W 90 quattro zawsze jest sens inwestować - najlepiej wywalić LPG, doprowadzić do fabrycznego stanu, bo wartośc takiego auta z roku na rok rosnie.
Jak chcesz jeszcze tanio polatać, to najlepiej załóz blosa, wtedy ta sruba nie będzie potrzebna.
Co do regulacji registra (tej srubki ), to potrzebny jest sprawny parownik i analizator spalin
Bez analizatora przy sprawnym parowniku i sprawnym układzie WN mozna to ustawić tylko metodą prób i błędów ale jak coś z w.w urządzeń nie będzie sprawne, to nawet gazownik tego nie ustawi.
- Na początek zakręć ją i wykręć 2, 2,5 obrotu.
- Podjazd pod górkę przy 60km/h na IV biegu. Auto powinno bez problemu przyspieszać, nie dławiąc się, jeśli nie będzie ciągnąć, to trochę odkręcić - 1/4 obrotu.
- Pózniej zostają tylko korekcje ( max 1/2 obrotu w prawo lub lewo ) aby srednie spalanie oscylowało między 11L - 15L
- Największym błędem jest zbyt mocne zakrecnie registra, myśląc, ze auto wtedy mniej spali. Na zbyt ubogiej mieszance silnik spali tyle samo gazu co na bogatej, bo najkorzystniejszy stosunek moc - spalanie silnik uzyskuje przy lekko wzbogaconej mieszance.