosnie.
Jak chcesz jeszcze tanio polatać, to najlepiej załóz blosa, wtedy ta sruba nie będzie potrzebna.
Co do regulacji registra (tej srubki ), to potrzebny jest sprawny parownik i analizator spalin :D
Bez analizatora przy sprawnym parowniku i sprawnym układzie WN mozna to ustawić tylko metodą prób i błędów ale jak coś z w.w urządzeń nie będzie sprawne, to nawet gazownik tego nie ustawi.
- Na początek zakręć ją i wykręć 2, 2,5 obrotu.
- Podjazd pod górkę przy 60km/h na IV biegu. Auto powinno bez problemu przyspieszać, nie dławiąc się, jeśli nie będzie ciągnąć, to trochę odkręcić - 1/4 obrotu.
- Pózniej zostają tylko korekcje ( max 1/2 obrotu w prawo lub lewo ) aby srednie spalanie oscylowało między 11L - 15L
- Największym błędem jest zbyt mocne zakrecnie registra, myśląc, ze auto wtedy mniej spali. Na zbyt ubogiej mieszance silnik spali tyle samo gazu co na bogatej, bo najkorzystniejszy stosunek moc - spalanie silnik uzyskuje przy lekko wzbogaconej mieszance.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 07.mar.2010 14:43:00 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 14:40:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
- gaz tymczasowo out
- ten manual
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... ime-switch i
suwmiarka w dłoń
- do sprawdzenia wszystkie podcisnienia i uszczelniajace oringi.
-regulacja i załozenie blosa.

ja swojego KV-a doprowadziłem do serii ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2010 21:50:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Dokładnie jak kolega napisał. Najpierw doprowadzić silnik na benzynce do porządku a dopiero potem gaz (skoro musi być). Wybuchające tłumiki to ewidentnie przelany motor;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: