.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 23:15:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 23:12:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
v8quattro napisał(a):
albo :?: :d


Domyśl się o co biega, nie będziemy tutaj pisać.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaz do v8
PostNapisane: 17.lis.2009 23:15:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
nie było pytania
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gaz do v8
PostNapisane: 27.lut.2010 20:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam kolegów gazowników .Od dawna chodzi mi po głowie założenie gazu do mojej audi v8 4.2 ,ale dopiero teraz warunki mogą mi na to pozwolić.A więc sprawa jest taka ,że chciałbym zlecić założenie instalki do mojego żelastwa oczywiście chodzi o profesjonalną robotę ,zdjęcie kolektora ,wczytanie mapy itd. ten co to robił wie o co chodzi.Nie zależy mi na wydaniu 7 tyś. ,ale też nie chodzi o nadmierne oszczędności.Potrzebuje kogoś kto ogarnia temat i nie zdziera z ludzi.Termin jaki mi pasuje to początek kwietnia .Chciałbym to załatwić jednego dnia jeżeli jest taka możliwość, ewentualnie pokręcenie się troche po kraju i zjechać na regulacje po przejechaniu odpowiedniej liczby kilometrów.Czekam na oferty. :-)

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 20:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Widzę, że coraz bardziej się przekonujesz w stronę cyklonu...w V8 to spora oszczędność...ja nawet nie wiem ile esunia mi Pb pali :D
W łodzi czy w okolicy polecali jakiś dobry zakład

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 22:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
(W łodzi czy w okolicy polecali jakiś dobry zakład)
Nie koniecznie musi być w łodzi mogę dojechać nawet do 300 km nie ma problemu , najważniejsze żeby instalka była zrobiona jak chociażby z pierwszego postu tego tematu ładnie schludnie i fachowo. :peace:

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 01:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
No to zapraszam. Już wszystko po moim wypadku w równowadze, montaże lecą, jak wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gaz do v8
PostNapisane: 09.mar.2010 08:09:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
v8quattro napisał(a):
Witam kolegów gazowników .Od dawna chodzi mi po głowie założenie gazu do mojej audi v8 4.2 ,ale dopiero teraz warunki mogą mi na to pozwolić.A więc sprawa jest taka ,że chciałbym zlecić założenie instalki do mojego żelastwa oczywiście chodzi o profesjonalną robotę ,zdjęcie kolektora ,wczytanie mapy itd. ten co to robił wie o co chodzi.Nie zależy mi na wydaniu 7 tyś. ,ale też nie chodzi o nadmierne oszczędności.Potrzebuje kogoś kto ogarnia temat i nie zdziera z ludzi.Termin jaki mi pasuje to początek kwietnia .Chciałbym to załatwić jednego dnia jeżeli jest taka możliwość, ewentualnie pokręcenie się troche po kraju i zjechać na regulacje po przejechaniu odpowiedniej liczby kilometrów.Czekam na oferty. :-)



uderz do Kornel z tego co wiem on niezle ogarnia temat gazu :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2010 19:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
z tego co wiem temat juz nieaktualny.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2010 16:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Witam ,temat zamknięty tak jak napisał kolega mauzer , a sprawa wygląda tak .Potrzebne są na tę operacje min. dwa dni jak mówił mi Mauzer więc się trochę zluzowałem i znalazłem kolesia w okolicach Łodzi.Już jestem umuwiony na operacje ,więc sprawa na dzień dzisiejszy jest zamknięta .Po operacji się odezwe i zdam relacje w odpowiednim dziale o poczynaniach pana gazownika z Łodzi.Osprzęt jaki mi polecił do mojej audi v8 to STAG 300 PLUS , 2xZAVOLI ZETA N, MAGIC JET ,RURKA FI 8 ,mam nadzieje że wszystko będzie ok.Cena to 4 tyś myśle że nie ma tragedii.Napewno nie omieszkam sią wybarć na hamownie żeby sprawdzić ile jeszcze z seryjnych koni zostało ,no i oczywiście jak sie ma sprawa mocy na gazie.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2010 19:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Skoro zakłada już te zavolaki to nie zaszkodzi założyć S a nie N.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2010 20:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
każ sobie wrzucić przynajmniej 2x zavoli s i hd544 za tę kase a jak chłop nie da to przyjedz.

