Witam! Czy ktoś może mi pomóc w interpretacji błędów. Zapisują się u kolegi w A4 B5 AFN '97. Auto łapie klasycznego notlaufa, po przekroczeniu pewnych obrotów nagle traci moc, po zgaszeniu i uruchomieniu jest dobrze aż do następnego przekroczenia poziomu 3000 obr/min. Chciałem zrobić logi ale nic nie wychodziło ze względu na ten spadek mocy, obserwując wartości w grupie 011 ciśnienie doładowania przekraczało wartość 2300 więc przeładowanie. Sprawdziliśmy jak zachowuje się sztanga w BS011, z początku pracowała w bardzo małym zakresie, pomogliśmy trochę palcem i po kilku cyklach zaczęła pracować w całym zakresie, praktycznie bez zacięć. Nastawiać się na czyszczenie turbiny czy może usterka leży gdzie indziej.
Kolega kupił auto jakiś miesiąc temu, przed zakupem robiłem mu loga z turbiny i nie było przeładowania, wartość zadana i zmierzona miały zbliżone wartości.
Wklejam zapisane błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 GL
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1446
Software Coding: 00003
Work Shop Code: WSC 06325
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
Czekam na jakieś konstruktywne informacje.