Z tymi dwoma dniami tośmy sie nie dogadali - 8 godz montaż drugi dzień 2-3 godzinki mapa - chyba że ktoś jest takim magikiem że wrzuci adaptacje i paszeł won - jedzie to czego chcesz więcej :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2010 20:58:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Cytuj:
każ sobie wrzucić przynajmniej 2x zavoli s i hd544 za tę kase a jak chłop nie da to przyjedz.


Niestety już jestem umuwiony na zavoli n (150 kM)
Z tymi parownikami to jakaś propozycja :):

Cytuj:
Z tymi dwoma dniami tośmy sie nie dogadali - 8 godz montaż drugi dzień 2-3 godzinki mapa - chyba że ktoś jest takim magikiem że wrzuci adaptacje i paszeł won - jedzie to czego chcesz więcej


A co dotych 2 dni to ja ciebie rozumiem bardzo dobrze .Chodzi o to że przyjeżdżam na kilka dni i poprostu nie mam takiego komfortu żeby stracić
kilka dni na gaz 300km od domu , sam rozumiesz.Znalazłem kolesia w Łodzi i zajmie mi odstawienie auta dokładnie 30 minut i drugie 30 minut z powrotem.A do ciebie to jakieś 5 godzin w jedną i 5 godzin w drugą stronę jak sam widzisz różnica jest duża.Ale bez obrazy myśle ,że jak znajdę chwilę to zajadę do ciebie abyś mógł żucić swoim fachowym okiem na tę instalkę.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2010 14:52:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
kurde nie pojedzie to dobrze na zeta N zwłaszcza jak sie przybrudzą :(

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2010 23:12:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Na początku przy nowych reduktorach w automacie i większych dyszach da radę, ale jak się zabrudzą sprężynki to się zrobi lipa, będzie przerzucało na PB, jeżeli zavoli to 2x S.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2010 21:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Dzięki za rady już zmieniłem na 2 x zavoli S mam nadzieję ,że wasze rady odniosą skutek.Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2010 11:33:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
No i już 15 tys km na LPG- póki co bez żadnych niedogodności. Jedynie co bym teraz przemyślał to jednak duża butla w bagażnik którego i tak nie wykorzystuję...

Jedyne co wymagało interwencji to wyłączenie opcji podgrzewania wtryskiwaczy (podobno wina softu, skutkuje nierówną pracą silnika przed przejściem na LPG)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2010 00:06:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
martab99 napisał(a):
(...) Jedynie co bym teraz przemyślał to jednak duża butla w bagażnik którego i tak nie wykorzystuję...

Mam taką dużą butlę na zbyciu - zdemontowałem z mojego A8 więc rozmiarami byłaby pewnie OK.

Cena do dogadania - fotki wrzucałem na A8Team w ogłoszeniach.

Gdybyś był zainteresowany to pisz PW.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 10:56:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Witam,
Posiadam V8 4.2 ABH z instalacją LPG ze sterownikiem STAG 300-8, czerwonymi VALTEKam oraz reduktorem ALASKA GOLD.

Od jakiegoś czasu muli go na wolnych obrotach, szarpie w czasie jazdy i wywala przy wysokich na benzynę. Podczas jazdy z laptopem pokazuje się błąd zbyt niskie ciśnienie na reduktorze. Byłem u gazownika stwierdził to samo i powiedział że ciśnienie spada do 0,4 (jednostek nie pamiętam ;) )
Zalecił mi zmianę reduktora i zaproponował GOLDa lub MagicJet'a tłokowego. Czy to odpowiedni wybór, może macie jakieś inne propozycje :?:

Reduktor będę kupował sam, on zajmie się montażem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 22:21:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Marianb napisał(a):
Zalecił mi zmianę reduktora i zaproponował GOLDa lub MagicJet'a tłokowego. Czy to odpowiedni wybór, może macie jakieś inne propozycje :?:


Mam dwa tłokowe Magiki. Spadek ciśnienia niezauważalny ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 06:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 14:21:24
Posty: 208
Lokalizacja: Wrocław/ Gniechowice/ Worthing UK
Marianb napisał(a):
Witam,
Posiadam V8 4.2 ABH z instalacją LPG ze sterownikiem STAG 300-8, czerwonymi VALTEKam oraz reduktorem ALASKA GOLD.


wtryski wyjazd :!:

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: